Whitewolf345 Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Naam Novelle: The Baltic Dictator: Estonia's Takeover of European Football Club: FCI Levadia Grootte banner: Kleuren: KLeuren van Estland of de club Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Iets met een troon en dan andere europese landen die knielen ofzo iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Op 15-10-2024 om 08:53 zei Fantasy: Vraag me dit komend weekend even nogmaals, dan staat de pc pas weer aan Kun je misschien de foto van Michael de Leeuw wijzigen en een foto van Jordens Peters plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Op 19-10-2024 om 09:40 zei Whitewolf345: Naam Novelle: The Baltic Dictator: Estonia's Takeover of European Football Club: FCI Levadia Grootte banner: Kleuren: KLeuren van Estland of de club Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Iets met een troon en dan andere europese landen die knielen ofzo iets. Vind je dit wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 59 minuten geleden zei De Raam: Vind je dit wat? Gaaf, thnx deze ga ik zeker gebruiken bij mijn volgende update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 22 uur geleden zei Bolderbast: Kun je misschien de foto van Michael de Leeuw wijzigen en een foto van Jordens Peters plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Op 21-10-2024 om 20:10 zei Fantasy: Prachtig. Zelfs met aanvoerdersband. Erg blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Voor mijn novelle met Kevin Malone zou ik best een banner willen toevoegen. Als iemand zich verveelt en dit leuk vindt om te maken voel je dan vooral vrij om iets in elkaar te knutselen. In de banner graag een foto van kevin malone en de tekst: [FM24] Journeyman - #MaloneBall. Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 8 minuten geleden zei Gert: Voor mijn novelle met Kevin Malone zou ik best een banner willen toevoegen. Als iemand zich verveelt en dit leuk vindt om te maken voel je dan vooral vrij om iets in elkaar te knutselen. In de banner graag een foto van kevin malone en de tekst: [FM24] Journeyman - #MaloneBall. Alvast bedankt. Dat vind ik wel leuk om vanmiddag in Canva iets voor te knutselen. Verwacht geen Photoshop-hoogstandjes, maar ik ga m'n best voor je doen Voorkeur voor specifieke afbeeldingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Zojuist zei Fantasy: Dat vind ik wel leuk om vanmiddag in Canva iets voor te knutselen. Verwacht geen Photoshop-hoogstandjes, maar ik ga m'n best voor je doen Voorkeur voor specifieke afbeeldingen? Het hoeft ook zeker niet te gelikt te zijn. Mijn novelle is ook gewoon een dump van screenshots en wat tekst. Maar is wat leuker om er een banner boven te hebben staan denk ik. Alvast bedankt! Denk dat dit wel een geschikte is: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 3 minuten geleden zei Gert: Het hoeft ook zeker niet te gelikt te zijn. Mijn novelle is ook gewoon een dump van screenshots en wat tekst. Maar is wat leuker om er een banner boven te hebben staan denk ik. Alvast bedankt! Denk dat dit wel een geschikte is: Ga ik vanmiddag eens aan de knutsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november U vroeg niet gelikt, u krijgt niet gelikt @Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 2 uur geleden zei Fantasy: U vroeg niet gelikt, u krijgt niet gelikt @Gert Thats what she said! Haha nice, deze ga ik gebruiken tnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november (bewerkt) Naam novelle: De derde helft Club: geen Grootte banner: Standaard Kleuren: naar eigen invulling Specifieke plaatjes: typische dingen die je in een voetbalkantine kan krijgen (denk aan koffie, bier en een gehaktbal) en uiteraard iets van een kantine zelf en een persoon (hoeft geen bestaande figuur te zijn) 13 november bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Op 13-11-2024 om 11:34 zei Vlonkie: Naam novelle: De derde helft Club: geen Grootte banner: Standaard Kleuren: naar eigen invulling Specifieke plaatjes: typische dingen die je in een voetbalkantine kan krijgen (denk aan koffie, bier en een gehaktbal) en uiteraard iets van een kantine zelf en een persoon (hoeft geen bestaande figuur te zijn) iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november 32 minuten geleden zei Vlonkie: iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november 2 uur geleden zei Fantasy: Ik mis toch nog een dik iemand met een iets te kort shirtje aan die een balletje mayo weg aan het werken is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 23 uur geleden zei Fantasy: Dank je wel voor het maken. Echter mis ik wel iets van bier en eventueel een gehaktbal oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten