Jump to content

[FM22] Back to Glory

delichris
 Share

Recommended Posts

De vele wedstrijden achter elkaar beginnen hun tol te eisen. Gelukkig kun je in de competitie genoeg lijden, want dat kampioenschap kan je eigenlijk niet meer ontgaan. Je staat al met een half been in de CL-finale, al is een uitwedstrijd tegen Liverpool geen makkie.

Het speelschema eist hier en daar zijn tol, al blijven de gevolgen beperkt. Enkel de uitschakeling in de FA Cup is op zich jammer aangezien je nationaal de competitie zo domineert. Dat bewijs je ook weer in de CL met de goede uitganspositie tegen Liverpool.

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2021 - 2022

Het seizoen begint zijn tol te eisen van de spelers. Sommigen zijn niet meer okselfris. En dat luidde onze nederlaag in de FA Cup ook in. Ik had heel graag in de finale gestaan van de FA Cup, maar helaas was Arsenal gewoon sterker dan ons. Nu rest ons alleen nog een Champions League prijs en de Premier League. Om de Champions League finale te halen moeten wij Liverpool verslaan en in de Premier League spelen wij tegen Newcastle, Norwich, Arsenal en Everton.

Liverpool - Manchester United Champions League

619696f6373da-liverpoolunitedcl.png

Newcastle United - Manchester United Premier League

6196970c2a814-unitednewcastlekampioenswe

619697216e287-winst1.png

6196973c0a620-winst2.png

61969748585fb-winst3.png

Mei

6196976af0eeb-mei.png

Stand Premier League

6196978109db0-stand.png

Antwoorden op posts voor users

@MNie We zijn er bijna maar nog niet helemaal. We gaan het nog lastig krijgen.

@r4vje Die tijden lijken inderdaad terug te komen.

@Titan Het gaat zwaar worden, maar kans hebben wij altijd.

@ElMarcos Helaas is de FA Cup finale niet gehaald, maar de andere twee prijzen kunnen wij zeker nog winnen.

@Kyrill Het gaat erg lekker en hopelijk pakken wij nog wat prijzen.

@Thymen We hebben heel knap van Sevilla gewonnen en nu moeten wij Liverpool nog zien te verslaan.

@DGremlin De voorsprong is er, maar we moeten het nu niet meer uit handen geven.

@Marius We moeten er nu voor zorgen dat wij niet alles uit handen meer gaan geven. Want we waren zo goed op weg.

@mattihamstra  Het wordt zwaar, maar alles is nog mogelijk voor ons.

@Rossi In de FA Cup zijn geen returns. Verder is alles nog mogelijk voor ons.

@Daniell Ik win het liefst alles, maar inderdaad liever de CL dan de FA Cup.

@rich ruzzian @jefri @jorik7 @chrisje1993 @RubenS2 @Milton @Glenn08 @MisterX @Fantasy @KayDeManaager @kmk @xJordinosaur

Gefeliciteerd met de titel! Dat uitgerekend Liverpool toch nog de sterkste was over twee wedstrijden in de CL is jammer maar neemt natuurlijk niet alle glans van dit seizoen weg. De ontbrekende frisheid op het einde kan alleen maar een les zijn voor volgend jaar.

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2021 - 2022

Wat een drama einde van ons seizoen. We speelden zo goed het hele seizoen zo goed en dan lieten wij het lopen op twee wedstrijden. Gelukkig is de titel wel veiliggesteld. Nu moeten wij genieten van de zomer en ik ga kijken hoe ik United nog sterker kan maken. Maar voor nu eerst de laatste update van dit seizoen.

Ranglijst clubs en competities

6197e3f58f5f1-competitieranglijst.png

6197e4010edfa-ranglijstclubs.png

Terugblik

6197e41774775-terugblik.png

Commercieel overzicht

6197e42e1d3bc-commercieeloverzicht.png

Statistieken

6197e4f9750c2-statistieken.png

Individuele prijzen

6197e4591d287-spelersprijzen1.png

6197e4e7c0aa2-spelersprijzen2.png

Financiën

6197e5097b391-financien.png

Antwoorden op posts voor users

@Fantasy Gelukkig is de titel wel binnen. Volgend seizoen maar eens zien welke prijzen gewonnen kunnen gaan worden.

@DGremlin Ik was dichtbij een treble, maar ik ben blij met de titel.

@Marius Volgend seizoen zal ik wel wat extra spelers gaan halen, want dit mag niet weer gebeuren.

@Rossi De titel is in ieder geval binnen. Liverpool pakte ons in de verlenging.

@ElMarcos De FA Cup halve finale gaat maar in één wedstrijd hoor. Ik denk dat je in de war bent met de League Cup.

@Kyrill Het was zeker heel zuur verliezen van die gasten, maar de titel is binnen en dat telt.

@MNie Dankje. Verliezen van Liverpool is gewoon heel zuur.

@Thymen Dankje.

@mattihamstra Vooraf zeker, maar we waren zo dichtbij.

@Titan We hadden één goal nodig tegen Liverpool, maar helaas redden wij het net niet.

@r4vje De uitdaging is er zeker en nu kijken wat we volgend seizoen kunnen.

@Milton Volgend seizoen ga ik zeker voor alle prijzen.

@Daniell @rich ruzzian @jefri @jorik7 @chrisje1993 @RubenS2 @Glenn08 @MisterX @KayDeManaager @kmk @xJordinosaur