Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Banner Aanvraagtopic

De Raam

Aanbevolen berichten

Naam Novelle: The Baltic Dictator: Estonia's Takeover of European Football

Club: FCI Levadia

Grootte banner: 

Kleuren: KLeuren van Estland of de club

Specifieke plaatjes:

Extra opmerkingen: Iets met een troon en dan andere europese landen die knielen ofzo iets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-10-2024 om 09:40 zei Whitewolf345:

Naam Novelle: The Baltic Dictator: Estonia's Takeover of European Football

Club: FCI Levadia

Grootte banner: 

Kleuren: KLeuren van Estland of de club

Specifieke plaatjes:

Extra opmerkingen: Iets met een troon en dan andere europese landen die knielen ofzo iets. 

Vind je dit wat?

balticbanner.png.16b32ef454360bc968ca91ed2e1c7ddc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn novelle met Kevin Malone zou ik best een banner willen toevoegen. Als iemand zich verveelt en dit leuk vindt om te maken voel je dan vooral vrij om iets in elkaar te knutselen. In de banner graag een foto van kevin malone en de tekst: [FM24] Journeyman - #MaloneBall. Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Gert:

Voor mijn novelle met Kevin Malone zou ik best een banner willen toevoegen. Als iemand zich verveelt en dit leuk vindt om te maken voel je dan vooral vrij om iets in elkaar te knutselen. In de banner graag een foto van kevin malone en de tekst: [FM24] Journeyman - #MaloneBall. Alvast bedankt.

Dat vind ik wel leuk om vanmiddag in Canva iets voor te knutselen. Verwacht geen Photoshop-hoogstandjes, maar ik ga m'n best voor je doen (y) Voorkeur voor specifieke afbeeldingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Dat vind ik wel leuk om vanmiddag in Canva iets voor te knutselen. Verwacht geen Photoshop-hoogstandjes, maar ik ga m'n best voor je doen (y) Voorkeur voor specifieke afbeeldingen?

Het hoeft ook zeker niet te gelikt te zijn. Mijn novelle is ook gewoon een dump van screenshots en wat tekst. Maar is wat leuker om er een banner boven te hebben staan denk ik. Alvast bedankt!

Denk dat dit wel een geschikte is:

deze.png.c193b8b699ca6e69308f6e175bc4d919.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gert:

Het hoeft ook zeker niet te gelikt te zijn. Mijn novelle is ook gewoon een dump van screenshots en wat tekst. Maar is wat leuker om er een banner boven te hebben staan denk ik. Alvast bedankt!

Denk dat dit wel een geschikte is:

deze.png.c193b8b699ca6e69308f6e175bc4d919.png

Ga ik vanmiddag eens aan de knutsel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam novelle: De derde helft

Club: geen

Grootte banner: Standaard

Kleuren: naar eigen invulling

Specifieke plaatjes: typische dingen die je in een voetbalkantine kan krijgen (denk aan koffie, bier en een gehaktbal) en uiteraard iets van een kantine zelf en een persoon (hoeft geen bestaande figuur te zijn)

bewerkt door Vlonkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-11-2024 om 11:34 zei Vlonkie:

Naam novelle: De derde helft

Club: geen

Grootte banner: Standaard

Kleuren: naar eigen invulling

Specifieke plaatjes: typische dingen die je in een voetbalkantine kan krijgen (denk aan koffie, bier en een gehaktbal) en uiteraard iets van een kantine zelf en een persoon (hoeft geen bestaande figuur te zijn)

iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites