Jump to content

[FM 22] Genoa op jacht naar EL voetbal!

Kyrill
 Share

Recommended Posts

De strikerless lijkt erg goed te werken en ook tegen BHA ben je ondanks het gelijke spel gewoon heer en meester met 4-2-3-1. Dat je dan in de FA Cup van deze formaties afstapt snap ik niet helemaal. Ik zie dat je andere spelers opstelt maar het lijkt me dat je de meesten ook in één van deze 2 formaties kan stoppen. Nu ging je er kansloos af tegen Brentford.

Edited by Nummerke10

Addio squadre Italiane!

Ik heb hier Google translate voor gebruikt. Moet Italiaans voorstelen voor Goodbye Italian teams! Want dat is wat er gebeurd is! Wij hebben de EL finale gehaald ten koste van Lazio Roma! En Aston Villa ten koste van Inter Milan! Lees zo hieronder hoe het tot stand is gekomen! Veel plezier met deze update van de maand April +2e halve finale EL wedstrijd die ons/mijn/jullie Arsenal in de EL finale heeft gebracht! Ik ga zo naar The French Dispatch! Dus ik houd het beknopt! We hebben veel strikerless gespeeld, ging vooral uit goed. Zoals gestolen 1-2 winst bij Everton. En oa 1-1 uit bij Sociedad. Maar 442 is DE formatie die ervoor zorge dat we door 2 uitgoals van Musiala 3-2 bij Lazio verloren na 2-0 achter. Thuis ging 4231 stroef in 2e duel halve finale maar zodra ik overging op 442 viel de 1-0 door WEER Musiala op assist van Thomas Partey. We staan in de EL fuck yeah! Ben echt heel blij en trots op mijn spelers en de staf!  Ik liet voor schok effect Ramsdale onze 2e pingel nemen hij raakte hem ook nog eens en hield er 2 van Lazio, heerlijk, geweldig!:classic_love:_O_:classic_cool: Uiit bij Manchester United was onze 1e PL nederlaag in flink lange tijd en was weinig op aan te merken. We moeten nog in de PL Brentford en Bournemouth thuis en Aston Villa thuis. Maar we gaan het ''rustig aan doen'' ik wil de belangrijkste spelers als Musiala, Odegaard, Donny van de Beek en Karim Adeyemi 100% FIT hebben voor de EL finale tegen Villa!

Everton- Arsenal 1-2

Arsenal- Sociedad 2-0

Manchester United- Arsenal 2-1

Leicster City- Arsenal 1-1

Lazio Roma- Arsenal 3-2

Arsenal- Lazio Roma 1-0 na 90 minuten

Arsenal-Lazio Roma na penalty winst 4-3 voor ons

Schema

PL stand!

@Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk  @La Pulga

Thnx allemaal voor jullie reacties en likes! Ik vind ook jammer en stof van mij van de FA Cup! Maar we staan in de EL finale tegen Aston Villa! Ik ga hun NIET onderschatten maar ik heb er wel vetrouwen in! Nummereke 10 je had goed punt maar uiteindelijk is de 442 wel heel waardevol geweest doordat we 2 uitdoelpunten pakte bij Lazio en thuis 1-0 van ze wonnen en ook na pingels! Heel fjn weekend iedereen! Vanavond komt vriend langs bij de nachtdienst maar morgen zaterdag niet dus dan gaat de laptop mee :) Maar zeer waarschijnlijk finish ik dit seizoen al tussen 16:30-18:30 vanavond :)

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

James Milner

We zijn 7e geworden in de PL door verschrikkelijke vorm de laatste paar wedstrijden. Thuis tegen Brentford waren we kansloos en verloren we met 2-4 en uit bij Aston Villa de laatste speelronde verloren we met 3-2 maar had het veel erger gekund nog. Lees hieronder hoe de EL is verlopen:

Aston Villa- Arsenal 3-2

Arsenal-Brentford 2-4

Eindstand PL

We gaan helaas maar de ECII in vanwege onze 7e plaats. Al met al was het een zeer ''matig'' seizoen. Ik mag blij zijn als ik binnenkort mijn baan uberhaupt nog heb.......

1e seizoenshelft hadden we 32 punten en 2e helft maar 29 helaas. Thuis kwamen we tot 12 winst 5 gelijk 2 verlies. Uit kwamen we tot 5 5 9.

EL Finale:

Opstellingen

Arsenal speelde met de volgende XI:

Ramsdale

Tomiyasu- Nianzou-Ben White- Wijndal

Odegaard-Van de Beek-Milner- Musiala

Adeyemi-Martinelli

Aston Villa met de volgende XI:

Martinez

Cash- Gomez-Mings-Pelmard

Douglas Luiz

Sanson-McGinn

Buendia

Watkins- Ings

Road to the Final Arsenal:

Road to the Final Arsenal

Arsenal had tot aan de finale alleen 3-2 uit bij Lazio Roma verloren nog.

Road to the Final Aston Villa:

Road to the Final Aston Villa

Road to the Final Aston Villa

Aston Villa had tot aan de finale uit bij Inter verloren en thuis van Rangers

Arsenal- Aston Villa 2-3

De titel van dit stuk/stukje heet James Milner en dat is niet zomaar. James Milner had in een goed opzicht maar vooral in een negatief opzicht hoofdrol deze EL Finale! Zo mistte  hij een penalty in de 15e minuut die Martinez uit de hoek pikte laag over de grond van Milner en eigenlijk te zacht. Daarnaast positief was dat Milner in de 59e minuut als nog de 1-0 maakte op assist van Tomyiasu . Heel stom/dom is dat Milner bij een 3e ''hoogtepunt'' betrokken was dooordat hij pingel WEGGAF waar Ings in de 71e minuut de 1-1 uit scoorde. Milner die alweer tijdje 37 is bewijst ons deze avond eigenlijk geen dienst en laat zien dat ervaring zeker geen reden is om te denken, dat ze geen fouten maken. Musiala maakt de 2-1 via een pingel in de  73e minuut. Helaas ging het als nog goed MIS voor Arsenal door goals van  Watkins 77e minuut op aangeven van Cash voor 2-2 en Suso met de 2-3 in de 82e minuut op assist van Pelmard. In de persconferentie gaf na afloop nadat ik eerst de pers te woord had gestaan, Dean Smith toe dat zijn Aston Villa lucky was om de finale te winnen. Aardige woorden maar heb er helaas weinig aan. Onze ex keeper Martinez was met een 8.3 man of the match. Wij hadden xG van 3.76 Villa 3.34. Wij 14 schoten op doel , zij 6 wij 8 corners en zij 7. Zij wel meer balbezit 53% om 47%.

Thnx voor jullie reacties en likes. Nu vind ik dat wij geen likes verdienen! Doel was EL van bestuur werd ECII konden CL krijgen door de finale te winnen en dat is helaas ook niet gelukt. Ik sluit niet uit dat sommige sterkhouders als Adeyemi, Musiala en Wijndal misschien verkocht moeten gaan worden.....

340614751_Kyrill-Goedgenoegisjonggenoeg.png.2fc019ad6acf9d5076988f34ac7bb85a.png

Zeer jammerlijk seizoenseinde toch wel. Die twee verliespartijtjes in de Premiership hadden nog zonder gevolg geweest indien de EL finale gewonnen werd, maar nu kan je toch echt niet spreken van een geslaagd seizoen. Terug naar af eigenlijk, na twee jaar staat Arsenal nog steeds even ver vrees ik.

Moukoko

Musiala is beloofd dat hij weg mag om elders CL voetbal te gaan spelen. Dan moet er echter wel voldaan worden aan zijn ontsnappings clausule van 123 miljoen of minimaal 90-95 miljoen geboden worden, aangezien we 71 miljoen voor hem betaald hebben jaar geleden. Kyle Walker is inmiddels ook in tha house. Gouiri koos voor Chelsea en Alexander Isak voor Newcastle United! Echter, Youssoufa Moukoko koos voor ons voor 67 miljoen :classic_love::chief::classic_cool: Odegaard wou ook weg maar is beloofd dat er versterkingen zouden komen om onze ambities te tonen. Nou als Moukoko daar niet onder valt Martin, dan valt niemand eronder haha!

Transfer overzicht

Details contract Moukoko

Details transfers Moukoko

Screen Moukoko

Screen selectie de beste spelers op basis van potentie verslagen

Screen selectie

Selectie screen op potentie screen 2

neva: Hebt helemaal gelijk, was een klote seizoen onder de streep, niet fijn!

ElMarcos: Je hebt helemaal gelijk, klopt als een bus. Heb idd gelukkig mijn baan nog en voorlopig nog geen ultimatum van het bestuur gehad. Klopt af

Delichris: Hebt helemaal gelijk idd waardeloos snel door naar het nieuwe seizoen

Marius: Hebt 100% gelijk over alles wat je zegt, helemaal mee eens.

bvb_moukoko_fdb_1920.png

Ka$$a veel verkocht!!

We hebben voor veel geld aan spelers verkocht 194 miljoen! Ga uit van de max bedragen oa Lokonga 46M VIllareal, Partey 39.5M Sociedad, Holding 30M Everton. Tierney 37M Zenit etc. Buiten Moukoko 67 & Walker 500K , jullie al wisten kwam verder nog Vandevoordt voor 12M van Genk LB en CV van SEP Renan voor 14.5M en Amey Wisdow voor 7.5M van Bologna, ook hij was al 2 jaar geleden aangekocht net als Kalokoh. Ik had beetje vrees van te voren voor Hertha onze strohalm voor de ECII. Dat bleek niet nodig uit 2-3 winst na 2-1 achter door 2 goals van Musiala en thuis 2-0 winst door goas van Donny en Tomyiasu  1 van mooiste FM goals ooit gezien heb... Heb filmpje van

n gemaakt en bijgevoegd.

Manchester United- Arsenal 2-0

xG's waren gelijk zowat. 2-0 voor United was lucky en geflatteerd. Ben het al jaren gewend hier te verliezen onder allerlei soorten omstandigheden...

Arsenal- Crystal Palace 3-1

De 442 loopt vooral thuis erg lekker. Musiala 8.4 , Tomyiasu 8.4 en Odegaard 8.2 deden het erg goed in onze 3-1 zege op stadsgenoot Palace.

Leeds-Arsenal 1-2

Ondanks 1-0 van James wonn wij door goals van Moukoko en nelson. Het was verdiend. 

Arsenal- Southampton 2-1

nipte maar verdiende zege, met gemak. 2 assists Tomyiasu en goals van Martinellli en nelson.

Brentford- Arsenal 3-2

Blijkbaar zijn wij soort honing voor The Bees. We verliezen vaak van ze pff. Xg verschil was groot kansen en corners niet. Musiala & ESR deden wat terug voor ons, Mbeumo scoorde 2x voor Brentford.

Arsenal- Westham 0-0

Waren aanzienlijk beter, vergaten te scoren.

Hertha- Arsenal 2-3

Arsenal- Hertha 2-0

Transfers  Overzicht

34M in 

194M uit

Met 67,5M van Moukoko en Walker samen maakt  net spend van +92,5M

Totaal hebben 24 spelers tijdelijk of permanent laten vertrekken! Sommige piep jonge talenten van 16 over wie ik niet voor nu onder indruk was van attributen heb wel buy back clausules erbij gezet.

Schema

Stand

Is vroeg maar 3 1 2 vind ik dikke prima. Das 9/10x in een CL poule door naar laatste 16 CL..... United uit gehad al en zo vrij snel ook al LIverpool & City uit..... Heb voor hoge PL premies gekozen van 26.5M voor hele selectie. Als hiermee geen CL halen ga ik serieus over nieuwe save met andere club nadenken....

Vandevoordt

Renan

Amey

Thx voor jullie reacties en likes!! Selectie is flink uitgedund maar nog steeds breed! 8 Homegrowns inschrijven op 25 spelers is genoeg maar hebben maar liefst 13 van 25 ingeschreven die dat zijn.

• Kyrill changed the title to [FM 22] Genoa op jacht naar EL voetbal!