Djurovski Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Kan iemand een leuke banner maken voor Argentinië. Leef je lekker uit maar mijn avatar plus dat moment mag er best in verwerkt worden. Maar je mag er ook gewoon zelf wat leuks van maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Tijd voor men eerste novelle op FM '23. Naam Novelle: Mauve Club: RSC Anderlecht Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Logo van de club Strak Design aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 18 uur geleden zei Bogatyr: Tijd voor men eerste novelle op FM '23. Naam Novelle: Mauve Club: RSC Anderlecht Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Logo van de club Strak Design aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 (bewerkt) Mijn Novelle in Liechtenstein bracht me niet het gewenste speelplezier dus dat hoop ik met deze save/novelle wel te bereiken. Naam Novelle: Der kartoffelkäfers Club: Alemannia Aachen Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: logo club en stadion 24 januari 2023 bewerkt door keano77 Mag weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari 2023 Share Geplaatst 19 januari 2023 1 uur geleden zei keano77: Mijn Novelle in Liechtenstein bracht me niet het gewenste speelplezier dus dat hoop ik met deze save/novelle wel te bereiken. Naam Novelle: Der kartoffelkäfers Club: Alemannia Aachen Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: logo club en stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Mijn Novelle in Liechtenstein bracht me niet het gewenste speelplezier dus dat hoop ik met deze save/novelle wel te bereiken. Naam novelle: New Empire at Merseyside Club: City of Liverpool FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: logo club en stad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Wil iemand mijn huidige banner/lay-out updaten. Ik ben nog wel een tijdje zoet met dit verhaal Naam Novelle: Vlonkie vertelt Club: nvt Grootte banner: Normaal Kleuren: wat het beste uitkomt Specifieke plaatjes: iets van een kantoor (oid), telefoon, kop koffie en een agenda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Naam Novelle: los colchoneros Club: atletico madrid Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Logo van de club- stadion al effe bezig mar ben nieuw hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 16 uur geleden zei vekie71: Naam Novelle: los colchoneros Club: atletico madrid Grootte banner: Normaal Kleuren: Kleuren van de club Specifieke plaatjes: Logo van de club- stadion al effe bezig mar ben nieuw hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Op 26-1-2023 om 11:55 zei Keeza: prima gedaan super thx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 (bewerkt) Naam Novelle: NO GUTS NO GLORY Club: geen Grootte banner: normaal Kleuren: zie plaatje Specifieke plaatjes: achtergrond plaatje 1 + naam novelle Extra opmerkingen: 30 januari 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 1 uur geleden zei germandutch: Naam Novelle: NO GUTS NO GLORY Club: geen Grootte banner: normaal Kleuren: zie plaatje Specifieke plaatjes: achtergrond plaatje 1 + naam novelle Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 1 uur geleden zei Keeza: Uitstekend. Hartstikke bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Op 25-1-2023 om 10:00 zei Vlonkie: Wil iemand mijn huidige banner/lay-out updaten. Ik ben nog wel een tijdje zoet met dit verhaal Naam Novelle: Vlonkie vertelt Club: nvt Grootte banner: Normaal Kleuren: wat het beste uitkomt Specifieke plaatjes: iets van een kantoor (oid), telefoon, kop koffie en een agenda @Keeza @Daniell @xPeejay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 23 uur geleden zei Vlonkie: @Keeza @Daniell @xPeejay kijk eens maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 30 minuten geleden zei Keeza: kijk eens maatje U wordt bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike10 Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Naam Novelle: SMURFEN OP WEG NAAR GLORIE Club: RC Genk Grootte banner: normaal Kleuren: blauw wit Specifieke plaatjes: maakt niet uit Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Naam Novelle: Nait soezen, moar deurbroezen Club: FC Groningen Grootte banner: normaal Kleuren: Groen Wit Specifieke plaatjes: Het stadion Extra opmerkingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Naam Novelle: Journeyman around the world Club: - Grootte banner: normaal Kleuren: Leger kleuren Specifieke plaatjes: Iets met soldaten/leger Extra opmerkingen Leef je uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Naam Novelle: Vörwarts Dresdner Jungs! Club: SG Dynamo Dresden Grootte banner: Normaal Kleuren: Geel/Zwart Specifieke plaatjes: Logo van de club Opmerkingen: Oost-Duitse Vibes, Jeugd wordt belangrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Op 8-2-2023 om 16:45 zei chrisje1993: Naam Novelle: Nait soezen, moar deurbroezen Club: FC Groningen Grootte banner: normaal Kleuren: Groen Wit Specifieke plaatjes: Het stadion Extra opmerkingen @Keeza? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 11 uur geleden zei chrisje1993: @Keeza? Omdat je het zo lief vraagt makker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Op 6-2-2023 om 15:32 zei Mike10: Naam Novelle: SMURFEN OP WEG NAAR GLORIE Club: RC Genk Grootte banner: normaal Kleuren: blauw wit Specifieke plaatjes: maakt niet uit Extra opmerkingen: voor de smurfies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Op 9-2-2023 om 19:46 zei Djurovski: Naam Novelle: Journeyman around the world Club: - Grootte banner: normaal Kleuren: Leger kleuren Specifieke plaatjes: Iets met soldaten/leger Extra opmerkingen Leef je uit let op de detals mbt soldaat op de achtergrond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 22 minuten geleden zei Keeza: let op de detals mbt soldaat op de achtergrond Top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten