Vlonkie Gepost March 8 Share Gepost March 8 Graag zou ik nog een banner willen hebben voor mijn FIFA-carriere. Het gaat om Benfica (als Roger Schmidt). Als titel zou ik graag "Benfica" willen hebben. Plaatjes maakt mij niet zoveel uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost March 8 Share Gepost March 8 38 minuten geleden zei Vlonkie: Graag zou ik nog een banner willen hebben voor mijn FIFA-carriere. Het gaat om Benfica (als Roger Schmidt). Als titel zou ik graag "Benfica" willen hebben. Plaatjes maakt mij niet zoveel uit 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost March 8 Share Gepost March 8 6 uur geleden zei Lensherr: wederom een juweeltje 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost March 12 Share Gepost March 12 Op 8-3-2024 om 12:30 zei Lensherr: echt knap werk @Lensherr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost March 13 Share Gepost March 13 Mannen, mijn excuus om jullie aan het werk te zetten maar na een crash van mijn laptop ben ik alle savegames kwijt dus wil ik een nieuwe novelle gaan starten en daarbij wil ik graag ook een leuke banner gebruiken. Nu heb ik al moeite om een kleurplaat binnen de lijntjes in te kleuren dus hopelijk wil iemand mij helpen Naam Novelle: We are moving up in Europe with Lynx FC Club: Lynx FC en bondscoach Gibraltar Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion (waar mogelijk met vliegveld samen), Rots van Gibraltar en het logo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 13 Share Gepost March 13 58 minuten geleden zei keano77: Mannen, mijn excuus om jullie aan het werk te zetten maar na een crash van mijn laptop ben ik alle savegames kwijt dus wil ik een nieuwe novelle gaan starten en daarbij wil ik graag ook een leuke banner gebruiken. Nu heb ik al moeite om een kleurplaat binnen de lijntjes in te kleuren dus hopelijk wil iemand mij helpen Naam Novelle: We are moving up in Europe with Lynx FC Club: Lynx FC en bondscoach Gibraltar Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion (waar mogelijk met vliegveld samen), Rots van Gibraltar en het logo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost March 13 Share Gepost March 13 Ik had geen ander logo. @keano77 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keano77 Gepost March 14 Share Gepost March 14 Thanks mannen!! Prachtige banners, ga denk ik van beide gebruik maken, en dan per update of seizoen de wissel! @Lensherr @Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 20 Share Gepost March 20 Mag ik aub een banner voor mijn novelle van Udinese(die ik gelijk na deze post ga maken) Ik zou graag plaatje willen van Lorenzo Lucca met Simone Pafundi samen en dan de tekst ''Udinese Calcio, samen vechten voor elk meter en elk puntje of drie punter'' Kleuren maken verder niet zoveel uit, alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 20 Share Gepost March 20 49 minuten geleden zei Kyrill: Mag ik aub een banner voor mijn novelle van Udinese(die ik gelijk na deze post ga maken) Ik zou graag plaatje willen van Lorenzo Lucca met Simone Pafundi samen en dan de tekst ''Udinese Calcio, samen vechten voor elk meter en elk puntje of drie punter'' Kleuren maken verder niet zoveel uit, alvast bedankt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 20 Share Gepost March 20 Zojuist zei Nom de Guerre: Fantastisch, je bent een held Ik ga hem gelijk in de openingspost zetten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Genkie_06 Gepost March 23 Share Gepost March 23 (edited) Kan iemand mij een banner maken voor een novelle dat momenteel nog een idee is in mijn hoofd. Graag een banner dus met de tekst 'Liverpool FC, a new era', kwa foto's laat ik jullie creatieve brein de vrijheid, ikzelf had iets in gedachte met Anfield, Logo of iets in de trend. Alvast bedankt mannen Edited March 23 by Genkie_06 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost March 23 Share Gepost March 23 34 minuten geleden zei Genkie_06: Kan iemand mij een banner maken voor een novelle dat momenteel nog een idee is in mijn hoofd. Graag een banner dus met de tekst 'Liverpool FC, a new era', kwa foto's laat ik jullie creatieve brein de vrijheid, ikwelf had iets in gedachte met Anfield, Logo of iets in de trend. Alvast bedankt mannen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost March 26 Share Gepost March 26 (edited) Naam Novelle: Play up Pompey Club: Portsmouth FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion Edited March 26 by Rossini' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 26 Share Gepost March 26 17 minuten geleden zei Rossini': Naam Novelle: Play up Pompey Club: Portsmouth FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinoz87 Gepost April 8 Share Gepost April 8 (edited) Naam Novelle: Welkom in Veendam Club: BV Veendam Grootte banner: Kleuren: Geel en Zwart Specifieke plaatjes: Logo van BV Veendam Extra opmerkingen: * In de stijl en lettertype van de afbeelding van Welcome to Wrexham * Logo BV Veendam * In de hoeken van de banner zou het tof zijn, als het kan om er stadionlampen in te verwerken. * Mocht het lukken om een soort vage in memoriam van Henk Nienhuis er in te verwerken zou dat helemaal tof zijn. * In de stijl van Rayn Reynolds en Rob McElhenny, zou het tof zijn als er twee iconen van Veendam in verwerkt kunnen worden. Bij voorkeur een Arek Radomski, Angelo Cijntje, Marnix Kolder of Gerard Wiekens. Edited April 12 by Kevinoz87 Iets specifiekere omschrijving van wensen banner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost April 8 Share Gepost April 8 Heren, Wat is de maximale breedte voor een forum banner hier op MU? Er staat mij iets bij van 800px maar ik weet het niet zeker! Iemand die hier antwoord op kan geven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost April 8 Share Gepost April 8 30 minuten geleden zei Jotew: Heren, Wat is de maximale breedte voor een forum banner hier op MU? Er staat mij iets bij van 800px maar ik weet het niet zeker! Iemand die hier antwoord op kan geven? Volgens mij maakt het forum banners die te breed zijn automatisch kleiner. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost April 8 Share Gepost April 8 11 minuten geleden zei Nom de Guerre: Volgens mij maakt het forum banners die te breed zijn automatisch kleiner. En die breedte is 800 toch? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost April 8 Author Share Gepost April 8 Zojuist zei Jotew: En die breedte is 800 toch? Jep, ik gebruik zelf vaak 750x250! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jónstærke Gepost April 8 Share Gepost April 8 6 minuten geleden zei Jotew: En die breedte is 800 toch? 797 is bij mij altijd de max breedte bij posts op het forum 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinoz87 Gepost April 12 Share Gepost April 12 (edited) Op 8-4-2024 om 16:39 zei Kevinoz87: Naam Novelle: Welkom in Veendam Club: BV Veendam Grootte banner: Kleuren: Geel en Zwart Specifieke plaatjes: Logo van BV Veendam Extra opmerkingen: * In de stijl en lettertype van de afbeelding van Welcome to Wrexham * Logo BV Veendam * In de hoeken van de banner zou het tof zijn, als het kan om er stadionlampen in te verwerken. * Mocht het lukken om een soort vage in memoriam van Henk Nienhuis er in te verwerken zou dat helemaal tof zijn. * In de stijl van Rayn Reynolds en Rob McElhenny, zou het tof zijn als er twee iconen van Veendam in verwerkt kunnen worden. Bij voorkeur een Arek Radomski, Angelo Cijntje, Marnix Kolder of Gerard Wiekens. Ik druk hem er nog even een keer tussen. Dit keer iets specifieker omschreven Iemand die tijd en zin heeft om aan deze banner te werken? Alvast bedankt! Edited April 15 by Kevinoz87 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost April 15 Share Gepost April 15 (edited) Naam Novelle: Vamos Athletic! Club: Athletic Club de Bilbao. Grootte banner: standaard Kleuren: Rood/Wit/Zwart Specifieke plaatjes: Zie hieronder. Extra opmerkingen: Doe iets naar eigen inzicht. Er mogen ook spelers op voor komen worden zoals Munain en Williams. Edited April 19 by Rob1981 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlonkie Gepost April 18 Share Gepost April 18 (edited) bump Edited April 18 by Vlonkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost April 19 Share Gepost April 19 Op 18-4-2024 om 08:31 zei Vlonkie: bump 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts