Jump to content

[FM 22] Genoa op jacht naar EL voetbal!

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Gat met Rosario 7 punten na 22 duels. Spelers inschrijfblunder, was op vakantie en zodoende nieuwe aanwinsten niet kunnen inschrijven :( Tissera voor 4.4 miljoen verkocht met nog ongeveer maar 1 jaar contract over.

Wedstrijden/uitslagen en vriendschappelijke Cup's:

NOB- Cordoba 5-0 voor Karel's Cup

Ramaciotti scoorde 4x en pakte een 10. We wonnen deze halve finale van mijn cup erg overtuigend.

NOB-Racing 1-1 winst Racing na pingels

Zoals eerder al gezegd haddden we flink lange winterstop. Ik heb een ''Karel's Cup'' in januari georganiseerd met oa Racing en Olympiakos. In de finale speelde we met de 11 spelers als in de halve finale, geen slim idee van mij als manager. Iedereen oververmoeid en we verloren na pingels wel weer exra inkomsten erbij.

Aldovisi-NOB 0-7

Het echte werk de competitie begon weer en zo te zien waren we er meteen klaar voor. Na 26 minuten stond het al 0-4  voor ons door goals van  Prieto, Tissera, Campagnaro en nog keer Tissera. Uiteindelijk stond na 58 minuten al de eindstand op het boord van 0-7. Een 10 voor Tissera en 9.9 voor Prieto.

NOB- Gymnasia 4-0

Tissera maakt de 1-0 uit een penalty , Sordo de 2-0 op assist van Prieto, Campagnaro de 3-0 op assist F.Sosa en Tissera in de 83e minuut de 4-0 op assist van Sordo.

Quilmes- NOB 2-0

Uit bij de freaking nummer 17 verloren we met 2-0 pff door goals van  Tallarico en Cao. Mooi balen.

NOB-Atletica Rafaela 2-1

2-1 is nog relatief weinig goals voor ons gezien de kansenverhoudingen 23 schoten en 10 op doel voor ons  en 10 en 3 op doel voor Rafaela  en xG 1.84 om 0.46. Aquino maakte de 1-0 in de 11e minuut op assist van Tissera. Prieto maaktde 2-0 na halfuur op assist van Altamirano.

Stand:

Stand

We staan 1e nu met 7 punten voor. Maar het gaat nu wel denk ik iig ''pittiger'' worden we hebben nog steeds 35 ingeschreven spelers maar lang niet allemaal van dezelfde goede kwaliteiten. En de nieuwe spelers kunnen we helaas geen beroep op doen. Maar ik moest kiezen oude save laden en ze wel inschrijven en de duels opnieuw spelen ik koos voor gewoon doorspelen en maar zonder ze spelen. Tissera was garant voor om en nabij 30 goals met goals en assists samen en Sordo maakte ook behoorlijk wat goals en assists. We gaan ons best blijven doen om minimaal 2e maar ik spreek nu gewoon hardop uit gewoon 1e en kampioen te worden!

Stand met spelers overzicht van de competitie

Schema:

Schema

Transfers:

Ik was op vakantie toen je spelers kon inschrijven en die window was blijkbaar maar heel kort, mooi balen. Dus aanwinsten Panaro, Rizzo en Konig moeten nog 5 maanden eerst ''rijpen'' bij het reserve elftal helaas. Mattias Tissera had naast Prieto ook een geweldig seizoen met 20 goals in alle competities. Maar zijn contract liep over een jaar af en hij weigerde te verlengen. Hij had moeite met zijn vraagprijs van 4.4 miljoen maar ATG gelukkig blijkbaar niet en die hebben dat voor hem betaald. Sordo was de transfer al veel langer van rond maar die is nu ook officieel letterlijk vertrokken.

Transfers Overzicht:

In:

Panaro

Rizzo

Lukas Konig

Uit:

Tissera dus zoals gezegd vertrokken voor maar liest 4.4 miljoen naar ATG. Voor iemand met 1 jaar contract en al 30 jaar vind ik het veel geld voor 2e divisie club iig :)

Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk @Titan  @FlyD 

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@NicoHaak  @John Terry 2.0

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

@NicoHaak @JordiW.

Thnx voor de reacties, likes en het lezen!! :)

Mnie: Thnx maat thnx vind ik ook. Mee eens moeten en gaan voor kampioenschap!

Marius: Thnx man thnx.

Nummerke10: Thnx  maat zeg dat wel idd ja.

Delichris: Thnx maat vind ik ook.

ElMarcos: Thnx maat thnx. Ik vind dat beker ook erg goed is gegaan en competitie ook ja. Halve finale is meer dan goed idd.

Titan: Thnx maat dat doen ze zeker. En nee laat me voorlopig nog niet verrassen, thnx!

JordiW. : Thnx maat ik vind ook dat het erg goed gaat

April was de perfecte maand. Nog 4 zeges maximaal nodig of minder om de titel te pakken.

Medevev tegen Tsitipas begint zo.Doe niet super uitgebreid dit. Veel lees plezier en alvast bedankt voor de likes, comments en het lezen :) We speelde 4 duels waarvan 3 uitduels in April 2027 en wonnen ze allemaal! In het geval de nummer 2 Chacritas Jr alles nog wint hebben wij aan 11 punten genoeg voor de titel. Maar kans dat ze nog 8 duels op rij gaan winnen is te verwaarlozen. Met ongeveer 3-4 zeges zijn we sowieso zeker van de titel.

Wedstrijden:

Defensa y Justicia- NOB 1-2

Net als thuis wedstrijd tegen voormalig Premier Divsion team maar nu ging het qua scoreverloop wel behoorlijk moeizamer dan de 6-2 in eigen huis. Semino maakte de 1-0 in de 14e minuut Sartori Prieto maakt de 1-1 in de 27e minuut en de 1-2 in de 65e minuut. Krappe maar verdiende zege.

NOB-Tucuman 3-1

Twee goals van Aquino en eenmaal Sartori Prieto hielpen ons ook in eigen huis langs Tucuman. Prima zege.

Almagro- NOB 1-5

Uit bij de nummer 7 iig op dat moment haalde we lekker uit 1-5. Buitenspeler spelend als spits Ramaciotti scoorde een hattrick. XG 3.74 over 1.08 waren wij veel beter.

Dep Moron- NOB 0-3

Joaquin Gomez Mattar scoorde 2x op bezoek bij de nummer 4 en Aquino 1x. We kwamen geen 1x echt in de problemen.

Stand:

Stand

14 punten voorsprong met nog 8 duels te gaan. Ik zeg/beloof dit kan en gaat niet meer mis. Wij 63 punten en de nummer 2 49 punten en echt vele malen beter doelsaldo.

Schema:

Schema

Twee thuisduels twee uitduels en duel op neutraal terrein voor de beker komt eraan :)

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

@NicoHaak @JordiW.

Mnie: Thnx maat vind ik ook, erg goed voor elkaar!

Abe: Thnx maat thnx, dat komt wel goed! Hehe 

ElMarcos: Thnx maat thnx. Zo te zien wel ja. Dit gaat en kan niet meer misgaan!

Glen08: Thnx man. En ja je hebt helemaal gelijk! Nog maximaal 3-4 zeges nodig en we zijn er al.

Delichris: Thnx maat thnx. En dat gaan we ook doen! 

Marius: Thnx maat thnx. Ja idd hebt helemaal gelijk! We zijn er bijna!

5 minuten geleden zei rich ruzzian:

Tital komt er zeker weten. Dan promoveer je ook naar de hoogste competitie toch? 

Er zijn twee tweede divisies van 18 teams een A en een B. Wij zitten in A. En ja de titel/nummer 1 plek is automatische promotie naar hoogste competitie, klopt. En de nummers 2 van iedere divisie spelen een final promotie playoff :)

Promotie blijkbaar al een feit met nog 6 duels te gaan. Na 7-0 en 1-3 winst , 6 duels te gaan en 1 beker duel nog iig maar de promotie is er al! Vervroegde update dus! :)

Breaking news. We wonnen 7-0 thuis van Hurracan en erna 1-3 bij Douglas Heig na 1-0 achter. En ik kon bij einde van de wedstrijd kiezen uit de optie ''congratulations on the promotion'' en dat heb ik dus ook gedaan. Ik ben nog niet letterlijk al 1e geworden maar wel minimaal al 2e en dat betekent dus blijkbaar ook al promotie, nooit geweten. Want er zijn nog 6 duels en 18 punten te verdienen en de nummer 2 staat 17 punten nu op ons achter nadat zij in eigen huis 0-1 verloren zojuist. En ik heb er ook 2 steam achievements bij..... :)

Stand

Schema

Nieuwsbericht promotie is nu al een feit

Stand met een P van promotie erbij

Wedstrijden:

NOB- Hurracan 7-0

Onze tweede 7-0 zege dit seizoen er was vrij recent ook al een 0-7 en we hadden ook al eens 6-0 gewonnen. Mattar scoorde 3x en invaller Aguirre 2x.

Douglas Heig- NOB 1 -3

Dit was blijkbaar al de beslissende wedstrijd. Omdat we verzekerd van iig al de 2e plaats en over 1 competitie wedstrijd ook de 1e. De nummer 2 gaat dus blijkbaar ook direct mee omhoog. Na 1-0 achterstand door Grosso in de 3e minuut scoorde Prieto de 1-1 in de 46e minuut op assist van Pellerano onwijs in vorm speler Mattar maakte de 1-2 in de 53e minuut op assist van jong talent Aquino en de vervanger van Sordo in de 88e minuut werd het definitief beslist door weer goal van Mattar op assist van Prieto. Bij rust stonden we 1-0 achter en liet ik blijken ik teleurgesteld was ik bracht A.Sosa voor  Jacob op RB en Prieto als spits voor Ramaciotti en met effect.

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

@NicoHaak @JordiW.

Thnx voor alle likes, reacties en het lezen! We did it! Met nog iig 6 duels in competitie te gaan en 1 beker duel zijn we er al. Laptop gaat vanavond mee naar werk en dan ga ik daar rustig aan verder spelen . Voor nu ga ik serie kijken Succesion seizoen 3 echt een aanader :) En erna avond eten en Fifa 21 spelen. Ik ga alvast rustig voorbereiden vanavond/vannacht op het hoogste niveau.

neva: Thnx maat thnx. De titel is er nog niet letterlijk maar de promotie is al een feit, dus goed moment om te stoppen voor nu :)

Rich Ruzzian: Thnx maat ja en blijkbaar de nummer 2 ook dus we zijn er al. Vanavond op werk dit seizoen professioneel uitspelen met wat jonge talenten extra speelminuten voor hun. En de beker het sterkste team opstellen.

Marius: Thnx nee idd loopt idd niet meer mis. De beker beginnen we alvast dit seizoen nog opnieuw en gaan we zeer wss mee verder wanneer we begonnen zijn op het hoogste niveau waar we dus nu al van verzekerd zijn na 28/34 wedstrijden en iig nu al 89 goals mee.

Delichris: Thnx maat idd ja daar is nog maximaal 1 duel voor nodig maar promotie is nu al een feit en dat is meer dan genoeg reden voor vervroegde en voortijdige update :)

Mnie: Thnx maat idd ja kan je wel zeggen. Over 1 competitie duel is het binnen maar iig nu al promotie en lekker achterover leunen en goed kijken op werk vannacht wie we mee gaan nemen naar het hoogste niveau en wie er mag vertrekken.

Nummerke10: Klopt thnx maat wordt idd titel die is er nu nog niet letterlijk maar de promotie al wel en dat is waar we het voor deden.

JordiW. : thnx maat nee gaan we ook niet. Promotie is binnen en nu vanavond op werk lekker seizoen rustig uitspelen.

Blijkbaar moesten we nog champions playoff spelen bij San Telmo de nummer 1 van de Divisie 2B. niet super goed gespeeld 0-2 winst 

Vraag van @rich ruzzian was meer dan terecht. We moesten blijkbaar nog tegen de nummer 1 van de andere 2e divsie uit nog wel. Dat duel wonnen we met 0-2. Ik heb veel screens van seizoens overzicht dus ik zal niet alles toelichten/bespreken. Wat ook erg mooi nieuws is dat niet Alt Tucuman, niet All Boys en al HELEMAAL niet de verschrikkelijke rivaal maar Chacaritas Jr's 2e is geworden in onze 2e divisie competitie A heerlijk. De coach van Rosario is haatdragend tov mij en ik tov hem. Dat ie met nog 1 speeldag te gaan geen 2e meer kon worden en dat ze 4e zijn geendigd en met stand van 2B erbij 7e is al helemaal lekker.

Schema

De vorm is wat minder gebleken de laatste maand. We verloren weer van All Boys omdat ik klikte op ''Youth Prospects'' selecteren. Zij zijn dus uitendelijk veranwtwoordelijk voor 50% 2 van onze totaal maar 4 nederlagen.

Telmo-nob 0-2

San Telmo maakte maar liefst 21 fouls. Voor een van de weinigen keren dit seizoen speelde tegen een team dat net als ons 4312 speelde.  Hun xG bleek 0.95 en die van ons 1.93. Toch met maar 3 schoten op doel voor ons en 10 schoten in totaal voor ons tv 13 schoten voor Telmo en 4 op doel voor hun, was dit niet onze beste pot waar het er ECHT om ging. Maar we wonnen wel ''gewoon'' met 0-2 door goal van Campagnaro in de 38e minuut  op assist van heel seizoen al briljante A.Sosa en Sartori Prieto de GOAT van dit team maakte in de 45e + 1 minuut de 0-2.

Seizoens overzicht:

Seizoens overzicht

Eindstand

Club visie  bereikt

Record zeges 26

Hoe & met wie we speelde

Hoogste record rating Prieto van de competitie 8.04

Momenten om te onthouden

$$$

Club Visie onderhandeld

Dit keer is attacking football en high tempo pressing football erbij gekomen.  Er stond ook speel op balbezit maar gelukkig accepteerde het bestuur dat wel toen ik die eruit haalde. Ook moeste we in 1 seizoen tijd onder mij de beste jeugdopleiding van Argentinie hebben, vind ik onrealitisch snel heb het wel geprobeerd maar is niet gelukt.

Visie screen nummer 2 over beste Jeugd Opleiding van Argentinie

Spelers prijzen

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

@NicoHaak @JordiW.

Thnx voor alle reacties en felicitaties. Ik liep wat op de zaken vooruit qua blijkelijk maar nu is het wel officieel 100% bevestigd de promotie na de 0-2 zege bij San Telmo, niet super overtuigend maar winst=winst.

• Kyrill changed the title to [FM 22] Genoa op jacht naar EL voetbal!