Jump to content

[IDS] [FM22] Magnús' Dream

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Nationaal lijkt een periode van totale dominantie aangebroken. De vraag is of de concurrentie komende jaren nog terug in jouw slipstream kan komen. Europees verrassend dat Astana je weet te nekken als je daarna wel een ploeg als YB met 3-0 naar af stuurt. Vooral jammer vanwege de geldpotten die er met de CL te verdienen zijn maar de EL biedt misschien wel meer opportuniteiten, zeker met deze groepsloting.

bannerxpeejay.png.5e3550f10015146b9a0b88fb66675b47.png

62. Fimm metra húrra

Dat vermaledijde Knattspyrnufélag Akureyrar gooide nog bijna roet in het eten, maar onze voorsprong was riant genoeg om een nederlaag te kunnen lijden. Twee weken later lieten we ook nog twee punten liggen in eigen huis tegen Keflavík en leek het zomaar nog even spannend te worden. Gelukkig wonnen we wel alle resterende wedstrijden, inclusief die tegen FCSB in de Europa League. Eind goed, al goed. 

1984354819_1wedstrijden.png.20543af84f018c25d5d2fe3f65f04e2e.png

Na 22 wedstrijden eindigen we uiteindelijk tien punten voor Breiðablik en elf punten voor KA. De rest kwam nimmer dichtbij, al deed Fylkir nog een dappere poging met hun eindsprint. Helaas brengt dat hen niets, want HK gaat als bekerwinnaar Europa in. Wij mogen de Champions League voorrondes weer in, Breiðablik, KA en HK gaan het in de Conference League proberen.

169802827_2stand.png.d49359c1807c0a48b7cede64f9b906ca.png

Jimi Tauriainen mag zich opnieuw tot clubtopscorer kronen met 15 doelpunten, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Brenøe (14), Christiansen (13) en Björnsson (10) wisten ook veelvuldig het net te vinden, maar al met al is onze Finse linksback annex aanvaller de meest doeltreffende speler als we kijken naar de goals en assists. Zijn attributen blijven ietwat achter bij de rest, maar zijn productie liegt er niet om. 

100084213_3team.png.bf58806b6f4810c3ccd11cb1c11c39a9.png

Een iets kortere update dit keer; het werd niet meer spannend. Gelukkig zou ik bijna zeggen :D Dankjulliewel weer voor alle reacties en het lezen en volgen van dit verhaal!

@MNie Ongeslagen niet, maar overtuigend toch zeker wel. Ik ben net zo benieuwd als jij naar wat we in de EL kunnen klaarspelen. Dankjewel voor je reactie weer!

@ElMarcos Die titel is onze kant opgekomen. Het gaat niet vanzelf natuurlijk, maar het moest wel heel raar lopen wilden we het kampioenschap nog mislopen. Europees zie ik - net als jij - meer dan genoeg mogelijkheden om successen te behalen.

@RubenS2 Die uitschuiver.. tsjah, soms heb je van die wedstrijden. Doe je niets aan. Dankjewel voor je reactie weer :shine:  

@Kyrill Thanks!

@delichris Nu ben ik, al zeg ik het zelf, een stuk meer overtuigd van overwintering. In de CL moet je altijd maar afwachten welke 'mindere' tegenstander je krijgt, als we dat niet zelf al zijn haha.

@Titan Altijd die Kazakken.. Zeg dat wel. Sportief zullen we er een mooi avontuur van gaan maken, beloofd ;) 

@DGremlin Daar is een stuk meer haalbaar nog momenteel, want in de CL lopen we toch nog wel eens achter de feiten aan. Nu kunnen we misschien wel wat klaarspelen op een niveautje lager.

@MarcFM1993 Heel tof om te lezen, dankjewel. Dat was een flinke zit al gok ik :D Ik neem je mee in de mentions vanaf heden.

@Marius Astana moeten we maar snel vergeten, want helaas was dit zo'n typische FM-pot waarbij je niet kreeg waar je recht op hebt. Of denkt te hebben toch zeker. Op een niveautje lager kunnen we in ieder geval meer aanspraak maken op overwintering, wat toch ook zeker mijn doel is dit najaar.

@JordiW. Een loting met perspectief noemen we dat :) Thanks!

@FlyD Financieel was dat vooral érg jammer, nu in de EL kunnen we misschien wel stunten. En in de competitie bleef het lekker gaan; thanks voor je reactie opnieuw.

Net geen ongeslagen seizoen in de competitie, ik zie al een doelstelling voor het volgende jaar ;) Dat veel spelers meededen om de titel van clubtopscoorder zegt genoeg over de kwaliteit van je selectie (en tactiek)! 

• Marius changed the title to [IDS] [FM22] Magnús' Dream
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic