keano77 Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Naam Novelle: the Welsh revolution Club: T.N.S. (the new saints) (mogelijk in combi met bondscoachschap Wales Grootte banner: kijk maar wat uitkomt Kleuren: Voorkeur gaat uit naar de clubkleuren. Specifieke plaatjes: Het logo, stadion vlag Wales en Bale Extra opmerkingen: - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Op 11-4-2023 om 13:12 zei keano77: Naam Novelle: the Welsh revolution Club: T.N.S. (the new saints) (mogelijk in combi met bondscoachschap Wales Grootte banner: kijk maar wat uitkomt Kleuren: Voorkeur gaat uit naar de clubkleuren. Specifieke plaatjes: Het logo, stadion vlag Wales en Bale Extra opmerkingen: - @keano77 ik zag je aanvraag en dacht laat ik ook eens een banner voor iemand oppakken. Benieuwd wat je ervan vindt. Bewust de vlag van Wales weggelaten omdat deze al terug komt in het logo en op het shirt van Bale. Mocht je manager van Wales worden kan ik voor de updates over Wales nog een banner aanleveren waarin ik het logo van de club vervang door de vlag van Wales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 58 minuten geleden zei Tim Windt: @keano77 ik zag je aanvraag en dacht laat ik ook eens een banner voor iemand oppakken. Benieuwd wat je ervan vindt. Bewust de vlag van Wales weggelaten omdat deze al terug komt in het logo en op het shirt van Bale. Mocht je manager van Wales worden kan ik voor de updates over Wales nog een banner aanleveren waarin ik het logo van de club vervang door de vlag van Wales. Prachtige Banner!! Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Naam Novelle: De Revolutie Club: FC Groningen Grootte banner: zie maar wat het beste is Kleuren: Groen/wit Specifieke plaatjes: Robben (als trainer), Euroborg, Logo FC Groningen en iets van een financiële overname Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Naam novellen: Project company Clubs: geen specifieke club Grootte banner: eigen invulling Kleuren: eigen invulling Plaatjes: Logo van Saudi Aramco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Op 22-4-2023 om 13:15 zei Vlonkie: Naam Novelle: De Revolutie Club: FC Groningen Grootte banner: zie maar wat het beste is Kleuren: Groen/wit Specifieke plaatjes: Robben (als trainer), Euroborg, Logo FC Groningen en iets van een financiële overname @Vlonkie ik ben benieuwd wat je ervan vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 6 uur geleden zei Tim Windt: @Vlonkie ik ben benieuwd wat je ervan vindt Als ik kritisch mag zijn (en waarom ook niet) vind ik de zakken geld (en de eurotekens) overbodig. Kun je die ook weglaten? Ik vind het bij deze banner niet passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 @Vlonkie Ik heb ook even een poging gewaagd, kan het alleen niet goed uitknippen maar dat zal iemand anders vast wel kunnen als je hem wil gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 13 minuten geleden zei Willem: @Vlonkie Ik heb ook even een poging gewaagd, kan het alleen niet goed uitknippen maar dat zal iemand anders vast wel kunnen als je hem wil gebruiken vind hem zeker mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 46 minuten geleden zei Vlonkie: Als ik kritisch mag zijn (en waarom ook niet) vind ik de zakken geld (en de eurotekens) overbodig. Kun je die ook weglaten? Ik vind het bij deze banner niet passen. Uiteraard mag je kritisch zijn geen enkel probleem. Ik heb het voor je aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Op 22-4-2023 om 13:15 zei Vlonkie: Naam Novelle: De Revolutie Club: FC Groningen Grootte banner: zie maar wat het beste is Kleuren: Groen/wit Specifieke plaatjes: Robben (als trainer), Euroborg, Logo FC Groningen en iets van een financiële overname Nieuwsgierigheid van mijn kant hoor, maar waarom begin je om de twee maand een novelle? Maar hierbij je banner topper! Kon niet tippen aan de lettertypen van de andere leden, maar heb mijn best gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCLaurensz Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 Naam novelle: Project Ajax Clubs: Ajax Grootte banner: eigen invulling Kleuren: eigen invulling, bij voorkeur rood/wit Plaatjes: Graag het oude logo en 2 oud spelers, 3 zou mooi zijn als het past. Johan Cruijff en Jari Litmanen sowieso, als het nog kan Marco van Basten erbij. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 16 uur geleden zei FCLaurensz: Naam novelle: Project Ajax Clubs: Ajax Grootte banner: eigen invulling Kleuren: eigen invulling, bij voorkeur rood/wit Plaatjes: Graag het oude logo en 2 oud spelers, 3 zou mooi zijn als het past. Johan Cruijff en Jari Litmanen sowieso, als het nog kan Marco van Basten erbij. Alvast bedankt! Kijk eens maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCLaurensz Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 43 minuten geleden zei Keeza: Kijk eens maatje Held. Thank you Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Op 22-4-2023 om 19:19 zei chrisje1993: Naam novellen: Project company Clubs: geen specifieke club Grootte banner: eigen invulling Kleuren: eigen invulling Plaatjes: Logo van Saudi Aramco Iemand? @Tim Windt @Keeza @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 25 minuten geleden zei chrisje1993: Iemand? @Tim Windt @Keeza @Willem Ik ga wel even kijken wat ik ermee kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Heb dit ervan gemaakt. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 46 minuten geleden zei chrisje1993: Iemand? @Tim Windt @Keeza @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Hey boys, just letting you know dat ik ook weer open sta voor wat novelles van banners te voorzien. Je mag me dus zeker taggen in je verzoek of me even een pm sturen xxx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MuseMouse Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Naam Novelle: Weer baas in eigen huis Club: Vitesse Grootte banner: eigen invulling Kleuren: geel zwart Specifieke plaatjes: eigen invulling Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Zojuist zei MuseMouse: Naam Novelle: Weer baas in eigen huis Club: Vitesse Grootte banner: eigen invulling Kleuren: geel zwart Specifieke plaatjes: eigen invulling Extra opmerkingen: @xPeejay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 3 uur geleden zei MuseMouse: Naam Novelle: Weer baas in eigen huis Club: Vitesse Grootte banner: eigen invulling Kleuren: geel zwart Specifieke plaatjes: eigen invulling Extra opmerkingen: here you go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MuseMouse Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 1 uur geleden zei xPeejay: here you go Heel mooi gemaakt zeg! Dank je wel. Haha ik ben er een jaar of 10 uitgeweest.. hoe plaats ik de banner in mijn novelle ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Je kan gewoon de afbeelding kopiëren en dan in je reactie plakken, dat is de simpelste manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MuseMouse Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 1 uur geleden zei xPeejay: Je kan gewoon de afbeelding kopiëren en dan in je reactie plakken, dat is de simpelste manier Kijk eens aan dat is een stuk makkelijker dan eerder. Nogmaals bedankt voor je hulp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten