De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 Op 23-10-2023 om 11:25 zei bas huijsmans: Naam Novelle: FMOC24 Ondertitel: Football Manager Online Carrière 2024 Grootte: Normaal Specifieke plaatjes: Het volgende logo, alleen dan met 2024 ipv 2020, Graag een juichende coach met een stadion op de achtergrond, Verder doe ik graag een beroep op jullie creativiteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 minuten geleden zei De Raam: Heel erg nice. Thanks man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Naam Novelle: Pride of the North Club: Fc Groningen Grootte banner: normaal Kleuren: groen wit Specifieke plaatjes: Noord tribune Extra opmerkingen: leef je uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Naam Novelle: The Greens meets the knights of St. John Club: Floriana FC + Malta (bondscoach) Grootte banner: normaal Kleuren: Groen, Wit (en evt ook wat rood voor het land Malta) Specifieke plaatjes: Logo + stadions (van Floriana en Malta) Extra opmerkingen: n.v.t. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Naam Novelle: Op zien Zwols Club: PEC Zwolle Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Blauw - Wit Specifieke plaatjes: Bram van Polen, Eliano Reijnders Extra opmerkingen: Het liefst met tekst vakken onder de banner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 19 uur geleden zei Djurovski: Naam Novelle: Pride of the North Club: Fc Groningen Grootte banner: normaal Kleuren: groen wit Specifieke plaatjes: Noord tribune Extra opmerkingen: leef je uit Ik ga vanavond even aan de knutsel 19 uur geleden zei keano77: Naam Novelle: The Greens meets the knights of St. John Club: Floriana FC + Malta (bondscoach) Grootte banner: normaal Kleuren: Groen, Wit (en evt ook wat rood voor het land Malta) Specifieke plaatjes: Logo + stadions (van Floriana en Malta) Extra opmerkingen: n.v.t. Zal kijken of we dat er allemaal in verwerkt krijgen... 31 minuten geleden zei DutchClass22: Naam Novelle: Op zien Zwols Club: PEC Zwolle Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Blauw - Wit Specifieke plaatjes: Bram van Polen, Eliano Reijnders Extra opmerkingen: Het liefst met tekst vakken onder de banner Dus jij wilt eigenlijk meer een lay-out waarin je kunt typen? Hoeveel tekstvakken heb je nodig en hoeveel tekst moet je daarin kwijt kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Ik ga vanavond even aan de knutsel Zal kijken of we dat er allemaal in verwerkt krijgen... Dus jij wilt eigenlijk meer een lay-out waarin je kunt typen? Hoeveel tekstvakken heb je nodig en hoeveel tekst moet je daarin kwijt kunnen? Als het handiger is (en je de zin/tijd hebt) mag je ze ook lostrekken hoor dus 1 banner voor de club en 1 voor het land. Pas ik de updates aan 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 8 minuten geleden zei De Raam: Dus jij wilt eigenlijk meer een lay-out waarin je kunt typen? Hoeveel tekstvakken heb je nodig en hoeveel tekst moet je daarin kwijt kunnen? 1 grote onder de banner, 2 links daaronder wat kleiner en 1 daar rechts naast In totaal iets kleiner dan een A4tje zou mooi zijn, alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Op 24-10-2023 om 16:27 zei Djurovski: Naam Novelle: Pride of the North Club: Fc Groningen Grootte banner: normaal Kleuren: groen wit Specifieke plaatjes: Noord tribune Extra opmerkingen: leef je uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2023 Op 25-10-2023 om 12:15 zei keano77: Als het handiger is (en je de zin/tijd hebt) mag je ze ook lostrekken hoor dus 1 banner voor de club en 1 voor het land. Pas ik de updates aan 😉 Best lastig opdrachtje, heb m'n best gedaan, helaas niet m'n beste werk... Van 't weekend misschien nog maar eens proberen, of jij moet er heel blij mee zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 7 minuten geleden zei De Raam: Best lastig opdrachtje, heb m'n best gedaan, helaas niet m'n beste werk... Van 't weekend misschien nog maar eens proberen, of jij moet er heel blij mee zijn Ik vind hem al tof hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Op 25-10-2023 om 11:37 zei DutchClass22: Naam Novelle: Op zien Zwols Club: PEC Zwolle Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Blauw - Wit Specifieke plaatjes: Bram van Polen, Eliano Reijnders Extra opmerkingen: Het liefst met tekst vakken onder de banner Wanneer die klaar is mag je de banner ook nog wel los sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Naam Novelle: A Football Manager's Odyssey Club: Nog geen! Ik start zonder. Grootte banner: Normaal Kleuren: in ieder geval groen (als in gras). Specifieke plaatjes: Gras, kleine tribune, hoekvlag. Omgeving. In de stijl van een lower league club. Zie: British football's greatest grounds | Mike Bayly - Lower Block Extra opmerkingen: Alvast bedankt! Complimenten voor wat jullie maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Naam Novelle: Manchester is red Club: Manchester United Grootte banner: Normaal Kleuren: Iets met rood Specifieke plaatjes: Sir Bobby Charlton, Scholes, Neville, Rashford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2023 Op 27-10-2023 om 11:01 zei DutchClass22: Wanneer die klaar is mag je de banner ook nog wel los sturen Kun je hier wat mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2023 19 uur geleden zei Rykjvk1: Naam Novelle: A Football Manager's Odyssey Club: Nog geen! Ik start zonder. Grootte banner: Normaal Kleuren: in ieder geval groen (als in gras). Specifieke plaatjes: Gras, kleine tribune, hoekvlag. Omgeving. In de stijl van een lower league club. Zie: British football's greatest grounds | Mike Bayly - Lower Block Extra opmerkingen: Alvast bedankt! Complimenten voor wat jullie maken. Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 1 uur geleden zei De Raam: Zoiets? Perfect hoor! Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Naam Novelle: Building a nation - Virtus Unita Fortior Club: Nadruk moet niet liggen op de club, maar op het opbouwen van het land Andorra. Grootte banner: Normaal Kleuren: Ik heb geen grote voorkeur. Ik heb liever iets met de plaatjes wat hier onder staat. Maar als het een beetje lukt dan iets in de kleuren van de vlag van Andorra. Specifieke plaatjes: De naam is afkomstig van het wapen op de vlag van Andorra. Dus ik zou het wel mooi vinden als dat wapen op een manier terug komt in de banner. Iets met het stadion waarin zo'n beetje alle wedstrijden worden gespeeld, vind ik ook wel passend bij deze novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Op 29-10-2023 om 15:39 zei delichris: Naam Novelle: Manchester is red Club: Manchester United Grootte banner: Normaal Kleuren: Iets met rood Specifieke plaatjes: Sir Bobby Charlton, Scholes, Neville, Rashford @De Raam of iemand anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 29 minuten geleden zei delichris: @De Raam of iemand anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 49 minuten geleden zei delichris: @De Raam of iemand anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 46 minuten geleden zei Bogatyr: Dankje. 28 minuten geleden zei MNie: Dankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 november 2023 Auteur Share Geplaatst 2 november 2023 Sorry jongens, ben momenteel goed ziek van een dubbele longontsteking dus het gaat even iets langer duren. Hoop van 't weekend weer op de been te zijn, ook voor de mensen die een aanvraag per PB hebben gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Beterschap @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Naam Novelle: n.v.t. Club: Barcelona Grootte banner: Normaal Kleuren: Blauw/rood/geel Specifieke plaatjes: Lluis Companys stadion, logo Barcelona, Xavi Als het mogelijk is heb ik graag dat je dit in lay-out vorm doet, in de vorm van het hoofdmenu van EA FC 24). Dit met de 'koppen' nieuws, wedstrijden en transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten