Jump to content

[FM 22] Arsenal knallen richting de jaren 40

Kyrill
 Share

Recommended Posts

Real Madrid wil Jude Soonsupp-Bell , krijgen ze niet. Ze hebben wel 151 miljoen betaald voor Bennacer en Chilwell samen. Kassa voor Ac Milan met doorverkoop van Bennacer naar Real Madrid!

Selectie zoals die nu is:

Selectie Chelsea 2025-2026

Selectie Chelsea op waarde 2e deel

Selectie gesorteerd op potentiel qua sterren

Transfers:

Verkoop van Bennacer aan Real Madrid

Ik zelf houd er maar 11 miljoen van 88 over voor mijn transfer budget;e:classic_angry:. Er ging direct 21 miljoen naar Ac Milan en ze gaan nog 11 miljoen in termijnen krijgen. De rest gaat naar de clubkas van onze huidige voorzitter Fernando Rangel(die ik echt 10x vindt dan die gekke Rus die weg is inmiddels).

Nog meer cijfertjes en geld om trent de Bennacer deal

Verkoop van Callagher aan Everton voor 31 miljoen

Conor Callagher die nooit echt is doorgebroken bij mijn Chelsea iig is verkocht voor 31 miljoen aan Everton. 11 daarvan gaat naar mij en mijn TB.

Daarnaast geen screen maar Umtiti is on loan naar Westham en de net als Bennacer al 28 jarige Ben Chilwelll is voor 63 miljoen verkocht aan Real.

As we speak ben ik hier mee bezig:

Dominik Szoboszlai op weg naar Bayern Munchen voor 61 miljoen

De hongaar kwam 2 seizoenen geleden voor 48.5 miljoen naar Chelsea. We hadden al eerder bod van Bayern op hem en dat onderhandelde we naar dit bedrag. Toen zei Bayern nee maar nu zeggen ze ja. 31 miljoen direct en 30 miljoen in twee termijnen. Prima winst voor Dominik die vorig seizoen tot 27 duels voor ons kwam in de PL en seizoen ervoor maar 13. 

Up Next: Start van de PL thuis tegen Everton

Reacties op users:

Marius @Daniell @mattihamstra @ElMarcos  @delichris @MNie

@Milton @Rossi  @rich ruzzian @Nom de Guerre @Abe @RubenS2 @neva @Nummerke10

@xJordinosaur  @kmk @Titan  @FlyD 

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@NicoHaak  @John Terry 2.0

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

thnx voor jullie likes en reacties:

Glennix: Thnx man, je hebt me overtuigd ga hem niet verkopen! Bedankt!

rich ruzzian: Toevallig is/was dat mijn favoriete formatie laatste 5-6 jaar met FM, thnx voor suggestie maat! Even kijken hoelang we ongeslagen kunnen blijven in de PL met 4231! Maar ik ga alvast komende dagen en week bouwen aan een 424, thnx.

Marius: thnx zeg dat wel ja.

Delichris: Als ik nog niet overtuigd was na Glennix zijn comment ben ik dat nu wel. Ik ben idd soms gek ja, klopt. Maar ik weet meer dan genoeg Haaland blijft! En fuck die PSG scouts!

Bliksemstart Chelsea in Goosseff zijn 5e seizoen voor de club in de PL!

Wedstrijden:

Chelsea- Everton 5-0

Ascacibar pakte al direct rood na 5 minuten. Musiala maakte de 1-0 na 15 minuten op assist van Haaland, Haaland scoorde in de 33e minuut de 2-0 op assist van Gnabry, Gnabry zelf maakt de 3-0 in de 45e minuut op assist dan debutant Gravenbergh, die zelf weer de 4-0 maakte in de 55e minuut op assist van Livramento, Havertz misste een penalty in de 63e minuut om 2 minuten later in de 65e minuut de assist te geven op de 5-0 van Livramento. Tussendoor had Williams in de 42e minuut ook al Everton hun 2e rode kaart gepakt.  Uiteindelijk xG van 5.29 voor Chelsea, was dwijlen met kraan open voor The Toffees.

Manchester United- Chelsea 0-4

Vorig seizoen begon/speelde ik op defensief uit bij United. Nu dacht ik laat ik sterk zijn en alleen positief spelen. We waren erg efficieent en klinisch en wonnen 0-4 met een xG van ruim 1.0 lager. Haaland maakte de 0-1 in de 28e minuuit op assist van Nakai , Marquinhos de 0-2 in de 75e minuut op assist van Aouar. Soonsup Bell de 0-3 in de 84e minuut op assist Musiala. En Havertz gaf slot akkoord met gescoorde vrijetrap in de 90e minuut. Tuchel verliest thuis dik van zijn oude ploeg.

Chelsea- Aston Villa 2-1

Tegen Aston Villa thuis deden we iets 'rustiger aan'' door goals van Gnabry op assist van Haaland en 2-0 van Haaland op assist van Aarons die erin kwam voor 5 ster CA speler Livramento. Ramos maakte nog ere treffer voor Villa op assist van Kudus.

Stand:

stand

Ik dacht dat wij het al goed deden met 9/9 en +10 doelsaldo nu al Liverpool nu al +16 maar zij hebben iig United uit nog niet gehad hehe.

Schema:

Schema

Oa Ac Milan en Arsenal uit gaan we tegmoed en Ajax thuis! Zin in!

Transfer Nieuws:

Benjamin Sesko en Eddie Salcedeo zijn uitgeleend. Sesko is er zeker een voor de toekomst maar momenteel is ie ''maar'' 10e spits hebben we hem uitgeleend. Sesko is uitgeleend aan Gladbach en Salcedo aan Notttingham Forrest. Waarom ik ook zo gaaf vindt hij Benjamin Sesko heet, ik heb vorig jaar en jaar daarvoor 7 seizoenen op rij gezien op Netflix van Star Trek serie Deep Space Nine de hoofd persoon gespeel door James Avery heet ''Captain Benjamin Sisko '' :)

CL Loting:

We hebben Ac Milan, Ajax en Kopenhagen geloot. Ik voorzie op 1e gezicht iig geen ''moeilijkheden;''

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

Thnx voor jullie reacties en likes!!

ReneLeBlanc: Thnx maat idd ja Chelsea zoals je het kent! Zo'n seizoen als dit had ik 2jaar geleden ook toen is er in totaal voor 450 miljoen of meer aan spelers verkocht :)

Mnie: Thnx maat, ben ook erg blij met de selectie. En ben nu zkr wel van plan om vol voor de titel te gaan ja. Zkr getuige onze start!

Marius: Thnx man, zeg dat wel ja idd !

RubenS2: Thnx, helemaal mee eens amigo.

Glennix: Thnx man thnx.

Ajax vernederd op Stamford Bridge. 7-0 terug naar Amsterdam gestuurd met Haaland 90 minuten op de bank. 33 duels ongeslagen inmiddels in de PL.

Welkom lieve vrienden, fijn jullie weer aandacht mee lezen , liken en reageren. Alvast bedankt daarvoor! Dit is weer een update met goede tot erg goede prestaties!

Wedstrijden/uitslagen:

Arsenal-Chelsea 1-1

United uit werd 0-4 gewonnen, vorig seizoen 2-0 verlies daar. Arsenal uit vorig seizoen 2-0 verlies, nu 1-1 gelijk gespeeld. Maar net als bij United uit, hadden we ook hier lagere xG dan Arsenal 1.38 om 2.51. Deze kant van de xG staan we maar zelden dus dat is uncharted territories maar I gladly take it! Diaz maakte de 0-1 in de 40e minuut op assist van Livramento. Abraham maakte de 1-1 in de 63e minuut op assist van Odegaard. Onthoud voor nu de naam Diaz(Luis Diaz) die gaat zo nog veel grotere rol spelen. De uitslag is verbetering tov vorig seizoen maar het is in feite lucky punt, but hey! Nog steeds ongeslagen!

Chelsea- Ajax 7-0

Diaz scoorde in 5e en 13e minuut de 1-0 en de 2-0 op assists van Gnabry en Livramento.Havertz maakt de 3-0 in de 20e minuut op assist van Duiz, Soonsupp Bell maakt de 4-0 in de 27e minuut op assist van Gnabry. Aour maakte de 5-0 in de 71e minuut op assists van Havertz, invaller Moukoko de 6-0 in de 76e minuut op assist van Diaz. Wat zijn totaal deze wedstrijd tot 2 goals en 2 assists bracht een een very impressive 9.8 in the bag! Marquinhos maakte 7-0 in de 87e minuut op assist van Aouar.  Ajax was echt helemaal nergens en Haaland keek als ''straf'' 90 minuten vanuit de bank toe omdat hij een magere 6.2 scoorde uit bij Arsenal. Ik ben een strenge manager en ik beschouw alles van een 6.4 of lager als niet goed genoeg of minimaal hoog op de nominatie lijst om gewisseld te worden.

Bournemouth- Chelsea 0-2

Klinische zege met 2 goals van Haaland en beide op assist van Tino Livramento.

Chelsea- Brentford 2-0

Twee goals van Haaland en twee assists van Havertz een prima en goede overwinning. Op wat een ''rivaal'' blijkt te zijn van ons.

Ac Milan- Chelsea 0-5

Wij hebben als Chelsea zijnde ''lieve'' tegenstanders. Zelf pakken we in feite nooit rood en nu al hebben Everton 2 rode kaarten tegen ons gepakt in de 1e helft, Ajax een 2e geel in de 88e minuut bij al stand van 7-0 maar toch rood=rood. En in San Siro vond Rebic een aanvallende spelers notabene het nodig om in de 38e minuut  42e minuut geel en dus rood te pakken :-D. Uit die 2e geel scoorde Havertz in de 43e minuut de 0-1 uit een penalty. Verder kwam daarna nog Diaz tot een hattrick en scoorde Gnabry ook een goaltje mee.

Stand:

Stand

Op ons als nummer 2 staat bijna geen maat. Maar Liverpool is al helemaal erg. Zij hebben besloten Jude Bellingham wel aan te trekken voor 113 miljoen direct. 6 duels 6 winst 27 mee 3 tegen en nu al +24 doelsado voor The Reds! En ook zij hebben vloer aangeveegd met een team uit Manchester in Manchester, uit bij City wonnen ze 0-3.

Transfers uiteindelijke overzicht:

Overzicht transfers

Dortmund bleef terug komen met boden op Almada terwijl ik besloot geen Deadline Day te spelen/doen. Uiteindelijk werd het 20.5 miljoen voor Almada die maar tot 9 duels in totaal is gekomen voor Chelsea in iets meer dan een jaar en kwam voor 8 miljoen. Mooie dikke winst. Is nu beetje vertekend beeld deze screen lijkt alsof we geen geld hebben gespendeerd. Maar dat komt omdat Gravenbergh maximaal 55 miljoen en Benjamin Sesko vooral die 1e ruim voor het einde van het seizoen werden aangetrokken. Dat neemt niet weg en er nog steeds voor veel meer verkocht is aan spelers dan is aangekocht. We hebben nog steeds een TB van 60 miljoen en SB beschikbaar van 27 miljoen. Ondanks het feit we maar 55% mochten houden en in geval door clausules bijvoorbeeld met de transfer van Bennacer voor 88 miljoen naar Real Madrid bleef er zelfs maar 11 mijoen voor mij over.

@r4vje  @timpy00

@Glenn08  @germandutch

@Rossi @ReneLeBlanc

@glennix

@toivonen

@Arezo  @Fantasy

@MarcFM1993

Mnie: Thnx maat thnx. En nou en of we have kept it up ,kan je aan deze update zien. Alleen Liverpool is nog beter!

RubenS2: Thnx maat! Ja zeg dat wel de ''sterkste'' tegenstanders Ajax en Ac Milan zijn met poep in de broek verslagen 7-0 en 0-5 heerlijk. Ik loop niet op zaken vooruit maar als we niet minimaal 3 punten of meer pakken tegen Kopenhagen knaag ik iig aan een schoen gehehe

Nummerke10: Thnx maat zeg dat wel ja

Glennix: Thnx maat zie antwoord op Ruben over de CL.

Glenn08: Thnx maat zeg dat wel ja.

rich ruzzian: Dankjewel, helemaal mee eens. En we hebben de lijn doorgezet!

Timpy00: Thnx man. dankjewel en tot nu toe zijn we het blijven doen.

delichris: Thnx man.

mattihamstra: Thnx man. Thnx. Benieuwd wat je vindt van 7-0 tegen Ajax heheh :D

Marius: Thnx man, en deze maand is misschien wel nog mooier geweest

• Kyrill changed the title to [FM 22] Arsenal knallen richting de jaren 40