Jump to content

[FM 22] The Old Lady

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Gepost (edited)

Gat met Liverpool had 14 punten kunnen zijn maar ze hebben 6 punten laten liggen in 3 PL duels. Gat is 8 punten en we hebben een beker gewonnen!

We hebben voor iig de 3e maand op rij weer niet verloren. Er werd afgerekend met Benfica 0-3 en de thuisploeg kwam tot 0 schoten op doel. Ook hebben we de Carabao Cup gewonnen na 0-3 in finale van Arsenal te winnen, Liverpool kon 14 punten op ons voorstaan maar het zijn er 8 nog maar omdat ze 3x gelijk speelde in korte tijd.

Chelsea- Watford 3-0

Watford 0 schoten op doel, en Havertz hattrick, zo hebben we goed wraak genomen voor de verloren heen wedstrijd maanden geleden.

Benfica - Chelsea 0-3

We waren veels te sterk voor Benfica en ze hadden dus 0 schoten op doel. 2x Havertz en Soonsup Bell scoorde voor ons.

Arsenal-Chelsea 0-3

2x Soonsup Bell en Gnabry scoorde voor ons.

Schema Liverpool

Schema Chelsea

Stand

We staan 2e en gaat erg goed.

Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk @Titan  @FlyD 

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@NicoHaak  @John Terry 2.0

@glennix

Thx voor jullie reacties

Glennix: Thx maat thx

Edited by Kyrill

Wat nederlagen erbij, nog altijd niet verloren in de PL. 19 duels op rij niet verloren in de PL.

De volgende update ergens morgen heb ik het seizoen uitgespeeld. Om te beginnen met het slechte nieuws. We hadden een keurige 0-0 uit bij Real Madrid in de kwartfinale van de CL waar we al lichtelijker beter waren. Thuis waren we echt heel veel beter zie de screens maar zo met de stats als XG en schoten op doel. Alleen het werd 1-1 en we gingen naar pingels. Daar doe ik ALTIJD keeper als 2e nemer en 90% van de tijd nog raak ook, alleen Meret is geblesseerd en vervanger miste maar niet veel later miste gelukkig Kroos ook. Alleen Gvardiol mistte daarna weer als laatste waardoor de pingel reeks 6-7 verloren. Maar is al belachelijk Real uberhaupt pingels mocht nemen we waren vele malen beter. In de FA CUp waren we ook beter maar verloren we onterecht 2-1 bij CIty door door twee goals van Victor Oshimen. In de competitie wonnen we 3-1 thuis van Everton door goal van Havertz en twee goals van Gnabry. Uit bij Spurs met kers verse nieuwe manager Unai Emery die fan is van mij en ik van hem speelde we 1-1 gelijk door dik verdiende gelijkmaker van Havertz in de 89e minuut. Even geen screen maar er werd ook 1-2 uit bij Leicster gewonnen. In de CL laatste 16 verloren we thuis 0-1 van Benfica maar dat maakte weinig uit na de 0-3 in Portugal. Met 11 schoten op doel voor ons in de return tegen Real Madrid, maar 5 voor hun xG van 2.62 om 0.71 , meer balbezit, meer corners en meer totale schoten scoorde DIaz voor ons Raphinha voor Real. De penalty reeks mistte zij er maar 1 en wij 2 helaas. Zure onterechte uitschakeling maar dat is voetbal nou eenmaal. Wij hebben nog 7 duels te gaan, LIverpool 6 oa Villa en Arsenal uit en ze hebben 2x Arsenal voor halve finale CL, COYG!

City-Chelsea 2-1 fa cup

Real Madrid- Chelsea 0-0

Chelsea- SLB 0-1

Spurs- Chelsea 1-1

Chelsea- Everton 3-1

Chelsea- Real 1-1 verlies op pingels

Screen van onze 19 duels op rij niet verloren

Stand

Schema

Schema Liverpool

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

Thx allemaal!! VOor reacties & likes! FA Cup kanik mee leven met winst van Carabao CUp maar uitschakeling in de CL baal ik goed van. Gelukkig iig al 19 duels op rij ongeslagen in de PL , das flink iets :)  Maar de periode was wel wisselvallig idd ja.

26 duels op rij zonder nederlaag geeindigd. Maar door 1-1 thuis tegen United, is de titel gepakt door ongenaakbaar Liverpool.

Ik kijk Lazio-Empoli en staat na 7 minuten al 0-2....

Dus ik upload screens even direct. We zijn de laatste 26 PL duels op rij ongeslagen gebleven. Alleen Liverpool verloor ook niks meer voor 20 duels op rij, helaas. Vooral feit toen wij 0-3 bij Brentford wonnen en Liverpool heellaat 0-1 bij Villa wonnen, was erg zuur voor ons.2 wedstrijden voor het einde zat ik op de tribune bij Southampton-Liverpool om te kijken naar Mbappe maar vooral omdat ik hoopte dat Southampton kon winnen of gelijk spelen. Alleen The Saints kwamen wel op 1-0 maar ik ging weg diep in de 2e helft bij 1-3 en het werd 1-5. Titel naar Liverpool. Wij zijn 2e achter hun gewonnen. Alex Meret heeft dit seizoen 20 cleansheets gepakt in de PL maar zijn er helaas 2 minder dan 22 van Allison Becker. Haaland haalde wel reeks aan prijzen binnen zoals Best Player of the World ondanks hij 4-5 maanden geblesseerd was. In zijn afwezigheid heeft vooral Kai Havertz veel gescoord en ook Jude Soonsup-Bell onze eigen jeugd speler aanvaller is al heellang klaar voor basis voetbal en dat blijkt ook met tot nu toe stuk of 14-17 goals dit seizoen. Er is ook nog transfer nieuws zoals jullie weten had Haaland vlak voor zijn blessure al mega contract gekregen van 27 mljoen per jaar. Maar er blijven ziek veel media berichten komen over Haaland en PSG nog steeds. En wij als club blijven operationeel verlies draaien. Om alvast in te spelen op eventueel vertrek van Haaland hebben we bij Red Bull Salzburg Benjamin Sesko de 22 jarige sloveense en bijna 23 jaar jong gekocht voor 39.5 mljoen euro zijn clausule en 20% van volgende verkoop. Salzburg wou een loan back maar daar hebben we nee op gezegd. Omdat Bellingham een te dure optie is en er ook veel interesse is voor Bennacer en Szoboszlai is Ryan Gravenbergh al aangetrokken voor max 55 miljoen van Ajax. En transfer vrij zijn de begin mid 30-ers Koulibaly en Insigne van Napoli vastgelegd en de 23 jarige Jesus Vallejo van Valencia. Daar gaat het voorlopig bij blijven komende zomer tenzij we spelers verkopen. Haaland heb ik een prijs kaartje van 327 miljoen opgezet na 2 dingen 1op1 daarover tegen hem gezegd te hebben heb ik hem weten te overtuigen dat hij dat geld waard is en hoefde ik gelukkig niet te onderhandelen over een prijs.

Jullie kunnen ook zien de screens van de financieen en die zijn minimaal zorgwekkend. We hebben ook maar rond de 800 miljoen inkomsten dit seizoen gehaald ipv 1 miljard. Dus komende zomer zouden er best wel eens wat spelers verkocht kunnen gaan worden voor de juiste bedragen.

Thnx voor jullie reacties en likes.

glennnix: Thnx maat idd vind ik ook. Zijn er uiteindelijk 26 geworden. En de laatste 16 duels hebben we maar 6 goals tegen geincasseerd in de PL. We zijn heel weinig gepasseerd alleen Liverpool ietjes minder tegen goals.

DeliChris: Thnx maat ik vind het ook jammer en we bleven idd goed meedoen in de PL helaas titel naar Liverpool. Maar ja was terecht ze gaven amper wat weg

Mnie: Thnx maat thnx ik vind ook dat we meer dan prima doen. We hadden ''al'' 3 nederlagen na 7 of 8 duels en uiteindelijk zijn maar 4 in totaal geworden en zijn we 26 duels op rij ongeslagen gebleven. Alleen jammer van devele gelijkespelen...

ReneLeblanc: Thnx maat je hebt gelijk. We hebben de titel moeten afstaan aan Liverpool 2 wedstrijden voor het einde. Gelukkig zijn zij in de CL halve finale verloren van mijn clubbie Arsenal dat in finale tegen Real of Juventus mag gaan opnemen go Arsenal!

Marius: Nee helaas vriend. We hebben community shield en carabao cup gewonnen helaas geen PL of CL meer erbij. Ik baal  nog steeds van verloren penalty reeks tegen Real net als tegen Inter vorig seizoen zijn we weer onterecht uitgeschakled in de CL kwartfinale..

JohnTerry 2.0: Thnx man thnx. 

20220106143538_1.thumb.jpg.f9de451bc8d2dba39b164b851d82c88f.jpg

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

20220106142043_1.jpg

20220106142049_1.jpg

20220106142636_1.jpg

20220106143452_1.jpg

20220106143546_1.jpg

20220106143606_1.jpg

20220106143621_1.jpg

20220106143636_1.jpg

20220106143642_1.jpg

20220106143646_1.jpg

20220106143759_1.jpg

20220106143807_1.jpg

20220106143814_1.jpg

20220106143821_1.jpg

20220106143829_1.jpg

20220106143856_1.jpg

20220106143903_1.jpg

@MNie @ReneLeBlanc excuses. Empoli doet erg goed. Zal even toelichten de screens ....

1e is de eindstand van de PL..

Tussendoor 2-2 thuis tegen Newcastle en 0-2 winst bij Stoke. Daarboven en onder aanwinsten nu al.. Benjamin Sesko de Sloveen voor 39.5 van Salzburg gekocht. Gravenberch met screen die is gekocht voor max 55 miljoen van Ajax. Gratis aanwinsten en screens Koulibaly,Insigne en Jesus Vallejo. Verder selectie gesorteerd op goals. Slechte financiële situatie we mogen nog maar 40% van opbrengst van verkochte speler herinvesteren en verder wedstrijd schema. Dat was het.

@delichris thnx.

Netjes tweede geworden inderdaad. Als de financiën zo slecht zijn lijkt het me misschien niet heel verstandig om spelers als Insigne en Koulibaly gratis binnen te halen. Die vragen een flinke tekenpremie en flink salaris terwijl ze geen echte meerwaarde zullen hebben wil je ze nog verkopen. Sesko en Gravenberch zijn dan wel weer fijne transfers.

12 minuten geleden zei Kyrill:

@Marius @MNie normaal valt chaos wel mee toch? Hebben jullie anders feedback hoe ik meer kan stroomlijnen? Ik zat net zelf te denken voortaan aparte sub kopjes aanmaak; Transfers, Stand ,wedstrijden uitslagen en schema.  Zou dat helpen?

Er zit weinig structuur in je updates. Elke keer dezelfde structuur gebruiken zou zeker kunnen helpen. De ene keer krijg je ook de screenshots te zien in het topic zelf, de andere keer moet je klikken ... De screenshots zelf zijn nooit op maat geknipt en tonen soms ook details die overbodig zijn (zoals wedstrijden die al tijdens een vorige update belicht werden). Kortom, het is toch wel behoorlijk chaotisch om volgen :) 

@Marius bedankt. Ga mee aan de slag. Net terug gebladerd. Sinds 22 november toch al 6x directe screens gepost. Dacht 3-4x max zou zijn.  Tjnx kerel. Vanaf nu zou ik alleen nog maar met klikken links van Gyazo doen en als ik te weinig tijd heb update maar op later moment doen (y)

Transfers:

Haaland was bijna... bijna... naar PSG

We hadden Haaland 2 jaar geleden dacht ik voor 170 miljoen gekocht. Onder de voorwaarden dat we eerst vervanger zouden aantrekken 50% van volgende verkoop(40% ervan naar Dortmund) en basis bedrag van 148 miljoen en totaal naar 178 oplopend zou hij naar PSG gaan. Alleen wie zou die vervanger zijn? Dat is de 20 jarige Youssoufa Moukoko geworden.... Alleen dat liep niet synchroon met uitstellen van de transfer van Haaland , Moukoko kwam uiteindelik ronde voor 89 miljoen zijn clausule bij Leizpig maar de Haaland deal was al geklapt en geannuleerd. Alleen nu wil Haaland blijven en niet meer als nog weg...

Maar goed de zomer is nog lang we wachten de boden wel af. Als Haaland blijft gaan we misschien weer 4312 met Haaland-Moukoko zoals ik ook 2 seizoenen geleden speelde met Haaland en Lukaku. Alleen we zijn geeindigd met 26 ongeslagen duels op rij in de PL. Dus zolang we dat volhouden zie ik nog geen reden om van 4231 af te stappen..

Youssouffa Moukoko

Moukoko zou gekocht worden in de veronderstelling dat Haaland verkocht zou worden. Maar dat is dus niet door gegaan haha. Gelukkig is er de laatste tijd veel CL geld en anderen prijzen gelden bij gekomen. We hebben nu voorin met Erling, Youssoufa, Jude en Benjamin genoeg keuze en dan kan Havertz het ook nog eens meer dan capable oplossen in de spits.

WK voor clubs:

Chelsea- Boca Juniors

Bennacer pakte in 2e helft direct rood. Dat deed ons vrij weinig? Met 10 man scoorde Bell als nog ons 2 keer voor ons, wat hem een hattrick bezorgde. We staan nu in de kwartfinale tegen Zebre/Juventus. Bell heeft zich voornamelijk afgelopen seizoen echt steen goed ontiwkkeld bij Chelsea.

Prijzen/Award achtige dingen:

Pl team van het jaar

Alex Meret, Wesley Fofana en Ismael Bennacer van ons staan in het PL team van het jaar in de basis, en volledig terecht vooral voor die eerste twee!

Top 3 keepers van de PL

Alex Meret 2e geworden bij de PL keepers boven Aaron Ramsdale en onder Allison Becker.

Beste speler van de CL

Tino Livramento is verkozen tot beste verdediger van de CL! Kai Havertz werd 2e bij beste middenvelders en ex Chelsea spelers Lukaku en Ambraham werden 1e en 3e bij beste spitsen/aanvallers van de CL.

Terugblik op net afgelopen seizoen:

Financieen net afgelopen seizoen

Hoe we speelde

Momenten om te onthouden

Player Awards

Alles voor Haaland haha

xG Statistieken:

Overall xg van het hele seizoen

Attacking xG

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

thnx voor jullie reacties likes en comments! Ben ook blij met plek 2 maar komend seizoen neem ik niet genoengen met minimaal of CL of een kampioenschap! 

MarcFM1993: Thnx man , welkom! Lief van je

• Kyrill changed the title to [FM 22] The Old Lady