Titan Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 1 uur geleden zei Daniell: Sometimes simplicity is key... Alles kan nog aangepast worden dus als iets je niet aanstaat, dan hoor ik dat graag! Perfect; bijna zoals ik hem zelf zou hebben gemaakt Topper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefri Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 4 uur geleden zei Daniell: Ik hoop oprecht dat je een langlopende novelle gaat neerzetten want jij krijgt de beste banner die ik tot nog toe gemaakt heb: Feedback is zeer welkom! Heb gisteren de banners van @xPeejay nog eens goed bekeken Hij is prachtig! Bedankt alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Lekker bezig met die banners @Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 3 uur geleden zei Daniell: Hoop dat dit een beetje in de buurt komt: Net als bij de rest; graag feedback en alles kan nog aangepast worden! Ik heb hem het liefst iets breder. Hopelijk is dit mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 6 minuten geleden zei Vlonkie: Ik heb hem het liefst iets breder. Hopelijk is dit mogelijk. Zeker, doe ik morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 59 minuten geleden zei JordiW.: Lekker bezig met die banners @Daniell Ik ben ziek dus dan is het wel lekker om een beetje met Photoshop te kloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milton Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Naam Novelle: Met Saoedische knaken naar de top Club: Newcastle United Grootte banner: normaal Kleuren: Zwart/wit Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 Op 27-10-2021 om 16:58 zei Daniell: Zeker, doe ik morgen is het ook nog mogelijk om er een lay-out van te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2021 22 minuten geleden zei Vlonkie: is het ook nog mogelijk om er een lay-out van te maken? Jawel, wat zoek je dan precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 5 minuten geleden zei Daniell: Jawel, wat zoek je dan precies? tekstvakken en eventueel iets voor de wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2021 Heb je zelf afmetingen in gedachten, aangezien je de banner ook breder wilde hebben? @Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 15 minuten geleden zei Daniell: Heb je zelf afmetingen in gedachten, aangezien je de banner ook breder wilde hebben? @Vlonkie 800 x 860 zou mooi zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2021 @Vlonkie Aanpassingen zijn eventueel mogelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 2 minuten geleden zei Daniell: @Vlonkie Aanpassingen zijn eventueel mogelijk! Bedankt voor het maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2021 Op 28-10-2021 om 09:43 zei Milton: Naam Novelle: Met Saoedische knaken naar de top Club: Newcastle United Grootte banner: normaal Kleuren: Zwart/wit Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 45 minuten geleden zei Daniell: @Vlonkie Aanpassingen zijn eventueel mogelijk! Zou je ook zo'n soort lay-out kunnen maken bij mijn banner? Op 27-10-2021 om 10:35 zei Daniell: Hope you like it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2021 12 minuten geleden zei chrisje1993: Zou je ook zo'n soort lay-out kunnen maken bij mijn banner? Gewoon van die tekst vakken eronder? Of heb je iets anders in gedachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 41 minuten geleden zei Daniell: Gewoon van die tekst vakken eronder? Of heb je iets anders in gedachten? Ik zou graag de volgende vakken willen: - een voor tekst - voor de uitslagen - voor de stand - extra nieuwsvak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milton Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 1 uur geleden zei Daniell: Heel ziek! thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 november 2021 Auteur Share Geplaatst 1 november 2021 Op 29-10-2021 om 13:11 zei chrisje1993: Ik zou graag de volgende vakken willen: - een voor tekst - voor de uitslagen - voor de stand - extra nieuwsvak Kun je hier wat mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 56 minuten geleden zei Daniell: Kun je hier wat mee? Jazeker dankjewel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kmk Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Graag zou ik voor mijn toekomstige novelle alvast een hele mooie banner willen Naam Novelle: Data is the new oil money Club: Niet van toepassing Grootte banner: Normaal Kleuren: blauwe achtergrond met neon blauwe tekst als het kan, zoals op het plaatje hieronder. Maar voel je vrij als andere kleuren combinaties beter lijken naar jouw idee! Specifieke plaatjes: Misschien dat je er iets voetbal gerelateerd van kan maken met de data aspecten? Hoop dat ik niet teveel vraag... Extra opmerkingen: Maak er wat moois van zoals je altijd doet. De banner heeft geen haast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Naam Novelle: Dromen in de Borinage Club: Royal Francs Borains Grootte banner: Normaal Kleuren: Vrij Specifieke plaatjes: Een old school voetbalveld, iets over steenkoolmijnen en het logo van de club. Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 november 2021 Auteur Share Geplaatst 1 november 2021 Ik heb donderdag pas weer tijd, als tegen die tijd niemand wat gemaakt heeft, ga ik er even voor zitten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Heb zeer weinig tijd, misschien woensdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten