Jump to content

[FM 22] Newell's Old Boys

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Uitvorm erg slecht. 7 3 5 nu, baal van onterecht verloren uitduels. WK2022 voor de deur.

Wel blij dat nog alles om te spelen voor heb. Is 6 punten achter nummer 4 City en er is nu enorme break vanwege het WK 2022. Ik heb veel gespeelde dus licht wat wedstrijden uit zowel gewonnen als verloren een aantal.

Arsenal-Westham United 1-0

Klinische 1-0 zege door een goal van Odegaard

Arsenal-Chelsea 0-2 Carabao cup

Lille- Arsenal 1-2

Adeyemi en Musiala scoorde voor ons en Nino voor Lille we wonnen hier met 1-2.

Arsenal-Manchester United 2-0

Met weinig schoten op doel 4 maar wel xg 2.40 wonnen we 2-0 van koploper United door goals van Musiala en Donny van de Beek. DIe zijn 1e penalty tegen zijn oude club mistte maar de 2e penalty wel raakte.

BHA- Arsenal 2-1

3 schoten meer op doel 8 om 5 en iets hogere xG konden niet voorkomen dat we 2-1 verloren bij BHA, helaas. Balogun voor ons en Zahavi en Trossard scoorde voor Brighton. Deze uitvorm hield helaas nog 3 anderen uitwedstrijden aan pff.

Arsenal- Lille 5-1

Adeyemi en Odegaard waren heel goed deze wedstrijd namens Arsenal met goals en assists.

Spurs- Arsenal 3-1

Deze nederlaag doet het meeste pijn. Helaas niet net als vorig seizoen hier 0-2 gewonnen maar 3-1 verloren. Evenveel schoten op doel als hun 6 maar wel veel lagere xG, terechte nederlaag zeg ik met veel tegenzin.

Arsenal-Sheffield 5-3

Adeyemi op dreef in deze ware goal bonanzo met 3 goals en 1 assist.

Arsenal- Everton 3-1

Adeymi en Hllozek met 2 geraakte pingels bezorgde ons deze overtuigende zege tegen een team dat flink hoger staat op de ranglijst dan ons.

Schema

Stand!

@Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur

Thnx allemaal voor jullie reacties en likes! Ik heb haast en moet naar Leiden voor werk met 2 collega's voor Puur Festival Biesieklette werken. De reacties zijn mixed hier hehe een vond goede periode ander iets minder dat kan. Deze periode helaas was ZKR minder met 4 uitnederlagen erbij helaas en aantal mooie zeges. EL ging weer goed met 16 punten na 6 duels. Heel fijn weekend allemaal! Tot de volgende update!

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

Een wisselvallige periode, natuurlijk kan dat komen zoals ze in het echte leven zeggen dat de jeugd veel ups en downs heeft.. Verder zie ik toch nog genoeg potentie dit seizoen op een mooie klassering.

Even alles bijgelezen. Na een lange afwezigheid heb ik eindelijk weer tijd om in ieder geval de verhalen te gaan volgen en wellicht zelf ook weer een mooi verhaal te maken komende FM!!

Matigheid troef. Genk volgende ronde EL. 1e PL thuis nederlaag na 22 thuisduels ongeslagen

Ik heb de maanden december, januari en februari gespeeld. Met 5 winst 4 gelijk 3 verlies, was matigheid troef helaas. Maar zaten wel aantal hele moeilijke wedstrijden bij. December was door het WK maar 2 wedstrijden bijvoorbeeld. Er werd thuis verloren van Chelsea 1-2 dat was onze eerste PL thuis nederlaag in 23 thuis duels. Wel trots dat we zolang thuis ongeslagen bleven. Uit bij Sheffield de nummer 20 verloren we 2-0 en uit bij concurrent voor Europees voetbal Newcastle verloren we 1-0. Daar staat wel tegen over dat we met een strikerless taktiek en formatie zelf gemaakt :chief::classic_cool: 0-2 bij Wolves wonnen 3-0 thuis wonnen van nummer 1 Manchester City dat heel de wedstrijd 0 schoten op doel had door goals van Odegaard, Adeymi en Ben White. Uit bij Liverpool waar vrijwel nooit iemand gelijk speelt laat staan wint, speelde we 1-1 Adeymi scoorde 0-1 voor ons en Jota de 1-1 voor hun. Verder wqas er oa nog 1-1 uit bij Westham 1-0 zege thuis op Leeds en 0-0 thuis tegen Aston Villa. Gezien onze baggere 2e seizoenshelft start met 3 winst 2 gelijk 2 3 verlies gaat de focus op de EL. Waar we 2x tegen Racing Genk gaan spelen. In de PL is de achterstand op Chelsea de nummer 4 6 punten en 2 duels meer dan hun.  Het doel van het bestuur via de PL voor de EL plaatsen is gelukkig wel nog allerzins mogelijk. De 5 spelers die dit seizoen de meeste duels voor ons gespeeld hebben zijn Ramsdale, Ben White, Adeyemi, Musiala en Nianzou samen maar 21,6 jaar oud ons team gemiddelde is 23 jaar jong. Aubameyang is per 1 januari 2023 voor 0 euro naar PSV vertrokken. Partey wil weg omdat ik hem weiger nieuw contract te geven van 200K per week met zijn al 29 jar oud. Omdat ik niet letterlijk alleen van jonge spelers afhankelijk wil zijn heb ik voor 500-700K per stuk Phil Jones 30 en James Milner inmiddels 37 jaar en onze captain aangetrokken van Liverpool. Milner speelt sporadisch maar heeft al menig brandje weten te blussen of situatie dat een spelers iets wou ervoor weten te zorgen dat ze er vanaf zagen.Dus toch handig om iig een enkele veteraan/oude leider als speler /captain te hebben.

Arsenal- Aston Villa 0-0

Arsenal-Chelsea 1-2

Liverpool-Arsenal 1-1

Wolves- Arsenal 0-2

Arsenal- Leeds United 1-0

Westham United- Arsenal 1-1

Arsenal- Manchester City 3-0

Newcastle United- Arsenal 1-0

Schema

Stand

2e seizoenshelft stand

@xJordinosaur  @kmk  @La Pulga

Thnx voor jullie reacties, comments en likes en feedback. Jullie hebben helemaal gelijk. Helas hebben niet heel erg weten te herstellen en het moet nu via Europa gaan.... Ik had hoop op een uitzege bij Westham maar ook zij hebben maar 2 thuis nederlagen in totaal en zijn zij ook moeilijk te verslaan in eigen huis.

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

Gezien de tegenstanders heb je naar mijn mening best wel goede resultaten behaald. Helaas loont het nog niet echt op de ranglijst en zal je voorlopig moeten hopen op Europa League maar Champions League behoort zeker nog tot de mogelijkheden.

Strikerless, door in de EL, uit de FA Cup! :(

Uit bij Southampton thuis in de beker tegen Leicster City en thuis tegen BHA in de PL hebben we strikerless gespeeld. Uit bij Southampton kregen zij in 7e minuut al direct rood. Ik heb geprobeerd terug te bekijken maar dat lukt niet. We wonnen daar 0-1 door goal van Musiala op assist van Donny van de Beek. Een mooi en goed resultaat aangezien Chelsea hier zelfs maar 2-2-2 uitspeelde bij Southampton. Ik dacht dat EL tegen Genk over 2 duels zou gaan bleek maar 1 duel te zijn. We wonnen met 3-1 van de Belgen met maar liefst 35 schoten 15 op doel en xG van 3.77 Adeyemi scoorde 2x voor ons en Martinelli 1x. Tegen Leicster City in de FA Cup speelde we strikerless en was Adeyemi de grote man met een goal en 2 assists en haalde Musiala ook een goed en een assist. Thuis tegen Brentford kwamen zij helaas 0-1 voor. Laat in de 2e helft om nog iets te forceren werd onze strikerless 4-3-3-0 een 4231 en maakt Martinelli de terechte 1-1 op mooie assist van Nianzou die kwam dribbelen vanaf eigen helft tot en met de 16e van BHA. Thuis tegen Brentford in de FA Cup traden wij in onze 442 aan en we verloren verdiend met 0-2 helaas. Toney scoorde 2x voor hun en we waren echt heel klein. Calegari scoorde oa 5.8 , Meret een baggere 6.1 Billy Gilmour 6.1 en aantal anderen ook heel lage cijfers. In de PL is de achterstand door de 1-1 tegen BHA thuis helaas gestegen naar 7 punten op nummer 4 Chelsea. In de EL moeten we in de kwartfinale tegen Real Sociedad wat pittig gaat worden maar gaan onze uiterste best doen om door te gaan. Mochten we doorgaan dan wacht in de volgende ronde  tegen de winnaar van Lazio tegen Fc Kopenhagen. Geen Lacazette meer, geen Aubemeyang en Partey zijn toekomst bij de club staat ook op de tocht. Naast Milner 37 inmidels al tijdje, Jones 30 heb ik ook alvast voor volgend seizoen voor 500K de 32 jarige Kyler Walker en ex Spurs spelers alvast aangetrokken.

Southampton- Arsenal 0-1

Arsenal- Racing Genk 3-1

Arsenal-Leicster City 4-0

Arsenal- BHA 1-1

Arsenal- Brentford 0-2

Schema

Stand en EL loting

Stand

ElMarcos:  Bedankt maat :) We trekken er idd leering uit. Ook al spelen Jones en Milner niet heel veel, concurrentie is op iedere positie moordend hebben hun ervaring, leeftijd en leiderschap wel degelijk invloed. Zo kunnen ze idd brandjes blussen. 

Marius: Ja het blijft goed gaan. Helaas maar 2 PL duels gehad deze maand en daar 4/6 gepakt ipv 6/6. Ook uit de FA Cup maar wel door in Europa, gelukkig! Thnx maat

KmK: Je hebt helemaal gelijk bedankt maat. Het is alleen helaas net als bij mijn laatste FM21 Novelle met Westham, nu oo de harde waarheid dat we VOLLE BAK EL Moeten gaan om nog CL voetbal te halen. Chelsea heeft 1e seizoenshelft 39 punten gepakt wij maar 32. 2e seizoenshelft tot nu toe wij 15 punten na 10 duels en zij 15 na 9 duels. Is helaas via de PL maximaal mogelijk EL te halen, zonde maar het is niet anders. Volle bak EL hopelijk schakelen we daar eerst Real Sociedad uit! Maar dat is nooit een makkelijke tegenstander!

Delichris: Dat had ik zelf ook gehoopt ja, hebt helemaal gelijk maat. Zie antwoorden hierboven Europees voetbal moet via Europees voetbal gehaald worden.

Mattihamstra: Klopt maat bedankt :) Moeten idd de EL winnen om de CL te halen, is helaas geen andere weg meer nu voor iig 99% zeker.

Milton: Thnx man! Die vorm is idd goed en die hebben we ook volgehouden met alleen nederlaag in de Fa Cup maar helaas zijn gelijke spelen op dit punt in de save, vaak ook dodelijk.

Daniell: Thnx maat helaas hadden we maar 2 PL duels, is nu vol gas EL gaan, hope for the best.

Thnx voor alle likes, reacties en feedback wederom :) Hebben het nu ook aantal keren strikerless gedaan en dat gaat best prima.

@xJordinosaur  @kmk  @La Pulga

• Kyrill changed the title to [FM 22] Newell's Old Boys