Jump to content

[FM 22] Genoa op jacht naar EL voetbal!

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Racing Genk overtuigend en ongeslagen POII gewonnen. Begin Arsenal is matig maar weg omhoog is ingezet, double pleasure. Met updates van beide teams in 1 update! KV Oostende wint Championship Groep en is kampioen van Belgie!

Ik ga zo naar de stad om 14:00 naar de film Alles op Tafel. Ik Eva Crutzen een van de castleden persoonlijk ken vanwege Down the Rabbit Hole dit en vorig jaar helaas niet is doorgegaan vanwege wat. En ervoor ga ik wat eten bij Happy Tosti waarbij ik sinds 4 november een sollicitatie heb lopen maar de vrouwelijke recruiter is helaas ziek dus ik ga er zo eten en observeren hoe mensen met handicap daar werken en mensen zonder handicap. Wil er heel graag aan de slag gaan.

Resultaten op het veld:

Genk:

AA Gent- Genk 1-2 krappe zege maar zege is zege

Genk- Beerschot 3-2 winst

Genk-Zulte Waregem 1-1 (was met youth prospects)

Na de 1-2 winst bij AA Gent was de voorpsrong op Zulte Waregem al gestegen naar 5 punten en na de 3-2 zege op Beerschot was het 8 punten met nog maar 1 duel te gaan. We hadden POII dus iig al 1 duel voor het einde gewonnen en zo doende mochten de youth prospects aantreden die 1-1 gelijk speelde tegen Zulte Waregem.

KV Oostende is kampioen geworden ten koste van Anderlecht jeej na 3-2 zege op Standaard en gunstige resultaten elders.

Arsenal:

Arsenal-Altach 1-0

Altach-Arsenal 0-3

Brentford-Arsenal 1-1(wisten jullie al)

Arsenal-Chelsea 1-2 waren ietsjes beter maar verloren helaas

Leeds United-Arsenal 1-1

Arsenal-Werstham 2-1 voor de wedstrijd was dit nummer 15 tegen nummer 3. Inmiddels staan we 8 en duel minder op sommige teams. We kwamen 0-1 achter maar door 2x asssit van Adeyemi op Martinelli die 2x scoorde wonnen we terecht met onze strikerless 2-1 van nummer 3 Westham.

Transfers Arsenal:

Doku is niet gekomen. Ik had blijkbaar Merino beloofd dat er nog middenvelders zouden bijkomen. Volgens de spelers is de spoeling daar dun maar volgens de media is de spoeling daar juist druk en dik bezet. Heel vreemd maar zal wel. Vitinha is uiteindelijk als nog gekomen voor miljoen of 38

Screens Genk en Arsenal:

Schema Arsenal

Stand PL
Genk- Zulte Waregem 1-1

Genk-Beerschot 3-2

Arsenal- Westham 2-1

Altach-Arsenal 0-3

Arsenal-Chelsea 1-2

Leeds- Arsenal 1-1

Overzicht Arsenal na deadline day waar we niet aan meededen

9 wijzigingen in de basis elf voor het laatste overbodige duel tegen Zulte

Bij Arsenal kunnen we trimmen! Maar liefst 24 spelers permanent of tijdelijk vertrokken!

Transfer Geschiedenis Arsenal screen 1
Arsenal-Altach 1-0

Renan uitgeleend aan Bayern en voor grotendeels nu van de loonlijst af iig tijdelijk

Transfers overzicht Arsenal screen 2

Eindstand PO II 

Eindstand POI

Reacties op users:

Hoop niet te chaotisch voor jullie is geworden deze update met beide clubs door elkaar in 1 update. Zo wel, laat gerust hier weten of per PM, wat je voorkeur heeft :)

RubenS2: Bedankt maatje. Met Genk hebben we het ook weten door te zetten! Arsenal ietsjes minder helaas.

Nummerke 10: Bedankt maatje. De Genk spelers hebben we het weten door te trekken iig :)

Delichris: Bedankt maatje

Marius: Met Arsenal niet enorm maar met Genk hebben we het gelukkig doorgetrokken soms wat gelukkig gewonnen maar PO II overtuigend gewonnen met alleen maar 2 gelijk, de rest winst waarvan laatste gelijkspel kwam toen we hem al gewonnen hadden. Hopelijk zetten we de stijgende lijn met Arsenal ook door.

@Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk  @La Pulga@Titan  @FlyD 

@r4vje

@Glenn08  @germandutch

thnx voor reacties en likes!!

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

Genk.png

3 minuten geleden zei MNie:

Ik kan het niet meer volgen hoor

Mijn excuses dan maatje.

Dan vat ik heel kort samen: POII overtuigend gewonnen met Genk ongeslagen!

Arsenal: Makkelijk geplaatst voor de ECII en staan nu 8e na onze eerste competitie zege 2-1 op Westham.

Zo wel duidelijk/te volgen :)?

35 minuten geleden zei ElMarcos:

Resultaten lijken goed, maar dit maakt het lastig te volgen. Wellicht helpt het door de clubs te splitsen en de banners te plaatsen boven waar je over die club post. :)

Ik zal vanaf nu nog maar 1 club per update plaatsen, tot nu toe ook altijd deed. Maar heb veel door elkaar gespeeld, dacht experimenteer met update. Maar is niet heel geslaagd. Thnx voor je feedback maat, geweldig :)

@RubenS2, @MariusHangt allemaal af van de bekerwinnaar, als die bij de eerste 4 zit, bestaat de kans dat de winnaar van po2 zonder finale een Europees ticket krijgt.

@KyrillMooi dat je toch po2 gewonnen hebt met Genk. Met Arsenal kom je er wel. En voor de rest sluit ik mij aan bij de andere users. Je kan wel 2 clubs combineren in de update, maar een banner boven je verhaal maakt het meteen duidelijk over welke club het gaat. Voor de rest gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt!

Edited by Glenn08

1 uur geleden zei Glenn08:

@RubenS2, @MariusHangt allemaal af van de bekerwinnaar, als die bij de eerste 4 zit, bestaat de kans dat de winnaar van po2 zonder finale een Europees ticket krijgt.

@KyrillMooi dat je toch po2 gewonnen hebt met Genk. Met Arsenal kom je er wel. En voor de rest sluit ik mij aan bij de andere users. Je kan wel 2 clubs combineren in de update, maar een banner boven je verhaal maakt het meteen duidelijk over welke club het gaat. Voor de rest gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt!

Aangezien Zulte-Waregem in PO2 zit en een ticket heeft voor Europees voetbal vermoed ik wel dat zij de beker hebben gewonnen. Al is het slechts een vermoeden.

Laatste Arsenal update ooit met deze save . 2e keer dat baan bijna verloren heb. Valt niet meer te redden en is alleen maar slechter en slechter geworden na seizoen 1.

In seizoen 1 werden we 5e met 68 punten met 20 zeges 8 gelijk en 10 nederlagen. Seizoen 2 61 punten, seizoen 3 weer 61 punten, huidige seizoen 12 punten na 11 duels met  3 winst 3 gelijk 5 verlies. Ik had mijzelf voorgenomen en beloofd hier als ik rond de kerst nog niet op plek 4 sta, dan kap ik ermee. Het is zelfs nog erger we staan 13e en achterstand op nummer 4 Chelsea is nu al 10 punten en verschil met nummer 17 Bournemouth is nog maar 5 punten. Ik ga de eer aan mezelf houden. Dit is tot dusver echt DE FM versie van de laatste jaren die mij gewoon totaal niet ligt. Ik heb de screens nu direct upgeload ipv gia gyazo oordeel voor u/voor jou zelf. Ik help de club de vernieling in.  Ook letterlijk na 4,5 jaar nog geen enkele prijs gewonnen en ook maar 1x ooit voor uberhaupt de EL geplaatst... Zelfs met Strikerless laatste tijd veel doe verloor ik zonet nog 1-2 thuis van Newcastle wat alweer mijn 2e boardmeeting werd dat ik niet kon weigeren. Ik heb gezegd opvolger zou het ook niet beter doen met dit komende wedstrijdschema. Maar dat is kleine leugen om best wil. Ik ga later vandaag ontslag nemen en dit topic gaat hierna verder als alleen nog maar Racing Genk voor nu. Het is gewoon hopeloos met Arsenal. Het Arsenal in het echt staat er nog beter voor en dat zegt genoeg IMO. Bedankt voor jullie aandacht, reacties en likes tot dusver. Wel mooi is dat we vooral 60 spelers verkocht hebben en 45 maar hebben aangekocht en voor meer geld verkocht dan aangekocht over 4,5 jaar zowat.

@r4vje

@Glenn08  @germandutch

thnx voor reacties en likes!! Volgende keer jullie mij hier nog zien is het alleen nog maar over Racing Genk :)

20211124132333_1.jpg

20211124132356_1.jpg

20211124132414_1.jpg

20211124132418_1.jpg

20211124132421_1.jpg

20211124132425_1.jpg

20211124132450_1.jpg

20211124132508_1.jpg

20211124132528_1.jpg

20211124132540_1.jpg

20211124132550_1.jpg

20211124132600_1.jpg

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

Standaard over de knie gelegd in penalty serie. Genk gaat EC 2 in! Overzicht van afgelopen seizoen

Standaard Luik- Genk  0-0 2-4 na penalty's

Dimata kwam in 2e helft van verlenging erbij omdat hij 16 voor penalty's heeft. En dat blijkt ook terecht hij was 1 van onze 4 spelers die allemaal hun penalty raakte. Standaard mistte er twee en zo wonnen we met 2-4. We waren over de 90 en 120 minuten ook verruit het betere team. Ik begon als shock effect met Maarten VandeVoordt als 1e penalty nemeer en hij raakte ook nog gewoon.

Seizoensoverzicht screens van Genk:

Aanwinsten besproken vertrokken spelers

Aanwinsten besproken de inkomende spelers

Moments to remember

Financieen

@r4vje

@Glenn08  @germandutch

Thnx voor likes en reacties

ElMarcos en Marius: Ben helemaal met jullie eens. Heb gewoon idd heel erg ver geprobeerd maar het wou gewoon niet. Ik wil/ga/moet niet zeggen kampioen hadden moeten spelen of ver komen in de CL...

Maar uberhaupt maar 1x voor EL plaatsen en 0x voor de CL, dan kan ik gewoon na 4,5 jaar niet anders concluderen dat de ploeg met mij aan het roer, niet meer te redden valt. Iig heb mijn best gedaan!

Genk.png

8 minuten geleden zei Marius:

Mooi dat je nog Europees voetbal haalt! Ik ben wel even de draad kwijt ... was dit nu nog een wedstrijd in het kader van PO2?  

Snap ik haha ik was het ook vergeten deze nog had bijna haha

Het is wat @RubenS2 correct zegt net is de vierde van POI tegen de winnaar van POII finale idd en die hebben we gewonnen! :)

• Kyrill changed the title to [FM 22] Arsenal nieuwe save na 3 seizoenen Chelsea met 1CL 1EL en 1PL winst. I am back!

I am back!!

Voor wie het ontgaan is , ik had een ''test save'' met Chelsea om te kijken of FM22 nog de moeite waard voor mij zou zijn en of ik het nog ''heb''. Met hulp van geweldige forum leden als vooral @Karlo heb ik het redelijk op de rails gehad. Met Chelsea hadden we elk seizoen meer punten dan ervoor en in seizoen 1 EL, in seizoen 2 de CL en in seizoen 3 de PL gewonnen. Maar ja met Haaland is alles makkelijker natuurlijk. Maar we hadden dan ook voor heel veel geld aan spelers verkocht speler als Mount, Kante, Jorginho, Kovacic en vele anderen vertrokken voor veel geld naaar clubs als Bayern, PSG en United. Back to business het experiment is/was geslaagd!  We zijn terug bij Arenal. Een nieuwe save nu totaal niet vanuit de beta en veel ervaring rijker.

Ik zit momenteel met Arsenal in ''deadline'' day. We zijn competitie begonnen met 1-1 bij Leicster City door goal van AML Aubameyang op assist van AMR Saka. Wilfried Didi maakt de verdiende 1-1. Het duel erna moesten we tegen Manchester United thuis. Door goals van Smith Rowe  en Pepe wonnen we 2-1 van United Cristina Ronaldo zoals ik hem noem maakte voor hun de 2-1. Wij wonnen redelijk onverdiend maar tegen clubs als Manchester United en Spurs accepteer ik elke vorm van zege, ongeacht hoe of wat, no questions asked. Het duel erna wonnen we 2-0 van Norwich City thuis door goals van Aubameyang en Vlahovic zijn 1e PL goal op assist Odegaard.

We staan momenteel 6e met 7 punten na 3 duels maar City heeft al 1 duel meer en Chelsea maar liefst al 2. 7/9 is gewoon prima.

Spelers in:

Vlahovic is voor 40M kan en zal oplopen naar 60M gekocht van Fiorentina

RLC is als backup gekocht voor M of 11 van Chelsea we gaan hem gebruiken mocht er iets gebeuren qua blessures met Odegaard of ESR

Ionut Radu is voor 4.3M gekomen van Inter als backup en 2e keeper achter Ramsdale. Hij gaat onze beker duels spelen en volgend seizoen hopelijk CL of iig EL voetbal.

Spelers uit:

Leno liep te janken ie te weinig speelt. Tja Ramsdale is gewoon nu al veel beter. Pakte oa een 8.3 thuis tegen United met 11 saves. Daarom is Bernd Leno voor 13M aan Zenit verkocht we betalen deel van salaris door. Lacazette had nog 1 jaar contract en zat al op 215K per week, gratis deur uit was geen optie voor mij als manager en nog duurder contract al helemaal niet. Hi is voor 16M aan Ajax verkocht. Cedric Soares kwam voor noppes naar Arsenal en is met huur constructie , met clausules en verplichte optie tot koop voor alles bij elkaar voor 10M uiteindelijk naar Wolves, Chambers is voor 10M zonder huur constructie aan Villareal verkocht en Kolasinac voor maar liefst 6.5M aan Lyon verkocht(ik zeg serieus maar liefst heel veel FM edities kon ik hem vaak niet eens gratis verkopen)

Stand

Leicster City-Arsenal 1-1

Arsenal-Manchester United 2-1

Arsenal-Norwich 2-0

Overzicht transfers

Screen Vlahovic

Screen RLC

Screen Ionut Radu

Ik hoop jullie genoten hebben van deze update. Even een NB ik heb express geen nieuw topic gedaan ik wil dit als soort ''databank'' zien ik leren uit mijn ''succesen'' en ''fouten'' kan halen. De Genk save is er wel nog maar Arsenal is en blijft mijn grote liefde. Ik heb geen harde doelstellingen voor mezelf iig NIET qua kampioen worden maar ik wil en eis van mezelf en de spelers wel MAXIMAAL na seizoen 2 CL plaatsing te hebben, zo niet eerder. Iedereen heel fijne kerst en feestdagen! Vanavond moet ik van 20:30-3:00 werken. Ik heb morgen vrij gekregen en ik hoef niet 31 december te werken. Dus laatste twee keer ging ik 23:00 weg maar nu ben ik dankbaar en gezegend blijf ik tot 3:00 en ga ik lekker veel FM-en. Geniet van jullie feestdagen de volgende update komt dus vannacht!

@r4vje

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

• Kyrill changed the title to [FM 22] Genoa op jacht naar EL voetbal!