Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Banner Aanvraagtopic

De Raam

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei Vlonkie:

Graag zou ik nog een banner willen hebben voor mijn FIFA-carriere. Het gaat om Benfica (als Roger Schmidt). Als titel zou ik graag "Benfica" willen hebben. Plaatjes maakt mij niet zoveel uit

Benfica.png.fe0c3443cc43a3a8b241b59bd227435e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen, mijn excuus om jullie aan het werk te zetten maar na een crash van mijn laptop ben ik alle savegames kwijt dus wil ik een nieuwe novelle gaan starten en daarbij wil ik graag ook een leuke banner gebruiken. Nu heb ik al moeite om een kleurplaat binnen de lijntjes in te kleuren dus hopelijk wil iemand mij helpen ;)

Naam Novelle: We are moving up in Europe with Lynx FC

Club: Lynx FC en bondscoach Gibraltar

Grootte banner: Normaal

Kleuren: Eigen invulling

Specifieke plaatjes: Stadion (waar mogelijk met vliegveld samen), Rots van Gibraltar en het logo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei keano77:

Mannen, mijn excuus om jullie aan het werk te zetten maar na een crash van mijn laptop ben ik alle savegames kwijt dus wil ik een nieuwe novelle gaan starten en daarbij wil ik graag ook een leuke banner gebruiken. Nu heb ik al moeite om een kleurplaat binnen de lijntjes in te kleuren dus hopelijk wil iemand mij helpen ;)

Naam Novelle: We are moving up in Europe with Lynx FC

Club: Lynx FC en bondscoach Gibraltar

Grootte banner: Normaal

Kleuren: Eigen invulling

Specifieke plaatjes: Stadion (waar mogelijk met vliegveld samen), Rots van Gibraltar en het logo

E33JJ_TWUAQkCCq(1).thumb.png.a94e99bf475dabd8d93dbab57d32c529.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik aub een banner voor mijn novelle van Udinese(die ik gelijk na deze post ga maken)

Ik zou graag plaatje willen van Lorenzo Lucca met Simone Pafundi samen en dan de tekst ''Udinese Calcio, samen vechten voor elk meter en elk puntje of drie punter'' Kleuren maken verder niet zoveel uit, alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Kyrill:

Mag ik aub een banner voor mijn novelle van Udinese(die ik gelijk na deze post ga maken)

Ik zou graag plaatje willen van Lorenzo Lucca met Simone Pafundi samen en dan de tekst ''Udinese Calcio, samen vechten voor elk meter en elk puntje of drie punter'' Kleuren maken verder niet zoveel uit, alvast bedankt.

A (1).png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij een banner maken voor een novelle dat momenteel nog een idee is in mijn hoofd.
Graag een banner dus met de tekst 'Liverpool FC, a new era', kwa foto's laat ik jullie creatieve brein de vrijheid, ikzelf had iets in gedachte met Anfield, Logo of iets in de trend.

Alvast bedankt mannen

bewerkt door Genkie_06
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Genkie_06:

Kan iemand mij een banner maken voor een novelle dat momenteel nog een idee is in mijn hoofd.
Graag een banner dus met de tekst 'Liverpool FC, a new era', kwa foto's laat ik jullie creatieve brein de vrijheid, ikwelf had iets in gedachte met Anfield, Logo of iets in de trend.

Alvast bedankt mannen

LiverpoolFCanewera(1).thumb.png.1791ce2dd53ce49308d6c3e3b9b79a1e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam Novelle: Welkom in Veendam 

Club: BV Veendam 

Grootte banner: 

Kleuren: Geel en Zwart 

Specifieke plaatjes: Logo van BV Veendam

Extra opmerkingen: 

* In de stijl en lettertype van de afbeelding van Welcome to Wrexham 

* Logo BV Veendam 

* In de hoeken van de banner zou het tof zijn, als het kan om er stadionlampen in te verwerken. 

* Mocht het lukken om een soort vage in memoriam van Henk Nienhuis er in te verwerken zou dat helemaal tof zijn. 

* In de stijl van Rayn Reynolds en Rob McElhenny, zou het tof zijn als er twee iconen van Veendam in verwerkt kunnen worden. Bij voorkeur een Arek Radomski, Angelo Cijntje, Marnix Kolder of Gerard Wiekens.  

82c7c01f9163249cc35a4481acc3a546.gif

e_wrexham_s2_08102023.jpg

2290_11149.jpg

bewerkt door Kevinoz87
Iets specifiekere omschrijving van wensen banner
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren,

Wat is de maximale breedte voor een forum banner hier op MU? Er staat mij iets bij van 800px maar ik weet het niet zeker! :) 

Iemand die hier antwoord op kan geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Jotew:

Heren,

Wat is de maximale breedte voor een forum banner hier op MU? Er staat mij iets bij van 800px maar ik weet het niet zeker!  

Iemand die hier antwoord op kan geven?

Volgens mij maakt het forum banners die te breed zijn automatisch kleiner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2024 om 16:39 zei Kevinoz87:

Naam Novelle: Welkom in Veendam 

Club: BV Veendam 

Grootte banner: 

Kleuren: Geel en Zwart 

Specifieke plaatjes: Logo van BV Veendam

Extra opmerkingen: 

* In de stijl en lettertype van de afbeelding van Welcome to Wrexham 

* Logo BV Veendam 

* In de hoeken van de banner zou het tof zijn, als het kan om er stadionlampen in te verwerken. 

* Mocht het lukken om een soort vage in memoriam van Henk Nienhuis er in te verwerken zou dat helemaal tof zijn. 

* In de stijl van Rayn Reynolds en Rob McElhenny, zou het tof zijn als er twee iconen van Veendam in verwerkt kunnen worden. Bij voorkeur een Arek Radomski, Angelo Cijntje, Marnix Kolder of Gerard Wiekens.  

82c7c01f9163249cc35a4481acc3a546.gif

e_wrexham_s2_08102023.jpg

2290_11149.jpg

Ik druk hem er nog even een keer tussen. Dit keer iets specifieker omschreven  :)
Iemand die tijd en zin heeft om aan deze banner te werken? Alvast bedankt! 

bewerkt door Kevinoz87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam Novelle: Vamos Athletic!

Club: Athletic Club de Bilbao.

Grootte banner: standaard

Kleuren: Rood/Wit/Zwart

Specifieke plaatjes: Zie hieronder.

Extra opmerkingen: Doe iets naar eigen inzicht. Er mogen ook spelers op voor komen  worden zoals Munain en Williams. 

PlaatjeBilbao.thumb.jpg.887265bff9a2e80cf2effc22046e8589.jpg

bewerkt door Rob1981
Link naar opmerking
Deel via andere websites