Jump to content

[FM 22] The Old Lady

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Dead Man Walking

Het ''goede'' nieuws is dat we 10 duels op rij ongeslagen zijn in de PL. Het ''onwijs slechte'' nieuws is dat we niet geplaatst zijn voor de kwartfinale van de CL. We hebben zeer onterecht en zuur twee keer met 1-0 en 0-1 van Atletico Madrid verloren. Nog slechtere nieuws is dat gat met Chelsea tijdje geleden 2 puntjes nog maar was, en het nu 8 punten was. Dat komt omdat ondanks we 10 duels op rij ongeslagen zijn, we teveel gelijk spelen. Chelsea kwam laatste 5 duels tot 15 punten, wij tot 9 waardoor gat dus zoals gezegd 8 punten is, nog 8 duels te gaan. Chelsea heeft wel nog minstens 2 extra Chelsea wedstrijden te spelen, en moeten in ieder geval nog uit bij ons en Manchester United spelen. Maar henceforth het is nu ware ''Dead Man Walking'' voor mij als manager bij Arsenal. Ik heb mezelf en jullie beloofd er moet sowieso dit seizoen PL of CL gewonnen. En de laatste zijn we al uit pff en de ander word heel erg moeilijk verhaal, Fc Haaland is niet te stoppen en zit nu ook al op 40 goals ofzo. Het is mooi en leuk en aardig, Bob Martinez op 7.96 gemiddelde zit dit seizoen, en daarin alleen Haaland voor zich heeft. En dat zowel Bob als Miguel het assisten klassement leiden, en dat Orcozo meeste cleansheets heeft 15, de titel glipt steeds verder weg. Dat betekent ik rond medio mei of eerder, opzoek ga naar nieuwe club. Ik wil dit keer wel in Europa blijven , en ik denk aan Duitsland, Spanje, Frankrijk of Nederland. Dat zien we dan wel, wees net als mij al voorbereid, deze Arsenal carriere ten einde gaat komen. En dat onze selectie heel dun is maar 5 HG players ingeschreven, weinig mogelijkheden qua financieen+transfermarkt, ben ik ook in ieder geval onbewust al toe aan wat nieuws.

PL:

Everton-Arsenal 0-2

Davies scoorde uit een penalty en Henriquez op assist van Reyna. Was terechte zege voor ons.

Arsenal-Newcastle 3-1

We kwamen 0-1 achter door goal van Diallo op assist van Taison. Henriquez maakte de 1-1 op assist van Madueke, Scott de 2-1 op assist van  Davies, en na 86 minuten scoorde Davies zelf de 3-1 uit een penalty.

Villa-Arsenal 1-1

Weer onnodig puntverlies.. Pedro maakte de 1-0 en Martinez de 1-1 op assist van Grimaud.

Arsenal-Liverpool 2-2

Op Anfield haalde wij zeer gestolen punt, nu is het precies omgekeerd. Wij kwamen  0-2 achter door twee goals van Mbappe en in minut 57 en 59 maakte Bob 1-2 en 2-2, dit keer hadden wij kunnen en moeten winnen, gezien de kansen verhoudingen.

Arsenal-Sheffield United 4-0

De enige doders/team dat Chelsea nog verslagen heeft. Dat is tegen ons bepaald niet geval, we wonnen uit al 0-4 bij ze en nu thuis ook 4-0. Davies 1-0 uit een penalty, Martinez maakte de 2-0, Reyna de 3-0 op assisst van Martinez, en Davies de 4-0 op assist van Flavio Augusto.

Leeds-Arsenal 1-1

Gelijkwaardige wedstrijd met licht voordeel voor Leeds. Voor ons iig twee kostbare punten verloren. Vinicius maakte de 1-0 na 83 minuten op assist van Roberto. En ex Leeds aanvaller Max Davies maakte na 90 minuten de 1-1 op assist van landgenoot Thierry Small.

FA Cup:

Arsenal-Bournemouth 4-2

Het ging nu wat moeilijker maar voor de 3e keer dit seizoen redelijk makkelijk van Bournemouth gewonnen. Martinez, Scott, Davies en Grimaud scoorde voor ons.

CL:
Atletico Madrid-Arsenal 1-0

Joa Vitor maakte na 57 minuten de 1-0 op assist van Aouar. Wij haden maar 3 schoten op doel toch flink hogere xG 1.95 om  0.86. Onthoud dit enigzins al zure resultaat...

Arsenal- Atletico Madrid 0-1

Miguel maakte na 14 minuten de 0-1 op assist van Antiste. Reyna kreeg na 73 minuten direct rood. Maar met 23 schoten en 8 op doel voor ons, xG van 2.27 hebben we het zeker niet slecht gedaan. Atletico had 8 schoten 4 op doel en xG van 0.84. Ik baal dan dus ook enorm goed van deze zure en behoorlijk onverdiende uitschakeling over 2 duels....

Schema:

Schema

Resterende schema Chelsea

Gaat moeilijk verhaal worden de titel.

Nieuws 10 duels op rij ongeslagen

10 duels op rij ongeslagen, door de vele gelijke spelen  is de titel enorm verweg...... :uhoh::cry:;e

Stand:

Stand

Stand op basis thuisduels

Stand op basis uitduels

Stand basis vorm laatste 5 duels

Marius@mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie@Glenn08  @germandutch@MarcFM1993@NicoHaak @JordiW@John Terry 2.0@glennix@Arezo  @toivonen@ElPrincipito@timpy00@Rossi @ReneLeBlanc@NicoHaak  @Mansveld@xJordinosaur @Titan  @FlyD @r4vje @aron24@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10@Mis

@La Pulga  

@JC14

@Arezo

Thnx voor jullie reacties! Zie de post zelf, ben aan het voorbereiden op aankomende sollictatiegesprekken..........

De gelijke spelen beginnen je op te breken. Wellicht ook een gevolg van de krappe selectie? Europees ook zuur op deze manier. Hopelijk kun je de FA Cup pakken en ontstaat er nog een wonder in de PL. Te beginnen met 8 uit 8 overwinningen voor Arsenal!

Marius@mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie@Glenn08  @germandutch@MarcFM1993@NicoHaak @JordiW@John Terry 2.0@glennix@Arezo  @toivonen@ElPrincipito@timpy00@Rossi @ReneLeBlanc@NicoHaak  @Mansveld@xJordinosaur @Titan  @FlyD @r4vje @aron24@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10@Mis

@La Pulga  

@JC14

@Arezo

HEB ONTSLAG GENOMEN! DOEL PL OF CL WINNEN IS MISLUKT!United komt niet verder dan 2-2 thuis tegen Chelsea. Wij 4-2 verlies  bij City en maar 1-1 thuis tegen Chelsea. 

Ik had mijn doel medio vorig seizoen voor dit seizoen uitgesproken. CL of PL MOEST gewonnen worden. En dat kan nu niet meer, ben opgestapt zojuist.

Hier snel wat screens van de laatste paar potjes:

.De koek is op en ook het tegenwerkende bestuur en slechte financieen, en dus mijn MUST have doel niet gehaald, ben ik GEEN Arsenal manager mee, en stop ik per direct, 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen.

Stand:

Stand

Schema

PL:

Watford-Arsenal 0-5

Arsenal-Wolves 5-2

City-Arsenal 4-2

Arsenal-Chelsea 1-1

Er werden ongelofelijke KANSEN gemist maar de 2-1 thuis tegen Chelsea wou maar niet erin...

Waardoor zij met duel minder kunnen/gaan komen op 9 punten met nog 4 duels te gaan. HEt is dus voorbij.

Thnx weer voor de likes, lezen en reacties

• Kyrill changed the title to [FM 22] Werkloos eind 2034/2035
  • Kyrill changed the title to [FM 22] Liverpool!

Ben de nieuwe manager van Liverpool! En de opvolger van Erik ten Hag!

Ik ben over de moon! Ik ben de nieuwe manager van Liverpool! En de opvolger van Erik!

Nieuwsbericht ik nieuwe Liverpool manager ben!

Selectie gesorteerd op waarde!

Mijn contract

@La Pulga  @Mark Hughes

@JC14

@Arezo

Thnx voor de likes, lezen en reacties. Nu reacties op reacties:

La Pulga: Ja hahaha idd thnx maat haha:cheer: (y)

ElMarcos: Thnx maat. Ja ik had echt in bold paar weken geleden gezet het doel is MINIMAAL CL of PL winnen. Mijn nieuwe club is nu Liverpool hihi

Glennix: Thnx maat thnx.

Delichris: Thnx maat. Ik had gesolliciteerd en ruim maand later kon ik eindelijk op gesprek komen. En nu ben ik het geworden :)

Marius: Ja klopt, vriend. Ik had aangekondigd wat vereiste waren, en zo niet zou ik stoppen bij Arsenal. Dat alles + slechte financieen en dat bestuur overal nee tegen zegt.. What done is done. Nu the Reds/Liverpool!

NicoHaak: Thnx maatje. Liverpool it is!

2 minuten geleden zei MisterX:

Waar is je liefde voor Arsenal gebleven?! :t:

Thnx voor je reactie, amigo.

Nogmaals dan maar:

1) Ik had harde doelstelling gezet voor mezelf, en volgers/lezer hier als belofte. Er moest iig of de PL of CL gewonnen werden. Zo niet dan zou ik opstappen. Allebei niet gewonnen, dus ben ik opgestapt

2) Financieen waren slecht bij Arsenal

3) Bestuur zei vrijwel altijd nee tegen mijn verzoeken

4) Het beste was er wel vanaf

5) Liverpool is mooie club met veel mogelijkheden en ambitie

Flinke transferzomer:

Transfers:

Was in de winter al gebeurd, helemaal vergeten te vertellen. Ik word herenigd hier bij Liverpool met Richard Tipple. Die had ik met Arsenal van de winter voor 75 miljoen aan The Reds verkocht. Prima bedrag, gezien we ooit maar 22 miljoen voor hem betaalde aan Derby County.

In:

Damiano Bigozzi

Damiano is 25 en is voor bedrag van 88 miljoen dat kan oplopen tot 101 mijoen maximaal, gekocht van Inter. Deze positie LB/WBL is en was zwaar onderbezet bij Liverpool, en wat er al was, is en was matig. Na Thierry Small, Leonardo Martins bij Arsenal, heb ik nu voor minstens 3e keer al heel veel geld uitgegeven, voor een steengoede linksback. En heel lang geleden natuurlijk Gvardiol naar Chelsea gehaald.

Gianluca Roma

Is 21 en is voor max 53 miljoen overgekomen van Watford , hij kan iig RB en CV spelen.

Silvio Bencetic

Is 20 en is  voor 8.5 mijoen maximaaL van Dinamo gekomen en ook direct weer teruggeleend aan de Kroatische club

Federico Faccini

Is  23 en voor 10 miljoen gekomen van Dortmund.

Uit:

De Bruyne was al voordat ik kwam verkocht. En ik las dat hij nog maar jaar contract had. Estevao was ongelukkig, nog maar 2 jaar contract en weigerde te verlengen vanwege de interesse in hem.

Overzicht:

Transfers Overzicht

Wat speler screens van elite/beroemde of erg goede Liverpool spelers, die al bij de club zijn en of zaten:

Moriba

Staelens

Bellingham

Munro

Cornero

Financieen

Er is nog ''135'' miljoen van budget van 241 miljoen over. Maar gezien de commited spending vind ik het wel mooi zo. Hebben ook selectie ingeschreven voor komend seizoen met maar liefst 10 van de 25 spelers, homegrown. En is sowieso zeer /tot behoorlijke jongen selectie met 13 spelers 25 jaar of jonger en stuk of 22 onder de 30 jaar. Misschien komen er nog wat jongen Zuid-Amerikaanse talenten bij, voor nu vind ik het best zo. Sowieso als er nog wat komt, worden ze weer door verhuurd, zitten vol qua inschrijvingen.

@La Pulga  @Mark Hughes

@JC14

@Arezo

Thnx voor de likes, reacties en het lezen.

Nummerke10: Hahaha ja wie weet. Thnx, ik vind het ook een mooie overstap. Ik wil sowieso hier bij Liverpool liefst 3 jaar of langer zitten, als ik al wegga uiteindelijk ooit dan eerder United of City dan Spurs haha.  Maar ja het is nu bijna 2036 en heb 1 Argentijnse ploeg gehad , bijna 2 jaar lang en verder is dit idd al mijn 3e Engelse topploeg ja haha. Vrij ''beperkt'' maar ''loyaal'' CV dus :D

:t::cheer:

Delichris: Thnx man.

Mansveld: Thnx maat!

Marius: Thnx man!

ElMarcos: Thnx maat hahaha ja dat is idd erg goede keeper. En Orcozo bij Arsenal was ook niet mis met minstens al toen ik er nog zat, 15 PL cleansheets...

• Kyrill changed the title to [FM 22] The Old Lady