jefri Gepost November 1, 2021 Share Gepost November 1, 2021 Mooie resultaten, vooral in de beker loopt het goed! Competitie ben je goed mee. Die financiële put dicht zich zo wel beetje per beetje vanzelf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost November 1, 2021 Share Gepost November 1, 2021 Die Spanjaarden lekker terug naar de costa sturen, qua loon zitten ze hoog in de boom maar alleen je keeper presteert echt goed met dat gemiddelde. Als je gelijke spelen om kan zetten in overwinningen zit promotie er al meteen in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmk Gepost November 1, 2021 Share Gepost November 1, 2021 Goede resultaten ondanks de toch vele gelijke spelen. De defensie doet het wel erg goed met maar 4 goals tegen. Daar moet toch een hoop vertrouwen uitgeput worden. Hopelijk dat de financiën de komende tijd een beetje positiever worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Je doet het heel goed hoor en nu kijken hoe je verder gaat spelen qua resultaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Niet slecht. Financieel wat minder, maar niks wat je uiteindelijk niet te boven zal komen. Wellicht inderdaad die Spanjaarden uitzetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Gaat best goed, mooizo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Loopt vrij goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Toch wel een aardig begin. Ben wel benieuwd naar je voorbereidende training in het voorseizoen. Heeft de lange voorbereiding effect op de resultaten en kunnen je spelers dit het hele seizoen opbrengen? We gaan het zien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Dat zijn directe stevige maanden met al die wedstrijden. De start heb je gelukkig niet gemist; Afturelding lijkt een zorgeloos seizoen te beleven met misschien wel kans op een happy end! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Zowaar HK over de knie gelegd: sterk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Is het de bedoeling bij dezelfde club te blijven of wil je snel overstappen naar een grotere ? prestaties tot nu zijn heel netjes ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiW. Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Volgens mij geen start waar je echt ontevreden over kan zijn. Hopelijk lukt het om in de komende periodes de vele gelijkespelen om te zetten in winstpartijen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Handzeep Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Fantasy met een nieuw verhaal in IJsland. Voeg mij maar toe aan het lijstje met vaste volgers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 3, 2021 Author Share Gepost November 3, 2021 07. Stuttar árstíðir Na deze update zit het eerste seizoen er al weer zo goed als op; zo snel kan het gaan. Met maar 22 duels per seizoen, gaan we er lekker snel doorheen. Maar eerst transfernieuws, want er zijn twee spelers vertrokken. Jordan Tyler speelde bij ons op amateurbasis en kon dus elke dag gratis worden overgenomen, hetgeen ÍR gretig gebruik van maakte. Een onbetwiste basisspeler was hij allerminst, dus hem missen zullen we dan ook niet tot nauwelijks. Een andere vertrekker is Sigurnður Kristján Fríðriksson. De linksback maakt het seizoen af bij Þór, dat strijdt tegen degradatie. Hij is onze derde keus op de positie links achterin, dus hem laat ik met genoegdoening elders ervaring opdoen. Terug naar het voetbal dan, ons geliefde spelletje. De maand juli trapten we af met een thuiswedstrijd in de beker tegen ÍÞróttabandalag Akraness, oftewel: ÍA. Ik houd het graag makkelijk voor jullie Helaas wisten we de stunt tegen HK geen vervolg te geven tegen een ploeg van het hoogste IJslandse niveau. We kwamen geen moment in de wedstrijd, ondanks dat de uitslag doet vermoeden dat het een spannende pot voetbal was. Gelukkig hadden we onze doelstelling - het bereiken van de vierde ronde - al lang en breed bewerkstelligd en was het bestuur dan ook meer dan tevreden over onze bekercampagne. Alle resterende wedstrijden in de competitie werden wel gewonnen, behoudens het thuisduel tegen Fjölnir. In deze wedstrijd kwamen we niet verder dan een 0-0 gelijkspel, wat in het grotere plaatje een prima resultaat is. Een maand later kwam plots de klad er in, want zowel tegen Þróttur als tegen Grindavík UMFG verloren we. Gelukkig wisten we door een zogenaamde team talk de koppen weer in de juiste richting te krijgen, want tegen Þór lieten we zien daadwerkelijk toch echt wel te kunnen voetballen. Tegen titelkandidaat Vestri sloten we de maand af met een 1-1 gelijkspel, waardoor alles nog mogelijk is. En of alles nog mogelijk is. We zouden - wanneer we compleet instorten - nog een plek of vier kunnen dalen op de ranglijst, maar zijn ook nog volop in de race voor directe promotie en een plek bij de bovenste twee. Bij die bovenste twee ploegen zien we nu onder andere Grótta, dat al verzekerd is van Europees voetbal door de beker te winnen. Dat kan allemaal in IJsland, waar er vanaf de kwartfinales nog maar één ploeg actief was die op het hoogste niveau speelde. Excuus voor de lange update, maar we zijn inmiddels over de helft. Als we kijken naar het resterende speelschema, dan zien we dat er nog vier wedstrijden te spelen zijn. We nemen het op tegen de huidige nummer 6 Kórdrengir, het tegenvallende UMF Selfoss en de nummers drie en één van de ranglijst: ÍBV en Grótta. Het zit ons dus niet bepaald mee, maar we kunnen wel plekken stijgen door de directe concurrentie punten af te snoepen. Eens zien of dat ook daadwerkelijk gaat lukken. Voor we naar een afronding van deze update gaan, snel nog even een blik op de nieuwe jeugdlichting. Enkele parels kwamen de gelederen versterken en zullen bij UMFA/Hvíti Riddarinn U19 aansluiten. De jeugdopleiding delen we met Hvíti Riddarinn namelijk. Het grootste talent is ongetwijfeld Sölvi Árnason, die direct zal aansluiten bij de A-kern. De overige talenten mogen eerst zichzelf verder ontwikkelen in de vertegenwoordigde jeugdelftallen. Sölvi Árnason is een linksbuiten die ook heel goed als spits uit de voeten kan. Waar we hem precies zullen gaan posteren, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Als een paal boven water staat in ieder geval - zeker als hij als Target Forward geposteerd wil gaan worden - hij het krachthonk in zal moeten. Want met een 3 op 20 als score op 'Kracht' zullen er maar weinig verdedigers bang van hem worden. Goeiendag, weer een hoeveelheid reacties waar je u tegen zegt. Ontzettend bedankt iedereen! @MNie Financieel valt er misschien nog wel meer dan alles te winnen, want dat is ronduit dramatisch. Gelukkig gaat het op het veld een stuk beter. Dankjewel voor je reactie weer! @Marius In juli ging het ons gelukkig een stuk beter af en in augustus noteerden we een pandoering tegen Þór. Langzaam maar zeker gaat het steeds beter en merk je ook dat de spelers meer wennen aan de spelopvatting. @ElMarcos Dat is een juiste conclusie, geen speld tussen te krijgen. De sportieve resultaten en successen zullen er op den duur ongetwijfeld voor zorgen dat we financieel ook uit de problemen komen en blijven. @chrisje1993 Helemaal mee eens, dat gaat best lekker. Thanks weer voor je reactie! @jefri In de beker is ons avontuur helaas tot een einde gekomen, maar in de competitie doen we het nog alleraardigst. Laten we hopen dat daarmee ook op korte termijn die financiële put gedicht gaat worden inderdaad. @Nummerke10 Aan het eind van het seizoen zullen zij pas vertrekken is mijn verwachting. Voor nu kunnen we elke speler met een beetje techniek in z'n poten goed gebruiken in de selectie hehe. Of directe promotie realistisch is, zal compleet afhangen van die laatste vier duels. We gaan het meemaken @kmk Achterin hebben we onze zaakjes inderdaad goed op orde, daar zorgen de vijf verdedigers en uitstekende Spaanse doelman wel voor. Ik hoop het met je mee voor wat betreft de financiën, dankjewel! @delichris De resultaten gaan crescendo, hoezee. Nu die lijn nog verder doortrekken! Bedankt weer voor je reactie. Neva: Financieel gaat het nog niet zo goed als sportief, maar dat mag de pret voorlopig niet drukken. FM kennende komt er aan het eind van het jaar wel weer een of andere financiële injectie van de voorzitter of directeur. Kyrill: Helemaal mooi. Dankjewel voor je reactie weer! DGremlin: Dat doet het zeker, thanks! Daniell: Voorlopig gaat het meer dan aardig, al zeg ik het zelf De tactiek is er door de vele oefenduels snel en goed ingeslepen, waar we nu de vruchten van plukken. Titan: In een half jaar tijd jassen ze er hier een heel seizoen door heen. Alles om tijdens die barre wintermaanden lekker met de voetjes omhoog voor de open haard te kunnen zitten En zei iemand happy end? Ik wist niet dat we plots in een Thaise massagesalon waren aanbeland. RubenS2: Die kennen we nog - ik toch zelf zeker althans - van mijn game met Njarðvík. Daarin waren zij een van de weinige ploegen die ook internationaal mee konden komen destijds. Thymen: Het is het doel om met Afturelding de grootste club ter wereld te worden, dus voorlopig zit ik hier nog wel even JordiW.: Dat is aardig gelukt, al zeg ik het zelf. Over de start van mijn carrière ben ik dan ook alles behalve ontevreden inderdaad! Handzeep: Tof dat je het verhaal weer gaat volgen, onwijs bedankt. Ik voeg je toe in de mentionspoiler De tags wilden ineens niet meer werken toen ik bij neva was aanbeland, dus dan maar zo. De mentions in de spoiler pakt 'ie gelukkig wel gewoon Spoiler @FlyD @kossimos @Daniell @KayDeManaager @Kyrill @DGremlin @delichris @JordiW. @RubenS2 @Nummerke10 @Marius @ElMarcos @roeliho @jefri @MNie @Rossi @Titan @boydjoman @xJordinosaur @Glenn08 @neva @chrisje1993 @Thymen @kmk @Handzeep Mocht je niet elke update een mention willen, geef het dan vooral bij mij aan en dan haal ik je uit het lijstje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Augustus ging het even wat minder maar je hebt het nog volledig in eigen hand. Hopelijk kan je nog een mooie eindsprint in zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Je gaat als een speer! Financieel zou promotie natuurlijk een zegen zijn, maar sportief valt het allemaal nog af te wachten natuurlijk. Al is het niveauverschil niet zo erg groot gezien de uitslagen in de beker. Dat talentje uit de jeugdopleiding mag er wel zijn! Hoe werkt die gedeelde jeugdopleiding concreet? En kan je die opleiding nog splitsen op termijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Prima resultaten ook verder neer gezet waardoor het nu nog alle kanten uit kan. De titel zou nog straf zijn, maar gezien het programma kan het natuurlijk nog wel. Spannend is het in ieder geval wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Hele nette augustus maand , daarna werd het helaas ietsjes minder. Arnason ziet eruit als een speler die grote meerwaarde voor je gaat hebben ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Lijkt me heel vervelend om bij een update op zoveel reacties te moeten reageren... Je staat er goed voor, aan je spelers nu om die uitgangspositie te verzilveren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Ligt erg dicht bij elkaar in de competitie. Instroom mag je wel tevreden mee zijn, maar of je er de top mee gaat bestormen is te betwijfelen. Voor nu in ieder geval degelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmk Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Een goede uitgangspositie voor de slotfase van het seizoen. De laatste 2 wedstrijden zullen gaan om de directe promotieplaatsen tegen je concurrenten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 Jammer van die laatste paar wedstrijden anders had je er gewoon heel goed voor gestaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 Prima resultaten! Mooie youth intake ook, daar kan je komende jaren wel iets mee lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 Een heerlijke update weer. Sportief ga je nog steeds niet verkeerd, al is twee keer op rij verliezen nooit leuk. Daarbij lijken er ook een paar mooie jeugdspelers aan te komen. In ieder geval voor de komende jaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 Er liggen nog mogelijkheden in de laatste paar wedstrijden, al heb je nu al een puike prestatie afgeleverd! Wel balen dat je momenteel de jeugdopleiding nog deelt. Is dat iets wat altijd zo blijft in FM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts