Jump to content

[FM 22] The Old Lady

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Ik bleef maar spelen haha. Zijn inmiddels medio maart 2037, contract verlengd tot 2041, helaas 5e nu na 28 duels...

De titel is en wordt nu moeilijk verhaal, met 4 teams boven ons, 5 punten achter de nummer 1 en nog 10 duels te gaan.

CL is zeker nog een optie met 1 puntje achter nummer 4 Inter en maar 3 achter nummer 3 Ac Milan. De 1e seizoenshelft zijn we geeindigd met 13 winst 5 gelijk en 1 verlies. Uit bij Atalanta Bergamo 1-0 verlies(niks op af te dwingen) leden we onze 1e competitie nederlaag. En in de laatste 9 duels  zijn we de 2e seizoenshelft slecht begonnen met 3 winst 3 gelijk 3 verlies. Uit wanhoop heb ik meerdere formaties uit de kast getrokken maar het mocht niet baten. Lees hieronder over sommige duels in detail, hoe het verlopen is.

Serie A:

Atalanta-Genoa 1-0

Capraro maakte na 3 minuten de 1-0 op assist van Santi.

Genoa-Bologna 4-2

We hadden het even moeilijk tegen Bologna maar wonnen 4-2.  Taurone , Pisano, Larrinaga en Bertrand scoorde voor ons, op assists van  Larrinaga, Bertrand, De Souza en Garcia. Voor Bologna scoorde Neto en Montero.

Sampdoria-Genoa 0-0

Uit bij rivaal en laagvlieger Sampdoria speelde beide teams slecht en bleef het 0-0.

Genoa-Lazio 1-2

Na Bergamo 1-0 uit verlies volgde niet veel later ook 1-2 nederlaag tegen Lazio. Onze 1e en enige thuis nederlaag voor als nog, toch worden er uit meer punten gepakt. Leonardo maakte na 5 minuten de 0-1 op assist van Felix. Bertrand maakte na 45 minuten de 1-1 op assist van Ierace. Helaas scoorde Lazio na 90+4 de winnende 1-2.

Ac Milan-Genoa 2-0

Santos Gomes en Fati penalty scoorde voor MIlan. MIjn ex Arsenal speler Mollica zorgde nog voor een assist bij de 1-0 die heel mooi was de assist. Uit bij een 442 bakken we er de laatste tijd helaas weinig tot niks van pff.

Genoa-Torino 4-0

Gezien de slechte vorm ging ik eens voor 424, hier thuis tegen Torino werkte het gelukkig wel. Na 1 minuut maakte Larrinaga al de 1-0 op assist van Ait-Nouri, na 56 minuten maakte Bertrand de 2-0 op assist van Larrinaga. Taurone maakte na 90 minuten de 3-0 op assist van Milicevic en Lejeune na 90+5 de 4-0 op assist van Souza.

Genoa-Sassuolo 0-0

Weer gelijk tegen Sassuolo. Zonde want onze xG was een punt hoger.

Genoa-Fiorentina 1-1

Het was voor Fiorentina rood in 92e minuut pas, toch weer ''gelijk'' tegen team met man minder. Lopez Garcia maakte na 79 minuten de 0-1 op assist van Fiorentina keeper Mamardashivili. Bertrand maakte na 85 minuten de 1-1 eindstand.

Empoli-Genoa 1-2

Souza en Bertrand scoorde voor ons op assists van Taurone en Milicevic. Nikosi maakte uit een penalty de 1-2, werd nog spannend maar gelukkig weer eens winst voor ons.

Schema:

Schema

De vorm/resultaten zijn laatste tijd niet om over naar huis te schrijven. Moeten alle zijlen bijzetten in de titel strijd en CL strijd pfff

Stand:

Oude Stand haha na 23 duels toen we nog wel 1e stonden

Huidige stand na 28 duels

5e helaas, like I said maar 5 punten achter de nummer 1 en 1 punt achter nummer 4 Inter. Zaak voor nu is zoveel mogelijk winnen en het gat niet groter laten worden!

Stand op basis uitduels

9 3 3 in uitduels en 1e daarin.

Stand op basis thuisduels

Tov matige 7 5 1 in thuis duels, dat mOET beter.

Stand op basis 2e seizoenshelft

We zijn het nieuwe jaar niet goed begonnen, er moet snel herstel werk vericht worden!

1e seizoenshelft

Transfers:

In:

Rodrigo Pavez voor 2 miljoen nog wat gekomen van Monaco

Giuseppe D'Addario cv , rb en mr is voor 23 mijoen met veel in termijnen van Leipzig gekomen

Uit:

Druidi voor max 1,5 miljoen verkocht aan Empoli -20

O'Neill voor 750K verkocht aan Torino

Luiz Junior voor 5,5 miljoen aan Real Madrid verkocht

De eerste twee waren niet goed genoeg. Luiz Junior had nog maar 6 maanden contract in januari. Door een extensie met 1 jaar verlengd, als Real komt met 5.5 miljoen voor in feite inmiddels niet 1e keeper meer en bijna 36, dan zeg je geen nee als club!

Overzicht:

Even geen screen van helaas maar iets van 174 uitgegeven en 64 ontvangen om en nabij.

Selectie nieuws/stats etc:

Selectie gesorteerd op gespeelde duels

Larrinaga, Taurone en Garcia spelen het meest

Selectie op goals

Taurone en Bertrand 18 en 16 goals springen er boven uit.

Club Visie

Tijdje terug nog A+ nu helaas maar C+ dat van direct football nog disssapoining is echt lul verhaal, heb al heel veel direct voetbal gespeeld. Maar goed boeiuh heb onlagns mijjn contract dat tot 2038 liep verlengd tot 2041....

Marius@mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie@Glenn08  @germandutch@MarcFM1993@NicoHaak @JordiW@John Terry 2.0@glennix@Arezo  @toivonen@ElPrincipito@timpy00@Rossi @ReneLeBlanc@NicoHaak  @Mansveld@xJordinosaur @Titan  @FlyD @r4vje @aron24@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10@Mis

@La Pulga  @Mark Hughes

@JC14

@Arezo

@Michaelinho*

@neva @Dansmeister

Thnx voor jullie tijd, het lezen, reacties en like(s).

glennix: Thnx maat idd ja. Inmiddels niet meer helaas.

Michaelinho*: Thnx maat idd ja! Helaas gaat het nu minder en moeten hard aan de slag, om CL voetbal van Inter en of Ac MIlan af te pakken!!

delichris: Thnx maat idd. Zie reacties op de rest en verhaal zelf, helaas flinke vormdip gepakt...

Nummerke10: Thnx maat, helaas niet meer.

Marius: Thnx man.

ElMarcos: Thnx maat. Helaas nu maar 5e. Gat met nummer 1 Atalanta is ''maar'' 5 punten maar kunnen nu geen enkele misstap meer veroorloven in de strijd om CL voetbal en ook nummer 6 Fiorentina en nummer 7 Lazio zitten ons helaas dicht op de hielen...

De eerste nederlagen en direct een kleine val op de ranglijst, maar het vertrouwen in de trainer is groot. Überhaupt al dat je zolang niet tegen een nederlaag bent aangelopen is een staande ovatie waard! 

Februari heeft je toch wel een stukje de dag om gedaan, maar met vijf punten achterstand op de nummer 1 blijft op zich alles nog mogelijk. De titel an sich is natuurlijk ook geen must. CL voetbal daarentegen zou wel een mooie beloning zijn als je meer dan de helft van de competitie de eerste plaats in handen had.

Als je bedenkt dat je eerste stond en nu bent afgezakt naar de 5e plek is het een slechte periode geweest maar ik denk dat je het anders moet bekijken. Je hebt lange tijd bizar goed gepresteerd dus dat het nu wat minder gaat is geen ramp. Je hebt nu eenmaal niet de selectie die de clubs rondom jou hebben.

Vijfde is nog altijd een prima prestatie natuurlijk. Je resultaten zijn nog altijd prima en hopelijk lukt het je om in de laatste tien duels nog 1 plek te stijgen. Dat zou een hele mooie bekroning van het seizoen zijn.

Beste seizoen ooit van Genoa, toch ben ik teleurgesteld. Geen kampioen, geen CL maar wel EL voetbal. 69 punten , 20 winst 9 gelijk 9 verlies. Had toch meer in moeten ZITTEN want 13 van de 20 zeges waren na 19 duels al bereikt....

En 6e plaats behaald boven Fiorentina, Napoli en AS Roma oa. Onder Milan nummer 5, Lazio 4, Inter 3, Bergamo 2 en Juventus 1. Maar miljoenen aankopen voor 63 miljoen als Benteke hadden ook echt een ''kut'''/''matig'' seizoen met max 6.89 average rating. Dat was vorig seizoen bij zijn vorige club een 7.01 of meer...

Maar goed ik ben blij dat het voorbij is. Net als eind vorig seizoen ging het helemaal mis maar tegen het einde nog wat sporadische zegetjes. Vooral thuis nederlagen tegen Napoli, Juventus, Inter en Bergamo baalde ik van. 2/4 daarvan hadden we gelukkig wel al uit van gewonnen. En we waren lang beste uit team van de competitie, en dan uiteindelijk daarin als 5e geeindigd baal ik gewoon van.  Maar goed ik ga over 2 dagen ergens naar toe, al 3 jaar op wacht. Iedereen hier weet het intussen. Bestuur is inmiddels ook weer tevreden want we zijn geplaatst voor de EL groepsfase maar toch maar toch... Voor mij zelf voelt het wel minstens 50-60% als een teleurstellend resultaat. SI games/FM engine heeft elke editie een periode ''laten we lekker Karel pesten dat niks meer werkt en hij 80% van zijn potjes verliest''. Jullie hebben de gist ik heb honger, ga zo koken dus screens komen zo aan, maar niet echt zin om heel uitgebreid op in te gaan. Ik houd het beknopt en kort vooral ook vanwege de teleurstelling. Gezien onze bagger 2e seizoenshelft, is misschien maar beter ook we EL hebben gehaald, in de CL hebben we niks te zoeken met deze vorm.... Die EL plaatsing was er dan wel op speeldag 37 wel. Ik was gisteravond even bang dat dalijk Conference zou zijn, dan zou ik echt nog veel harder balen...

Nieuws:

Genoa geplaatst voor de EL

Serie A/wedstrijden/standen/stats:

Serie A Eindstand

Like I Said 20 9 9 had in mijn ogen minstens 22-23 zeges moeten zijn en had gehoopt op rond de 25. 

Stand op basis thuisduels

Op Basis Uitduels

Wedstrijdschema om je rot van te schrikken

Selectie gesorteerd op rating over heel seizoen uiteindelijk maar 7 spelers met 7 gemiddeld of hoger(teleurstellend)

Selectie op goals. Taurone op 20 goals maar laatste tijd scoorde ie vrijwel niks meer

Marius@mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie@Glenn08  @germandutch@MarcFM1993@NicoHaak @JordiW@John Terry 2.0@glennix@Arezo  @toivonen@ElPrincipito@timpy00@Rossi @ReneLeBlanc@NicoHaak  @Mansveld@xJordinosaur @Titan  @FlyD @r4vje @aron24@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10@Mis

@La Pulga  @Mark Hughes

@JC14

@Arezo

@Michaelinho*

@neva @Dansmeister

@Tim Windt

Thnx voor jullie tijd, het lezen, reacties en likes

glennix: Thnx man.

Mnie: Thnx maatje, dat laatste is zeker waar

Michaelinho*: Thnx maat

Marius: Thnx. Helaas niet! EL is het geworden doel van bestuur is gehaald, Like I Said in de tekst, teleurstelling overheerst...

delichris: Thnx maat

Nummerke10: Thnx maat thnx je hebt helemaal gelijk. Toch van 1 naar uiteindelijk 6. 

ElMarcos: Thnx maat. Helaas zelfs 1 plek lager 6e, godzij dank EL gehaald en niet ECL

Mark Hughes: Thnx maat, thnx!

Tim Windt: Thnx man. EL geworden

NB Donderdag ochtend vertrek ik voor 4 dagen naar Down the Rabbit Hole, ik pak FM weer op vanaf medio maandag middag of later. Bedankt voor alle liefde, reacties , het lezen en de likes. Tot donderdag ochtend effe lekker Fifa 22, series en andere dingen.

Gepost (edited)

Interview met Real Madrid afgewezen, augustus al bijna voor de deur, vooral veel nieuwe spelers gekocht!!

Credits ook hier naar @Mordurette en @Urbeto geen dure Spaanse verdediger voor 85 miljoen heb gekocht, maar 8-9 losse spelers gekocht voor miljoen of 70 :)

Transfers:

In:

Rainer Enke

Rainer Enke is voor 43-50 miljoen gekomen van Bayern Munchen kan oa ML en AML spelen.

Slobodan Butalovic

Butalovic is voor 11-13.5 miljoen gekomen van Juventus. HIj kan LB en CV spelen. Hij is 22!

Preben Haegstad Johnsen

Heb ik eerder meegewerkt bij Arsenal en toen verkocht. Nu is hij overgekomen voor 8.5 miljoen van Monaco. Monin gaat de tegenovergestelde in voor 850.000 euro. Maar mijn nieuwe 2e keeper vind ik beter, dan die ik verkoop.

Niccolo Giuinchi

Is linksback en voor 35 miljoen van Inter overgekomen. Hij is 28.

Dean Dubaz

Toen we hem kochten van Lazio 18 jaar, inmiddels 19. Is voor 8.5 miljoen gekocht. En gelijk weer uitgeleende aan Dinamo Zagreb waar hij tot nu toe 4 goals heeft na 2 duels.

William Saliba

Kwam gratis en deze veteraan is 36. Hij is in ieder geval van waarde in de kleedkamer, hopelijk ook op het veld.

Celsinho

Kwam voor 0 euro en is een spits. Hij kwam gratis van Inter.

Tom Roembiak

Is een aanvaller voor 6 miljoen gekomen van Feyenoord, hij is 23 jaar.

Andrea Costabile

Is een 22 jarige CV en LB gekomen voor 10 miljoen van Fiorentina.

Uit:

Enige voor een aardig bedrag verkocht is is Chris Jones voor 10 miljoen. Hiermee is Nicolas Wright eindelijk ingeschreven en kan hij eindelijk spelen. En voor Chris zijn posititie hebben we nu oa Giuchini,Butalovic, Costabile , Ayat-Nouri en meer.

Overzicht:

Transfer Overzicht

Ander Nieuws:

Nieuwsbericht dat Real me wou interviewen, en ik nee zei

Zoals in de header gezegd Real wou me interviewen. Even naar hun selectie gekeken, niet veel beter dan die van ons. Dus nee gezegd. Hun selectie:

Selectie Real

Selectie Genoa

Ik heb interview met Real afgewezen. Vind hun selectie niet veel beter/bijzonderder dan die van Genoa. En heb nog genoeg doelen hier te halen.

@La Pulga  @Mark Hughes

@JC14

@Arezo

@Michaelinho*

@neva @Dansmeister

@Tim Windt

Thnx voor jullie tijd, het lezen, reacties en likes

glennis: Thnx man!

ElMarcos: Thnx man! Hoop het ook!

Tim Windt: Bedankt man!!

La Pulga: Thnx man!!

Delichris: Thnx man! Is wel de bedoeling!

Edited by Kyrill

• Kyrill changed the title to [FM 22] The Old Lady