Jump to content

[FM22] Back to Glory

delichris
 Share

Recommended Posts

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2021 - 2022

Wat een mooie maand hadden wij in de Premier League. We versloegen Liverpool en staan heel mooi bovenaan. Dat wij uit de League Cup liggen is jammer, maar er is geen man overboord. Het is niet de belangrijkste beker, maar het was wel een weg naar succes. Nu moeten wij kijken of wij in mei prijzen gaan winnen. En daarvoor moeten wij ver komen in de FA Cup, Champions League en de Premier League en dat is nog een lange weg.

Deze maand wordt voor ons echt een pittige maand. We spelen in de Champions League tegen AC Milan en Bayern München. In de Premier League spelen wij tegen Brighton, Chelsea en Watford. 

Manchester United - AC Milan Champions League

618ea700bff11-unitedmilan.png

Manchester United - Chelsea Premier League

618ea70953ec2-unitedchelsea.png

Bayern München - Manchester United Champions League

618ea71a44bb8-bayernunited.png

November

618ea7295f050-november.png

Stand Premier League

618ea738ee610-standprem.png

Stand Champions League

618ea7444ff4f-standcl.png

Manager van de maand

618ea7531cbee-managervandemaand.png

Overzicht manager

618ea776b3642-overzicht.png

Financiën

618ea78c96ce1-financien.png

Antwoorden op posts voor users

@MNie We blijven heel goed spelen en dat had ik echt niet verwacht.

@chrisje1993 Ik had niet verwacht dat wij tegen Everton uit vlogen. Maar het is niet anders.

@ElMarcos Ik win liever van Liverpool dan van Everton.

@Marius De uitschakeling was erg zuur voor ons. Maar er zijn belangrijke wedstrijden in het vooruitzicht.

@RubenS2 Het is zeker jammer, maar we spelen nog belangrijkere wedstrijden in de toekomst vermoed ik.

@Daniell We blijven best wel goed spelen en dat stemt mij tevreden.

@Milton Ik had reserves opgesteld, maar die moeten ook gewoon van Everton winnen.

@DGremlin Het is zeker balen, maar we hebben in de toekomst veel wedstrijden voor de boeg die misschien nog belangrijker zijn.

@Titan Winnen van Liverpool was echt heel erg lekker. De uitschakeling was jammer, maar er komen nog meer wedstrijden aan.

@mattihamstra Liverpool weet meteen waar het staat.

@Glenn08 @jefri @Thymen @Rossi @rich ruzzian @MisterX @Fantasy @KayDeManaager @kmk @xJordinosaur

Seizoen 2021 - 2022

Vorige maand was pittig, maar deze maand is dat helemaal. We spelen maar liefst negen wedstrijden in de maand December. Ik snap niet hoe men dit heeft kunnen bedenken. Wat ik wel kan zeggen dat we het jaar in mineur gaan eindigen. En dat is gewoon een domper voor ons. We spelen in de Champions League tegen Ajax. En dat betekent dat wij dus acht Premier League wedstrijden gaan spelen. We beginnen tegen Newcastle United daarna volgen Norwich, Aston Villa, Arsenal, Burnley, Everton en onze laatste wedstrijd van het jaar 2021 is tegen Manchester City.

Manchester United - Ajax Champions League

618fc10b61b8a-unitedajax.png

Manchester United - Arsenal Premier League

618fc1132d9e3-unitedarsena;.png

Manchester City - Manchester United Premier League

618fc121bca7b-cityunited.png

December

618fc13100d56-december.png

Stand Premier League

618fc1495041d-standprem.png

Stand Champions League

618fc15c01d3f-standcl.png

Loting Champions League

618fc16f5019f-lotingcl.png

Loting FA Cup

618fc17d04759-lotingfacup.png

Overzicht manager

618fc18b12443-overzicht.png

Financiën

618fc1a52da26-financien.png

@Marius De maand was pittig, maar die nu komt is in mijn ogen nog pittiger. Ik ben ook zeer tevreden over hoe het loopt.

@MNie De tweede nederlaag al dit seizoen. Ik zat wel te twijfelen hoor :P . We doen het heel goed op dit moment. 

@Titan We zijn in ieder geval door in de CL en daar ging het mij om te doen.

@Thymen Alles gaat voor als nog goed en we zijn inderdaad al door in de CL.

@DGremlin Ik heb niets te klagen op dit moment.

@mattihamstra We zijn al door in de CL dus die nederlaag is niet heel erg. Hier leren wij ook weer van.

@chrisje1993 @ElMarcos @RubenS2 @Daniell @Milton @Glenn08 @jefri @Rossi @rich ruzzian @MisterX @Fantasy @KayDeManaager @kmk @xJordinosaur

Seizoen 2021 - 2022

De nederlaag tegen City deed best wel pijn. Ik dacht echt dat wij ze konden verslaan. We hebben iedere grote club in Engeland een dikke nederlaag bezorgt en nu verliezen wij van The Noisy Neighbours en dat maakt mij pissig. Vanaf nu wil ik ze elke keer verslaan.

We zijn alweer in januari beland. De maand van de transfers. En ik heb besloten om niemand te halen. We gaan wel afscheid nemen van een aantal spelers. Ik heb besloten om wat jeugdspelers gratis te laten vertrekken en wat tweede elftalspelers voor wat geld. Mather is de eerste. Hij gaat naar Everton voor 96k. Matic is de tweede die gaat. Hij vertrekt dan ook einde naar Milaan. En niet naar de AC, maar naar Inter voor 5 miljoen. Emeran vertrekt wel naar AC Milan voor 300k. De laatste die voor geld vertrekt is Pye. Hij gaat voor 54k naar Burnley. 

Ik kan wel zeggen dat we in de zomer een grote transfer doen. En dan wel een inkomende transfer. Het is er één voor de langere termijn. Oftewel we gaan nog heel lang plezier beleven van deze speler.

En dan de wedstrijden. In de FA Cup spelen wij tegen Blackburn Rovers. En in de Premier League spelen wij tegen Leicester City, Brentford, Leeds United en West Ham United.

Transfers uit

6190ecc074c95-transfersuit.png

Leicester City - Manchester United Premier League

6190ecc8f387a-leicesterunited.png

Januari

6190ecd9c5945-januari.png

Stand Premier League

6190ecea10ebe-stand.png

Loting FA Cup

6190ecf762b62-lotingfacupjanuari.png

Overzicht manager

6190ed03e440b-overzicht.png

Financiën

6190ed220d763-financien.png

@Marius Ik wil gewoon niet verliezen van City. Dat is voor niemand fijn. We konden de nederlaag wel hebben gelukkig.

@chrisje1993 We blijven inderdaad goed presteren, maar ik had liever van ze gewonnen.

@jefri We spelen erg goed en dat zie je terug in de resultaten.

@Thymen We doen het goed en ik had heel graag van City gewonnen.

@MNie Niet de nederlaag die ik graag had gehad, maar we presteren verder erg goed gelukkig.

@Titan We hadden ook gewoon kunnen winnen, maar helaas waren zij beter.

@r4vje We doen het goed ondanks deze nederlaag.

@mattihamstra Die nederlaag had niet mogen gebeuren, maar we staan nog bovenaan.

@DGremlin @ElMarcos @RubenS2 @Daniell @Milton @Glenn08 @Rossi @rich ruzzian @MisterX @Fantasy @KayDeManaager @kmk @xJordinosaur