Jump to content

[FM 22] The Old Lady

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Op 14-1-2022 om 07:52 zei mattihamstra:

Goede maand maar de schade wat betreft de competitie en het misschien winnen daar van was natuurlijk al opgelopen. Wel door in de Champions League door zeer knap bayern tot 2 keer toe te verslaan

23 uur geleden zei Marius:

Goed herpakt na die erbarmelijke maand!

20 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ongeslagen in deze update. Lekker hoor. :D 

18 uur geleden zei ElMarcos:

De titel lijkt inmiddels wel uit beeld, maar die tweede plek ga je wel pakken. En in Europa geef ik je een serieuze kans op zilverwerk.

Thnx heren. Thnx. Is officieel titel is naar Liverpool gegaan 4 duels voor einde. Wij haalde in 5 PL duels 10 punten helaas 3-1 nederlaag bij Spurs is ze klein beetje gegund die staan 13e haaha. Net als paar seizoenen geleden toen ik ongeslagen CL won...lijkt dat nu misschien ook weer te gebeuren. PSG werd uit 1-3 winst uit en 2-2. En net hier bij de gate in halve finale 2-5 uitduel al gewonnen bij Leipzig. In finale krijgen we Real of Arsenal. Mits we 3 goals voorsprong niet weggeven. Oh ik heb besloten wanneer ik aan toe kom op Curaçao nog keer met Arsenal ga proberen. Dit seizoen met Chelsea is voorbij met hopelijk bijna mijn 2e CL titel

Edit:

Mentions kopiëren en plakken lukt me helaas niet nu op mijn mobiel en ga zo boarden.

20220115_083445.jpg

Edited by Kyrill

Breaking News Goosseff stapt op na 3-0 gewonnen CL finale tegen Arsenal. 2e CL winst in 5 jaar tijd, weer heel campagne ongeslagen.

En die 3 volgende clubs waarop ik voor nu op solliciteer ipv wat ik eigenlijk van plan was nieuwe save met Arsenal zijn als volgt: Liverpool, Hertha BSC en Newell Old Boys de oude oude club van Messi en de nummer 7 van de Argentijnse Second Division. EDIT: Ik ga ook wel nieuwe save met Arsenal maar ik ga proberen een van deze 3 clubs proberen te landen.

Wedstrijden:

BHA- Chelsea 1-3

Dit was de wedstrijd dat Nakai als invaller maar liefst 3 assists op al onze 3 goals verzorgde. En daarmee was plek 2 een feit tov Arsenal de nummer 3 en ben ik op vakantie gaan tot 1 dag voor de CL finale. De assistent won de wedstrijden tegen Newcastle thuis en Southampton uit.

CL Finale:

Road to the final Arsenal

Arsenal ook erg goede campagne. Alleen uit bij Liverpool 3-1 verloren.

Road to the Final Chelsea

Onze camapgne was nog beter met alles winst op 2-2 thuis tegen Milan en PSG na. We gingen ongeslagen de finale in en dat bleven we ook.

Chelsea- Arsenal 3-0

Soonsup-Bell @Azpi voorkeur in de basis in de finale kreeg tov Moukoko betaalde dat uit met de 1-0, assist van Havertz en assist voor de 3-0 van Haaland. Tussendoor maakte Haaland ook nog de 2-0 op assist van James. Waardoor ik nu voor de 2e keer de CL met Chelsea heb gewonnen en voor de 2e keer van Arsenal in de finale. En Arsenal verloor ook al 1 of 2 seizoenen geleden de finale van Juventus....

Taktiek:

taktiek en formatie werkt als een tierelier

Eindstand PL

Wij hadden misschien geen super seizoen in de PL. Maar LIverpool was geen houden aan, niet normaal. Kwamen 2e seizoenshelft tot 17 winst en 2 gelijk, absurd. Klopp is de nieuwe manager van City geworden en stopt dus ook op een hoogtepunt na kampioen te zijn geworden met 102 punten....

Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk @Titan  @FlyD 

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@NicoHaak  @John Terry 2.0

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

@NicoHaak @JordiW.

Thnx voor jullie reacties en likes. Groetjes vanuit zeer zonnige Curacao. Komende dagen even afwachten welke baan ik in deze save krijg en voorzichtig met Arsenal beginnen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik pas update over Arsenal wil plaatsen wanneer ik CL plaatsing heb bewerkstelligd. Nu weer falen is geen optie!!!!!

• Kyrill changed the title to [FM 22] Newell's Old Boys

Van de CL winnen met Chelsea , naar de 2e divisie in Argentinie. Naar Newell's Old Boys, wie had dat gedacht?

Kyrill Goosseff tekent bij NOB een ''coup'' voor de club

Newelll's Old Boys vanaf nu NOB is een club opgericht in 1903 genoemd naar Isaac Newell of the English county of Kent, een van de pioniers van Argentijns voetbal. De club zit in Rosario, Santa Fe. NOB is na Grandoli de 2e club ooit in 1995 toen der tijd waar Messi speelde. Maar genoeg over Messi, zijn leven is een open boek voor heel de wereld.

NOB heeft als doelstelling eigen jeugd spelers op te leiden , beter te maken en door te laten breken in het eerste team. Uiteindelijk binnen het 5 jaar plan moeten er ook spelers gekocht en verkocht worden met winst, maar dat zijn voor nu zorgen voor morgen. Ik heb zojuist mijn eerste persconferentie voor NOB gegeven en er kwamen nog veel vragen terug over Chelsea, begrijpelijk. Ik heb gezegd zin heb in deze nieuwe uitdaging. Er werd gezegd/gevraagd dat ik geen Spaans spreek maar dat is niet waar, spreek ik wel, niet super goed maar kan gesprek voeren en het verstaan.

Mijn plan is om deze mooie club zsm terug te brengen naar het hoogste niveau van Argentinie met jonge en eigen jeugd spelers aangevuld met handje van 3-6 spelers van tussen 27-33 jaar. De kans is dus aanwezig dat ik oudere spelers ga verkopen. 

NOB selectie gesorteerd op potential

Met 14 spelers van 23 jaar of jonger gesorteerd op potentie, is er genoeg kwaliteit op jonge leeftijd aanwezig. Ik zeg altijd ben je goed genoeg, dan maakt het me weinig uit of je 18, 33 of 16 bent of 20 of 19.

Resterende selectie NOB

Ik moet gelijk al terug komen op mijn eerdere plan van net...

We hebben geen 30 plussers. Alleen drie spelers van 27, een van 28 en een van 29. Die moeten dan maar gewoon ouder gaan worden bij de club, zodat we ook geen geld hoeven te gaan spenderen voor 30+ers.

Club Visie

Aan het einde van het volgende seizoen moeten we al het beste jeugd systeem van het heel land hebben!! Dus er is per direct WERK aan de winkel. Ik gan maar nu nog voor 1 wedstrijd gespeeld te hebben de beste 5 spelers van het jeugd team naar het 1e overhevelen per minuut. Dat zijn er drie geworden van de onder 20 team en twee van het reserve team. In het spel is het 19 juni 2026. En spelers als Anibal Moreno en Matias Tissera zitten al sinds medio 2013 en 2014 bij de club. Dat worden de spelers op wie onze talenten moeten optrekken en inspiratie opdoen.

De competitie voor NOB is beeindigd op 18 juli staat het  Copa Argentina 6e ronde duel tegen Santamarina op het programma op neutraal terrein. We gaan onze uiterste best doen die te winnen.

Oefenwedstrijden

Mijn oude club Chelsea gevraagd voor oefenduel zij zeiden ze er niks aan hebben ofwel nee. Maar Racing Club, Velez en Estudiantes uit eigen land zeiden wel ja :)

Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk @Titan  @FlyD 

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@NicoHaak  @John Terry 2.0

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

@NicoHaak @JordiW.

thnx voor de likes, reacties en felicitaties! En voor jullie aandacht. Ben sinds zaterdag op Curacao maar genoeg tijd om te gamen kijken ook hiero. En is echt schitterend hier. Ik had even Estafette beurt met Dinamo Tblisi erdoorheen geknald en tijdje Arsenal geprobeerd maar dat gaat weer matig. Dinamo totaal niet ben 2e geworden in EL poule met 10 punten met daarin Sparta Praag, Borisov en Basel.

Mnie: thnx maat thnx. IK vind mezelf maar jou ook zeker een baas!

Nummerke10: thnx maat thnx, helemaal met je eens!

Delichris: Thnx man. Iets totaal anders iig haha. Maar ik ben blij dat ik hiervoor gekozen heb.

rich ruzzian: thnx!

Marius: Thnx!

ReneLeBlanc: thnx man, bedankt.

glennix: thnx maat, thnx!

ELMarcos: thnx man. Is 2e divisie Argentinie geworden Newel's Old Boys ben benieuwd!

JordiW. Thnx man thnx

Edited by Kyrill

• Kyrill changed the title to [FM 22] The Old Lady