Jump to content

[FM22] Back to Glory

delichris
 Share

Recommended Posts

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2022 - 2023

Een nieuw seizoen staat op het punt van beginnen. Ik baal nog steeds dat wij zo dichtbij de Champions League finale waren. Maar waar ik nog het meest van baal is dat mijn cluppie een zware nederlaag gisteren leed tegen Watford. En nu is Ole dus officieel weg en ook Mike Phelan is weg. Dat wordt er gezegd. Maar goed nu tot orde van de dag en een dat betekent een nieuwe update.

Een zomer zoals jullie die van mij kennen gaat ook komen. Ik heb veel spelers laten vertrekken en we hebben vier spelers gekocht. Ik wilde afscheid nemen van DeGea, Pogba, Lindelof, Fred en wat andere spelers. Pogba heb ik niet kunnen verkopen omdat meneer zijn enkel brak en er gewoon even 3 tot 4 maanden eruit ligt. Dat scheelt mij gewoon plusminus 100 miljoen. DeGea kon naar Newcastle, maar ze kwamen qua salaris er niet uit. En Tottenham wilde hem wel huren, maar daar had ik geen trek in. En daardoor heb ik nog deze twee spelers in de selectie. 

Maar verder heb ik toch lekker kunnen verkopen. Mata en Cavani heb ik transfervrij laten vertrekken plus wat spelers uit het tweede of het jeugdteam. PSG had het aankoopclausule van Martial in werking gezet en zo vertrok hij voor 33 miljoen. Pereira gaat voor 11 miljoen naar Olympique Lyon. Fred gaat voor 35 miljoen naar Real Madrid. Pellistri gaat voor 31 miljoen naar PSG ook hij vond ik gewoon niet goed genoeg. Garner gaat naar West Ham United voor 15,75 miljoen. Alex Telles vertrekt ook en gaat naar Real Madrid voor 42 miljoen. Victor Lindelöf gaat naar Bayern München voor 42 miljoen. Verder heb ik nog wat spelers gratis laten vertrekken en ik heb spelers die niet bekend zijn ook verkocht, want dat waren geen talenten voor het eerste. Ik heb ook veel spelers verhuurd zodat zij ervaring op gaan doen. 

En dan mijn aankopen. Deze spelers zijn allemaal volgens de filosofie gehaald. Onder de 30 en talentvol. En ik kan zeggen hierin ben ik geslaagd. Verder zeg ik nog even. Laat je mond niet openvallen en blijf vooral zitten. De eerst die komt is Tomori. Hij komt over van AC Milan en kost ons 55 miljoen. Hij is Engels en dat is voor mij als manager erg lekker. De tweede speler die komt is Mbappé. Hij komt gratis over van PSG. Ik kan met hem op alle posities voorin uit de voeten. Dus ik heb nu een aanval met Mbappé, Ronaldo en Rashford. De derde speler is James Ward-Prowse. Hij kost ons 69 miljoen en komt over van Southampton. Hij is de vervanger van Fred. Ik heb hem ook gekocht vanwege zijn traptechniek en hij kan gewoon lekker ballen. De laatste is een bekende van Donny. En zij zullen ook het middenveld op dit moment gaan vormen. Ik heb het over Frenkie de Jong. Hij was geinteresseerd in mijn ambitie en wilde dus heel graag komen. Wij betalen wel even 129 miljoen. Maar ik vind dat dit wel waard is. Hij komt trouwens over van FC Barcelona.

Ook is er de loting geweest voor de Champions League. Daarin spelen wij tegen FC Barcelona, Atalanta Bergamo en Feyenoord. Ook heb ik een screen van mijn basis elf in de update gezet. Ik denk dat dit het beste team is wat ik nu heb.

Doelstellingen

619a14d920039-doelstellingen.png

Transfers uit

619a14ea44ed3-transfervrijespelersuit.pn

619a1501027a6-transfersuit1.png

619a1512a5e65-transfersuit1.1.png

619a15225ee24-transfersuit2.png

Transfers in

619a1532ed46b-transfersin1.png

619a154458fb6-transfersin2.png

Spoiler

619a155c1882a-tomori1.png

619a156cc11e4-mbappe2.png

619a157b2d1a4-wardprowse3.png

619a158718ee5-frenkiedejong4.png

Selectie Manchester United

619a15980780b-selectie1.png

619a15ad452e8-selectie2.png

Taktiek

619a15b986ce8-taktiek.png

Loting Champions League

619a15d1153c4-lotingcl.png

Antwoorden op posts voor users

@MNie De bezem is er aardig door heen gegaan moet ik zeggen. En ik heb toch hele goede spelers gehaald.

@Rossi Ronaldo was gewoon de beste dit seizoen. En ik heb lekker gehandeld al zeg ik het zelf.

@Kyrill Dankje.

@Marius So wie so nog één of twee seizoenen. Maar er waren meer heel goed. En nu mogen de meesten het zien te herhalen.

@r4vje De bezem is er door gegaan dat is één ding wat zeker is.

@DavyPeeters Het was erg zonde dat het net te lang duurde, maar met een titel ben ik ook blij hoor.

@Thymen Ik heb me lekker versterkt. Jonge talenten kan ik al bijna niet meer uit het buitenland halen vanwege de Brexit. Maar ik moet slim zijn en kijken wat er vrij komt. Mijn visie is wel dat ik veel met eigen talenten werk in de selectie en die heb ik gelukkig als. Nu hopen dat er ook meer talenten door gaan breken.

@Fantasy @DGremlin @ElMarcos @mattihamstra @Titan @Milton @Daniell @rich ruzzian @jefri @jorik7 @chrisje1993 @RubenS2 @Glenn08 @MisterX @KayDeManaager @kmk @xJordinosaur

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2022 - 2023

Het seizoen gaat beginnen. We hebben eerst een voorbereiding. We spelen eerst tegen wat lokale teams. Daarna spelen wij tegen Shakhtar, Anderlecht en Lille. Na deze wedstrijden vertrekken we naar Zuid-Korea voor een trip. Daarna spelen wij tegen Bayern München en Club Brugge. 

Southampton is onze tegenstander om de Community Shield en ik kan jullie zeggen deze is nog nooit zo leuk geweest. In de Premier League spelen wij tegen Chelsea, Manchester City, Blackburn Rovers, Norwich, Tottenham, Leeds, West Ham en Arsenal. Meteen een zware strijd in de Premier League. 

Voorbereiding

619bda01cc831-voorbereiding.png

Community Shield

619bda0e75b05-community1.png

619bda2aeaae5-community2.png

619bda42383eb-winstcs.png

Chelsea - Manchester United Premier League

619bda583d1bd-chelseaunited.png

Manchester City - Manchester United Premier League

619bda69f28e0-cityunited.png

Augustus

619bda7db0b6a-augustus.png

Stand Premier

619bda9b7d20f-stand.png

Manager van de maand

619bdaacd2d2f-managervandemaand.png

Loting League Cup

619bdadbb98ba-lotingleaguecup.png

Overzicht manager

619bdafcda126-overzicht.png

Financiën

619bdb0e1106f-financien.png

Antwoorden op posts voor users

@Kyrill We zijn heel sterk geworden dit seizoen. En met Mbappé heb ik een geweldig talent binnen gehaald.

@MNie Er ging nog een waardeloze spits van Dortmund naar City. Dat is een Noor. Ik ben zeer tevreden over mijn transfers.

@mattihamstra Dit is echte waardige United aankopen.

@Marius Nu moeten wij zeker mee doen in Europa om de prijzen. En uiteraard in Engeland ook.

@jefri Ik ben zeer tevreden over de transfers.

@Titan We gaan nu serieus meedoen om alle grote prijzen. Ik hoorde ook dat er baan vrij is.

@Rossi Ik ga zeker meedoen om de prijzen en in de CL moeten wij deze loting zeker overleven.

@ElMarcos Dit seizoen gaan we echt meedoen, want sterk zijn we zeker.

@DGremlin Ik denk dat bijna alle waardeloze spelers wel weg zijn.

@Thymen Favoriet zeker, maar City ook.

@r4vje @DavyPeeters @Fantasy @Milton @Daniell @rich ruzzian @jorik7 @chrisje1993 @RubenS2 @Glenn08 @MisterX @KayDeManaager @kmk @xJordinosaur