Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Banner Aanvraagtopic

De Raam

Aanbevolen berichten

Naam Novelle: Daar waar het leven het leven niet is

Club: n.v.t.

Grootte banner: standaard

Kleuren: Kleurgebruik is vrij maar mag wat aan de grauwe kant

Specifieke plaatjes: zie extra opmerkingen

Extra opmerkingen: Het verhaal gaat over Tsjernobyl, dus bekende beelden van Tsjernobyl mogen er in voor komen. Zoals het reuzenrad van de kermis in Pripyat, de kerncentrale, het lege zwembad maar ook daar alle vrijheid in.

@xPeejay @r4vje @Daniell waarschijnlijk hebben jullie het al druk genoeg, mocht iemand hier zin en tijd voor hebben zou dat super zijn. Ik hoor het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-11-2021 om 07:54 zei RubenS2:

Naam Novelle: Tussen twee werelden

Club: UD Melilla

Grootte banner: Normaal

Kleuren: Geen voorkeur

Specifieke plaatjes: Het clublogo. Misschien kan ook iets worden gedaan met de kaart (stuk Spanje, stuk Afrika, waarop Melilla dan aangeduid staat.

Extra opmerkingen:  Misschien is een mysterieuze sfeer toepasselijk gezien de titel?

Er is geen haast bij, ik moet zelfs nog aan de game starten en heb erg weinig tijd voorlopig door werk, trainingen en wedstrijden. Maar hierdoor hebben jullie tijd om jullie creatieve geest erop los te laten ;)

Ondertussen zit ik toch al een aantal maanden ver ingame, dus ik vroeg me af of iemand hier toevallig al tijd voor heeft gevonden? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Fantasy:

Als je met 'ik heb inmiddels wat aangeprutst' jouw eigen banner bedoelt, dan worden velen hier blij van aangeprutste banners zoals de jouwe gok ik :D 

Beetje online zoeken en klooien met standaard gratis templates en je komt best ver haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei mattihamstra:

ivarbanner.png.6ae43723e809b0bd171b2f86f347ed0b.png.7aed1c7587a0cdc0a0d2f072499bd996.png

Vakantie vieren. Het klinkt heel mooi maar die 2 weken komt het niet echt van vakantie. Ik ga harder dan ooit aan de slag in de gym maar ook op het veld om volledig fit aan mijn avontuur te beginnen. Ik wil niets aan het toeval over laten en aan iedereen bewijzen dat ik het in me heb om prof te worden. Samen met Iwan Redan is het 2 keer per dag keihard trainen om mezelf in optimale conditie te krijgen. Mijn moeder heeft toch besloten niet mee te gaan naar Engeland maar de eerste 6 weken alleen een oogje in het zeil te houden zodat ik me volledig op het voetbal kan richten.

Na 2 weken neem ik voorlopig afscheid van vrienden en dat valt me toch zwaarder dan gedacht. Tuurlijk zijn ze allemaal blij voor me maar het besef komt ook dat mijn leven het komende jaar zeker niet hetzelfde zal zijn zoals ik gewend ben. Tegelijkertijd kan ik ook niet wachten om aan de slag te gaan. Een dag later is het zover. Vanaf het huis dat de club voor mij heeft geregeld is het slechts 8 minuten lopen naar het trainingscomplex en daar word ik opgewacht door Stuart Harvey. De scout die er voor heeft gezorgd dat ik nu hier ben. Na een kort gesprek komt de trainer er ook bij en hij vraagt hoe het gaat. Ik antwoord dat ik eerlijk gezegd niet kan wachten om te starten maar hij vraagt me eerst mee te komen naar zijn kantoor. 'Goed Ivar , Zoals je misschien wel weet vraagt het voetbal hier in Engeland fysiek heel veel van jongens zoals jij. Je bent nog jong en misschien zelfs nog in de groei. Mijn eerste indruk was dat je fysiek niet de sterkste bent dus raad ik je aan de komende tijd extra uren in de gym te maken om iets meer body te krijgen. Ik heb me wel laten vertellen dat er met het voetballend vermogen van jou niks mis is en dat je altijd op de goede plek bent om tot scoren te komen. De komende tijd is het vooral belangrijk om dus aan je fysiek te werken en vlieguren te maken in de vriendschappelijke wedstrijden die op de planning staan. Ik ben bereid om je zelfs meer te laten spelen om zo te kunnen wennen dan gebruikelijk is in deze fase. Maar probeer en dat vind ik vooral belangrijk ook te genieten. Want als je geniet heb je plezier en van plezier komen altijd de beste prestaties.' Er ligt dus een plan klaar en dat voelt goed.  Ik mag me eindelijk gaan omkleden en ontmoet dus mijn nieuwe teamgenoten. De jongens begroeten met vriendelijk maar echt interesse hebben ze niet in mij. Luke O'Nien is eigenlijk de enige die een gesprek probeert te voeren en ik heb het gevoel dat hij mij graag op sleeptouw wilt nemen. Het is een aardige gozer die er toch voor zorgt dat ik mij een beetje op mij gemak voel. 

Tijdens de training merk ik gelijk dat de trainingen met Iwan zijn werk hebben gedaan. Conditioneel kan ik mee komen. Voetballend is het ook wel in orde maar fysiek moet ik inderdaad nog wel wat stappen maken. Het is nou niet zo dat ik me makkelijk van de bal laat zetten maar in luchtduels is er geen beginnen aan. Telkens als ik denk dat ik een duel ga winnen is er weer een klein zetje of een slimmigheid van een verdediger. Over de grond laat ik in de partijvorm wel zien wat ik in huis heb. Niks spectaculairs maar dan weet ik mezelf wel overal tussendoor te wurmen en op de goede plek te staan. Na de training volgt er een lunch en dan is iedereen eigenlijk vrij om te doen waar je je goed bij voelt. Ik ga de gym in  en knal daar nog goed anderhalf uur voor ik het ook wel goed vind voor mijn eerste dag. Als ik wil vertrekken komt de kok van de club nog naar mij toe. 'Je bent een jonge jongen in een vreemde omgeving. Als je wilt kan ik er voor zorgen dat je elke dag en voedingspakket mee krijgt zodat je de juiste dingen eet en drinkt.' Ik maak daar graag gebruik van want als mijn moeder over een paar weken weg gaat heb ik echt geen zin om zelf elke dag te koken. We zijn goed 2 weken onderweg en de eerste oefenwedstrijd zit er aan te komen. Ik begin langzaam maar zeker te wennen aan mijn teamgenoten en aan de manier van spelen. Ja ik moet nog steeds stappen maken maar ik ga vooruit. Ook de trainer is tevreden met de arbeid die ik lever. Maar dan gaat het 3 dagen voor de wedstrijd tegen Darlington mis. Ik zie een diep bal komen en trek een sprint maar bij het afzetten schiet het in mijn hamstring. Ik stap gelijk uit en gooi uit frustratie de bidon die ik in mijn handen krijg gedrukt van mij af. Ik heb al lang in de gaten dat deze blessure niet met 3 dagen over is en dus moet ik nog even wachten op mijn eerste minuten. Nog diezelfde dag word er een scan gemaakt. Al is het alleen maar om zeker te weten dat het geen ernstige blessure is maar ik krijg mijn eerste klap te verwerken. Ik moet de voorbereiding zo goed als laten schieten en de verwachting is dat ik een week voor de eerste competitiewedstrijd pas weer aan trainen toe kom. 

Of ik met groter wil voordoen dan ik ben of dat het niet helemaal doordringt als ik nog op de club ben weet ik niet maar eenmaal thuis komen er toch wat emoties los. Juist in de voorbereiding moest ik mijn kans grijpen en mezelf bewijzen. En nu mis ik die door een blessure. Heel even schiet het door mij hoofd om maar gelijk terug te gaan naar Nederland. Maar dan sta ik pas echt voor schut.

--------

Allereerst wil ik @Niejo101 via deze weg nog bedanken voor de banner!

@Vlonkie dankje

@timpy00thanks ik zal je taggen ;)

@Kyrill thanks

@MNie Tijd voor een seizoen 3 met ivar in de hoofdrol ;)

@ElMarcos Sunderland heeft qua potentie echt wel de mogelijkheid om weer richting premier league te gaan. Misschien niet zozeer qua spelers op dit moment maar met een geweldig trainingscomplex en gewoon een meer dan prima stadion zijn er in ieder geval faciliteiten aanwezig.

@delichris  @Copywriter @Daniell

Verkeerde topic:classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam Novelle: THE JOURNEYMAN  -  The Travels of Hannes H.

Club: nog niet bekend

Grootte banner:  normaal

Kleuren:  maakt niet uit

Specifieke plaatjes:  het onderstaande plaatje wil ik er graag in hebben als het kan

afbeelding.png.6c0d090e5fec76199d26ac1bd38dae8b.png

Extra opmerkingen:  het wordt puur LLM en ik probeer te beginnen in Engeland.  

Ik kan niet fotoshoppen of iets dergelijks, dus zonder jullie hulp krijg ik nooit een banner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-12-2021 om 12:19 zei chrisje1993:

Naam Novelle: Trots op Zuid!

Club: Feyenoord

Grootte banner: Normaal

Kleuren: Rood en Wit

Specifieke plaatjes: Milambo, Hartjes en Hendriks

Extra opmerkingen:

Misschien @xPeejay @Daniell @r4vje @Niejo101 @timpy00 

tijd en zin om wat in elkaar te knutselen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-12-2021 om 08:35 zei delichris:

Naam Novelle: Owned by the fans

Club: FC United of Manchester

Grootte banner: standaard

Kleuren: Kleuren van de club

Specifieke plaatjes: logo en stadian

Extra opmerkingen: Niets

@Niejo101 @Daniell @xPeejay @r4vje @Rossi ik heb er één maar zie je de naam van photobucket door heen.

Hij is vrij basic maar meer ging nu even niet.

fcum.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

•  

Specifieke plaatjes:  het onderstaande plaatje wil ik er graag in hebben als het kan

Extra opmerkingen:  het wordt puur LLM en ik probeer te beginnen in Duitsland, want ik heb net D t/m 6e div. gedownload.  

Ik kan niet fotoshoppen of iets dergelijks, dus zonder jullie hulp krijg ik nooit een banner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-12-2021 om 14:43 zei germandutch:
    •  

Extra opmerkingen:  het wordt puur LLM en ik probeer te beginnen in Duitsland, want ik heb net D t/m 6e div. gedownload.  

Correctie!  Van Sortitoutsi kreeg ik zojuist English Lower League Pyramid DB  Level 10 DB en dus wordt het begin toch in Engeland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-12-2021 om 14:43 zei germandutch:
    •  

ja.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey guys!

Na een korte periode van ontzettende drukte heb ik wat meer tijd om jullie van leuke banners te voorzien! Dus als er nog aanvragen zijn gooi ze zeker hieronder :classic_happy:

Je kan me trouwens ook altijd een pm sturen :mrgy:

Btw ook voor andere grafische talenten die hier regelmatig iets maken: als je vragen hebt rond iets, iets wilt bijleren, een psd file wilt inkijken of weet ik veel wat stuur me dan ook even een pm! Het leuke aan deze dingetjes is dat je progressie maakt en zou het onwijs nice vinden mocht ik jullie daar mee kunnen helpen :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites