Jump to content

[FM 22] The Old Lady

Kyrill
 Share

Recommended Posts

10 PL duels op rij ongeslagen, Adeyemi al 4 duels moeten missen door zware blessure...

Alsof dat niet genoeg is missen we onze 2e topschutter Martinelli al 3 duels door interland voetbal :uhoh:

Met 11/15 punten laatste 5 duels hijgen we zeer dicht in nek van Chelsea de #4 , ook dus 10 PL duels ongeslagen op rij,12 in alle competities. Uit bij Palace wonnen wij 0-1 door goal van Adeyemi, thuis tegen United viel Adeyemi zwaar geblesseerd uit.  Tomiyasu , Musiala pingel & Saka scoorde voor ons op assist van Odegaard en Donny van de Beek. Waren veel beter. Tegen Brentord hadden wij lagere xG door eigen goal en 2x invaller Moukoko wonnen wij eindelijk van de Bees met 3-1 yesss. Fa cup wise versloegen we Reading 3-1. Tegen Leeds maakte invaller Hllozek de 1-1, hielp bepaald niet mee dat hij 2x scoorde vanuit buitenspel positie en ze beide terecht werden afgekeurd. 1-1 was terecht, hadden kunnen winnen. Tegen Villa maakt Hllozek de 1-1 op assist van ESR. We bleven aanvallen maar 1-2 wou er maar niet in. Was voor deze update 6 punten achter Chelsea, duel minder. DIt keer is het 2 puntjes achter met beide 23 duels. Reiss nelson is voor 53M aan Leicster verkocht en Tavares voor 16,25M aan Celtic. Eddie Salcedo is voor 7.5M gekocht van Inter!

Palace- Arsenal  0-1

Arsenal-united 3-0

Arsenal- Brentford 3-1

Arsenal-Reading 3-1

Arsenal-  Leeds 1-1

Villa- Arsenal 1-1

Stand

Schema 1

Schema

Overzicht transfers

Eddie Salcedo 7.5M

@Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk  @La Pulga@Titan

Thnx voor reacties en likes!!!  :)

Delichris en Marius: Jullie hebben gelijk. Als dit 10 PL duels op rij niet verloren, 12 in alle competities geen reeks neerzetten is weet ik niet wat nog wel. Plek 4 is nu echt voor grijpen zeker niet meer maar relatief....

ELMarcos: hear hear. Gelukkig hebben we dat ook gedaan

Titan: Thx maat, dat was zkr mooi ja, heerlijk tegen de rivaal. De zeer overtuigende 3-0 zege op Manchester United hebben we het kunstje herhaald imo

RubenS2: THx maat idd ja! Amen

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

Edited by Kyrill

Een reeks is voor mij vooral een aantal opeenvolgende overwinningen, aangezien je met een gelijkspel qua punten niet altijd veel opschiet. Maar kom, to be fair, deze ongeslagen reeks mag er ondertussen ook wel zijn! Chelsea zit nu helemaal in het vizier, al voel je ook nog wel wat hete adem in je nek. CL voetbal mag een gezonde ambitie zijn!

Baan nu serieus op de toch! Boardmeeting gehad! 9 punten komende 5 wedstrijden of ik word ontslagen!!

Ten eerste mijn excuses voor mijn tijdelijke afwezigheid. Het was een flink mindere periode. Ik had dit seizoen nog 0x thuis verloren voor ik dagen geleden met 1-2 verloor van Watford de nummer 20 thuis... En niet veel later ook Liverpool thuis 1-2 verloren thuis maar die was dik verdiend verloren. Uit bij Sheffield gisteren verloren we zeer geflatteerd en onverdiend 3-0(ik win echt nooit daar zowat, super frustrerend). Na die nederlaag wat de 4e competitie nederlaag was sinds 19 februari het is nu  21 maart ingame....

Heb ik gevraagd aan het bestuur wat ik moet doen om mijn baan te behouden want ik kreeeg dus voor mij het al veels te bekende helaas verplichte boardmeeting. Ik moet komende 5 PL duels 9 punten halen dat schema ziet er als volgt uit:

Wolves uit de nummer 16, Burnley thuis de nummer 19, Villa thuis de nummer 6, BHA uit de nummer 11 en Newcastle thuis de nummer 7.

Schema

Stand

Mnie: Bedankt maat ik ben ook blij ben doorgegaan. Die periode was idd best/behoorlijk goed wel. De laatste helaas niet en het is nu D-day met 5 finales waarvan iig 9 punten gehaald moet worden, of het is over. Mocht het niet lukken dan zeg ik bij deze ga ik met Racing Genk als novelle verder in dit topic, in een save van bijna halverwege seizoen 1

RubenS2: Toen helaas wel maar nu al tijdje niet meer helaas. Mag nu al blij zijn met EL voetbal halen tenzij ik de ECII win...

Matthihamstra: Bedankt voor je vertrouwen. Helaas begon mijn FM vorm dip nu al heel snel en is CL voetbal helaas weer niet geworden. Mag nu uberhaupt blij zijn als ik mijn baan weet te reddden met 9 punten komende 5 duels wat me 75% van de tijd niet lukt, heel soms wel

ElMarcos: Bedankt helaas is het allemaal weer uitzicht, zie de reacties op de andere users hierboven :(

Delichris: Beddanikt helaas is het niet gelukt om vol te houden. Net als ik laatste jaren gewend ben met OSM op topniveau ik merk nu al in FM22 dat ene taktiek formatie bij team A wel werkt bij team B totaal niet en dan moet ik of maar kansloze nederlagen slikken wat ik niet wil, of tijdens de wedstrijd andere formatie/taktiek gaan doen in de ijdele hoop als nog punt of 3 punten te pakken

Titan: Toen klopte het nu helaas niet meer, het is crisis helaas

Marius: Je hebt gelijk als jij geen goede reeks vind ivm vele gelijkespelen snap ik dat en heb je gelijk. En nu heb je helemaal gelijk gekregen want moet nu 9 punten minimaal komende 5 wedstrijden anders is het EXIT

Daniell: Thnx zie deze update en de reacties op de rest, mocht helaas weer niet zo zijn

Milton: Thnx het storte helaas allemaal weer in

Rossi: Thhnx zie hierboven

Thnx voor reacties en likes!!!  :)

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

Uit Europa door Napoli, City uit halve finale FA Cup gegooid, en baan behouden UIT bij de Rivaal!!

Ik ben gewoon te enthousiast! En ik kan opluchting/blijdschap/spanning moeilijk weten te verstoppen! Uit bij Napoli verloren we 2-0 en thuis speelde we helaas maar 2-2. We staan wel in de FA Cup finale nadat we 2-1 van City wonnen door goals van Adeyemi en Martinelli. Uit bij Wolves maakte Raul Jiminez de 1-0 op assist van de keeper Sa, dat zie je wel eens maar bepaald niet vaak!  Thuis tegen Burnley kwamen we 0-1 achter oa door 2 goals van invaller Musiala wonnen we 3-1. Screen uploaden van Newcastle thuis is er niet tussen gekomen maar die wonnen we met 2-0. Thuis tegen Aston Villa zat Martinez de keeper ons weer tegen. Villa had betere/hogere xG maar wij meer schoten op doel. De laatste paar wedstrijden tot en met VIlla thuis ben ik 433 vertical-tiki taka gaan spelen waar ik gemiddeld met Genk 600 passes per wedstrijd mee had, wat bij sommige wedstrijden nu ook het geval is. Dat betekent dat uit bij de rivaal bij Spurs het DO OR DIE time was en 150% D-Day. Donny van de Beek maakte in de 29e minuut de 0-1 uit een vrijetrap, Hojberg kreeg zijn 2e geel en dus rood in de 35e minuut, terwijl hij zijn 1e geel amper 6 minuten ervoor in de 29e minuut gepakt had. Tomyiasu maakt de 0-2 in de 39e minuut op assist van Saka. Daar bleef het de rest van de wedstrijd bij tegen 10 man van de Spurs. De zege kwam geen seconde in gevaar en dus heb ik mijn baan behouden!! Feestje en dat bij de rivaal uit :D :)

Napoli-Arsenal 2-0

Wolves- Arsenal 1-1

Arsenal- Napoli 2-2

Arsenal- Manchester City 2-1

Arsenal- Burnley 3-1

Arsenal- Aston Villa 0-1

Passing Arsenal tegen Newcastle

Spurs- Arsenal 0-2

Punten aantal behaald

Passes statistieken uit bij Spurs

Schema

Stand

Thnx voor de reracties en like!

Delichris: Thnx maat. Is idd weer mogelijk! Zijn er 10 geworden zelfs!

Marius: Het is/was idd niet onmogelijk. Maar match 5 zou BHA of Everton worden en door veranderingen van de schema's werd het Spurs uit, gelukkig werd die 0-2 gewonnen jeej.

Mnie: En dat is het geworden! Door de winst bij jouw favoriete Engelse ploeg en mijn grote rivaal!

• Kyrill changed the title to [FM 22] The Old Lady