MNie Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 34 minuten geleden zei Vlonkie: Iemand? Heb even heel snel wat in elkaar gezet voor je, maar de andere zijn er veel beter in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aswin9797 Geplaatst 21 januari 2022 Share Geplaatst 21 januari 2022 @Vlonkiewil je nog 1? wil wel even 1 maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 januari 2022 Share Geplaatst 21 januari 2022 Naam novelle: Thes we can! Club: Thes Sport Grootte: Standaard Kleuren: Moet niet perse in kleur Opmerking: Momenteel heb ik onderstaande banner voor mijn lopende novelle. Al wil ik gewoon even een nieuwe banner aangezien deze toch al een tijdje mee gaat, zodat ik af en toe eens kan afwisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) 21 hours ago, Glenn08 said: Naam novelle: Thes we can! Club: Thes Sport Grootte: Standaard Kleuren: Moet niet perse in kleur Opmerking: Momenteel heb ik onderstaande banner voor mijn lopende novelle. Al wil ik gewoon even een nieuwe banner aangezien deze toch al een tijdje mee gaat, zodat ik af en toe eens kan afwisselen. Niet echt wat bijzonders, maar mocht je er wat aan hebben is het mooi meegenomen. 22 januari 2022 bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Op 21-1-2022 om 14:21 zei Aswin9797: @Vlonkiewil je nog 1? wil wel even 1 maken Is goed hoor. Ga je gang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 @Aswin9797 ik weet niet of je al begonnen was met het maken van één, maar het is niet meer nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 4 februari 2022 Share Geplaatst 4 februari 2022 Naam Novelle: Nie Zievere... Speile! Club: Anderlecht Grootte banner: Normaal Kleuren: Paars en wit Geen specifieke vereisten, maar wel graag het logo van Anderlecht erin verwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 4 februari 2022 Share Geplaatst 4 februari 2022 1 hour ago, DGremlin said: Naam Novelle: Nie Zievere... Speile! Club: Anderlecht Grootte banner: Normaal Kleuren: Paars en wit Geen specifieke vereisten, maar wel graag het logo van Anderlecht erin verwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 4 februari 2022 Share Geplaatst 4 februari 2022 2 minuten geleden zei DutchDoofus: Amai ik had niet zo snel iets verwacht Top, dikke merci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 februari 2022 Share Geplaatst 4 februari 2022 Naam novelle: Gijp Club: geen specifieke Grootte: Standaard Kleuren: vrolijke kleuren Plaatjes: een serieuze van der Gijp. Voor de rest naar eigen invulling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 Op 4-2-2022 om 11:52 zei Vlonkie: Naam novelle: Gijp Club: geen specifieke Grootte: Standaard Kleuren: vrolijke kleuren Plaatjes: een serieuze van der Gijp. Voor de rest naar eigen invulling @xPeejay @Daniell @DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Kan pas ten vroegste vrijdag! Dus als iemand je eerder kan helpen, ga zeker je gang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Op 8-2-2022 om 20:48 zei xPeejay: Kan pas ten vroegste vrijdag! Dus als iemand je eerder kan helpen, ga zeker je gang geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 @xPeejay had je al iets voor mij gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Op 13-2-2022 om 13:39 zei Vlonkie: @xPeejay had je al iets voor mij gemaakt? Mention of pm mij zondag als je nog niks hebt. Dan heb ik wat tijd om eventueel iets in elkaar te knutselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Naam novelle: "This is for the dreamers" Club: Birmingham Grootte: Standaard Kleuren: Blauw achtergrond - Witte tekst Plaatje: https://img.traveltriangle.com/blog/wp-content/uploads/2019/12/cover-image-of-Places-To-Visit-In-Birmingham_9th-dec.jpg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 Op 18-2-2022 om 13:27 zei Rossi: Mention of pm mij zondag als je nog niks hebt. Dan heb ik wat tijd om eventueel iets in elkaar te knutselen. @Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 2 uur geleden zei Vlonkie: @Rossi Ben rond 1600 thuis dan zal ik eens kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 Naam novelle: Sign-up: The most creative manager Club: nvt Grootte: Standaard Kleuren: eigen inbreng Plaatje: geen voorkeuren, al is het misschien leuk om iets in het trend van puzzelen erin te verwerken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 Sorry het wordt morgen. Ben te erg naar de klote om ervoor te zitten. Kijk ik ook of ik voor @Bogatyr en @van der Water iets kan maken. 7 uur geleden zei Vlonkie: @Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 februari 2022 Share Geplaatst 20 februari 2022 1 uur geleden zei Rossi: Sorry het wordt morgen. Ben te erg naar de klote om ervoor te zitten. Kijk ik ook of ik voor @Bogatyr en @van der Water iets kan maken. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Ik heb echt te weinig tijd heren, excuses. Wordt echt pas later deze week. Ben wel ff snel tot deze gekomen @Vlonkie weet niet of het wat is. Zo niet, zal ik later nog eens wat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 1 uur geleden zei Rossi: Ik heb echt te weinig tijd heren, excuses. Wordt echt pas later deze week. Ben wel ff snel tot deze gekomen @Vlonkie weet niet of het wat is. Zo niet, zal ik later nog eens wat maken. ik vind hem wel nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 2 minuten geleden zei Rossi: @van der Water held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten