Jump to content

[FM22] Back to Glory

delichris
 Share

Recommended Posts

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2021 - 2022

Eindelijk mag ik ook los gaan. En we gaan dan ook meteen lekker los. Ik zal geen enkele transfer doen deze periode, want ik ga proberen het met deze selectie te doen tot aan de winter en dan zien we verder. Wel zullen er uitgaande transfers zijn. 

Lingard vertrekt naar AC Milan naar 15,25 miljoen. Phil Jones gaat naar Newcastle United voor 5,5 miljoen. Lee Grant vertrekt naar Middlesbrough voor 41k. Juan Mata is verhuurd aan Leicester City en Anthony Martial is verhuurd aan PSG. Verder heb ik nog wat spelers verhuurd en één verkocht. Matic was rond met AC Milan, maar op de één of andere manier is deze transfer niet rond gekomen.

Ook is er geloot voor de Champions League. We treffen Bayern München, Ajax en jaja AC Milan. We komen dus Jesse weer tegen. 

Er komt ook een screen van de taktiek en dat is niet mijn favoriete basis.

Het seizoen is begonnen en ik ga weer lekker los. Veel plezier.

Aanstelling

618ab5f83e595-aanstelling.png

618ab90827f59-reputatie.png

618ab919473a6-welkom.png

Doelstellingen

618ab92a228a0-doelstellingen.png

Aflossing schuld

618ab94696fad-aflossingschuld.png

Transfer in

618ab9574b873-transfersin.png

Transfers uit

618ab969c39b3-transfersuit1.png

618ab97b0b7b9-transfersuit2.png

618ab99482801-transfersuit3.png

Selectie Manchester United

618ab9ab7717a-selectie.png

Taktiek

618ab9c675408-taktiek.png

Loting Champions League

618ab9d76a355-clloting.png

Antwoorden op posts voor users

@chrisje1993 Ik zal dat dan of in de winter doen of volgende zomer. 

@Marius Het is een heerlijke selectie waar ik zeker wat mee kan doen.

@Thymen Qua inkomende transfers niets. Ik heb wel wat spelers verkocht en verhuurd.

@ElMarcos Voor nu komt er niets bij.

@xJordinosaur Dankje.

@MNie Als ik de prestaties  van Sir Alex kan evenaren dan doe ik het heel goed. Martial mag dit seizoen in Parijs zijn kunsten vertonen.

@mattihamstra We hebben een hele mooie selectie staan.

@Daniell Ik hoop dat ik er een geheel van kan maken, want dan zou de motor op volle toeren draaien.

@kmk Ik hoop dat wij het beter gaan dan United nu doet. Hopelijk gaan we stunten dit seizoen.

@Milton Er staat zeker een mooie selectie.

@Kyrill Die gaat de eerste wedstrijden spelen, want Bruno is geblesseerd.

@Rossi Middenmoot gaan we niet worden hoor. 

@DGremlin Ik heb in mijn ogen wat zwakkere jongens verkocht. Nu kijken wat er in de volgende periode kan gebeuren.

@Titan Ik ga het doen met de selectie die er staat. Misschien nog wat verkopen.

@MisterX @Fantasy @KayDeManaager @jefri 

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2021 - 2022

Nu gaat het seizoen echt beginnen. We spelen eerst een voorbereiding. Deze was al klaar en heb ik maar zo gelaten. Maar in de Premier League krijg ik meteen een pittig debuut. We spelen thuis tegen Manchester City. Het wordt een beladen duel, want wie wordt de sterkste van de stad. De rode kant of de blauwe kant. Verder spelen wij nog tegen Brentford en Leicester City. Een mooie opening van het seizoen.

Voorbereiding

618b9dacdd447-voorbereiding.png

Manchester Derby

618b9db57154f-debuut.png

618b9dc7aa764-unitedcity.png

Augustus

618b9dd97a9ac-augustus.png

Stand Premier League

618b9def2e999-stand.png

Manager van de maand

618b9e01547f1-managervandemaand.png

Overzicht manager

618b9e116e644-overzicht.png

Financiën

618b9e214306c-financien.png

Antwoorden op posts voor users

@MNie Ik heb mijn bezem nog niet er door heen gehaald. De meeste transfers waren al gedaan door Ole en zijn mannen. De schuld is wel heftig, want we zijn wel even aan het betalen helaas.

@Rossi De selectie is sterk. De CL loting is te doen, maar alles moet meezitten.

@chrisje1993 De selectie is gewoon heel sterk en die CL loting is pittig, maar te doen.

@Daniell Ik moest wat spelers lozen en ik heb ook nog wat staan hoor. Maar dat komt later wel.

@ElMarcos Ik begon pas bij Jesse Lingard. De rest was al gedaan.

@Marius Ik wilde bewust geen spelers kopen. Ik wil gewoon kijken wat er mogelijk is met deze groep. 

@Titan Er moet gewoon meer uit te halen zijn in de deze selectie. De CL loting is pittig, maar zeker te doen voor ons als alles meezit.

@DGremlin Ik wilde bewust al spelers kwijt zien te raken en dat moet nog zeker verder gaan lukken. Hoever we gaan komen weet ik nu nog niet, maar ik hoop ver.

@Milton Ik wil alleen maar spelers die goed genoeg voor ons zijn en sommige zal ik gewoon niet weg doen omdat ze in de breedte ook nog wat kunnen betekenen voor ons.

@mattihamstra De loting was pittig, maar er is zeker wat mogelijk. Ik heb mooi al wat spelers kunnen verkopen of verhuren die niet goed genoeg zijn.

@Thymen Het stond er ook dat het niet mijn basis is. Bruno was nog geblesseerd en daardoor kon Donny nu al meer minuten maken dan bij Ole.

@xJordinosaur @kmk @Kyrill @Titan @rich ruzzian @MisterX @Fantasy @KayDeManaager @jefri