Vlonkie Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Graag zou ik nog een banner willen hebben voor mijn FIFA-carriere. Het gaat om Benfica (als Roger Schmidt). Als titel zou ik graag "Benfica" willen hebben. Plaatjes maakt mij niet zoveel uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 38 minuten geleden zei Vlonkie: Graag zou ik nog een banner willen hebben voor mijn FIFA-carriere. Het gaat om Benfica (als Roger Schmidt). Als titel zou ik graag "Benfica" willen hebben. Plaatjes maakt mij niet zoveel uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 6 uur geleden zei Lensherr: wederom een juweeltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Op 8-3-2024 om 12:30 zei Lensherr: echt knap werk @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Mannen, mijn excuus om jullie aan het werk te zetten maar na een crash van mijn laptop ben ik alle savegames kwijt dus wil ik een nieuwe novelle gaan starten en daarbij wil ik graag ook een leuke banner gebruiken. Nu heb ik al moeite om een kleurplaat binnen de lijntjes in te kleuren dus hopelijk wil iemand mij helpen Naam Novelle: We are moving up in Europe with Lynx FC Club: Lynx FC en bondscoach Gibraltar Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion (waar mogelijk met vliegveld samen), Rots van Gibraltar en het logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 58 minuten geleden zei keano77: Mannen, mijn excuus om jullie aan het werk te zetten maar na een crash van mijn laptop ben ik alle savegames kwijt dus wil ik een nieuwe novelle gaan starten en daarbij wil ik graag ook een leuke banner gebruiken. Nu heb ik al moeite om een kleurplaat binnen de lijntjes in te kleuren dus hopelijk wil iemand mij helpen Naam Novelle: We are moving up in Europe with Lynx FC Club: Lynx FC en bondscoach Gibraltar Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion (waar mogelijk met vliegveld samen), Rots van Gibraltar en het logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik had geen ander logo. @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Thanks mannen!! Prachtige banners, ga denk ik van beide gebruik maken, en dan per update of seizoen de wissel! @Lensherr @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Mag ik aub een banner voor mijn novelle van Udinese(die ik gelijk na deze post ga maken) Ik zou graag plaatje willen van Lorenzo Lucca met Simone Pafundi samen en dan de tekst ''Udinese Calcio, samen vechten voor elk meter en elk puntje of drie punter'' Kleuren maken verder niet zoveel uit, alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 49 minuten geleden zei Kyrill: Mag ik aub een banner voor mijn novelle van Udinese(die ik gelijk na deze post ga maken) Ik zou graag plaatje willen van Lorenzo Lucca met Simone Pafundi samen en dan de tekst ''Udinese Calcio, samen vechten voor elk meter en elk puntje of drie punter'' Kleuren maken verder niet zoveel uit, alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Zojuist zei Nom de Guerre: Fantastisch, je bent een held Ik ga hem gelijk in de openingspost zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart (bewerkt) Kan iemand mij een banner maken voor een novelle dat momenteel nog een idee is in mijn hoofd. Graag een banner dus met de tekst 'Liverpool FC, a new era', kwa foto's laat ik jullie creatieve brein de vrijheid, ikzelf had iets in gedachte met Anfield, Logo of iets in de trend. Alvast bedankt mannen 23 maart bewerkt door Genkie_06 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 34 minuten geleden zei Genkie_06: Kan iemand mij een banner maken voor een novelle dat momenteel nog een idee is in mijn hoofd. Graag een banner dus met de tekst 'Liverpool FC, a new era', kwa foto's laat ik jullie creatieve brein de vrijheid, ikwelf had iets in gedachte met Anfield, Logo of iets in de trend. Alvast bedankt mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) Naam Novelle: Play up Pompey Club: Portsmouth FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion 26 maart bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 17 minuten geleden zei Rossini': Naam Novelle: Play up Pompey Club: Portsmouth FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Naam Novelle: Welkom in Veendam Club: BV Veendam Grootte banner: Kleuren: Geel en Zwart Specifieke plaatjes: Logo van BV Veendam Extra opmerkingen: * In de stijl en lettertype van de afbeelding van Welcome to Wrexham * Logo BV Veendam * In de hoeken van de banner zou het tof zijn, als het kan om er stadionlampen in te verwerken. * Mocht het lukken om een soort vage in memoriam van Henk Nienhuis er in te verwerken zou dat helemaal tof zijn. * In de stijl van Rayn Reynolds en Rob McElhenny, zou het tof zijn als er twee iconen van Veendam in verwerkt kunnen worden. Bij voorkeur een Arek Radomski, Angelo Cijntje, Marnix Kolder of Gerard Wiekens. 12 april bewerkt door Kevinoz87 Iets specifiekere omschrijving van wensen banner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Heren, Wat is de maximale breedte voor een forum banner hier op MU? Er staat mij iets bij van 800px maar ik weet het niet zeker! Iemand die hier antwoord op kan geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 30 minuten geleden zei Jotew: Heren, Wat is de maximale breedte voor een forum banner hier op MU? Er staat mij iets bij van 800px maar ik weet het niet zeker! Iemand die hier antwoord op kan geven? Volgens mij maakt het forum banners die te breed zijn automatisch kleiner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 11 minuten geleden zei Nom de Guerre: Volgens mij maakt het forum banners die te breed zijn automatisch kleiner. En die breedte is 800 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 april Auteur Share Geplaatst 8 april Zojuist zei Jotew: En die breedte is 800 toch? Jep, ik gebruik zelf vaak 750x250! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 6 minuten geleden zei Jotew: En die breedte is 800 toch? 797 is bij mij altijd de max breedte bij posts op het forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april (bewerkt) Op 8-4-2024 om 16:39 zei Kevinoz87: Naam Novelle: Welkom in Veendam Club: BV Veendam Grootte banner: Kleuren: Geel en Zwart Specifieke plaatjes: Logo van BV Veendam Extra opmerkingen: * In de stijl en lettertype van de afbeelding van Welcome to Wrexham * Logo BV Veendam * In de hoeken van de banner zou het tof zijn, als het kan om er stadionlampen in te verwerken. * Mocht het lukken om een soort vage in memoriam van Henk Nienhuis er in te verwerken zou dat helemaal tof zijn. * In de stijl van Rayn Reynolds en Rob McElhenny, zou het tof zijn als er twee iconen van Veendam in verwerkt kunnen worden. Bij voorkeur een Arek Radomski, Angelo Cijntje, Marnix Kolder of Gerard Wiekens. Ik druk hem er nog even een keer tussen. Dit keer iets specifieker omschreven Iemand die tijd en zin heeft om aan deze banner te werken? Alvast bedankt! 15 april bewerkt door Kevinoz87 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april (bewerkt) Naam Novelle: Vamos Athletic! Club: Athletic Club de Bilbao. Grootte banner: standaard Kleuren: Rood/Wit/Zwart Specifieke plaatjes: Zie hieronder. Extra opmerkingen: Doe iets naar eigen inzicht. Er mogen ook spelers op voor komen worden zoals Munain en Williams. 19 april bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april (bewerkt) bump 18 april bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Op 18-4-2024 om 08:31 zei Vlonkie: bump Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten