Jump to content

[FM22] Back to Glory

delichris
 Share

Recommended Posts

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2023 - 2024

De laatste maand van het seizoen. Er rest ons twee vragen. Pakken wij de titel en gaan we naar de finale van de Champions League. Om die finale te bereiken moeten wij Liverpool zien te verslaan. En in de Premier League spelen wij tegen Chelsea, Arsenal, Brentford, Everton en Burnley. Door inhaalwedstrijden is het toch een drukke maand geworden en wij moeten het nog, maar zien waar te maken. De druk is er bij ons.

Liverpool - Manchester United Premier League

61bcc6026bf9a-unitedliverpool.png

Everton - Manchester United Premier League

61bcc60b3b258-evertonunitedkampioensweds

61bcc621a781f-winst1.png

61bcc62e14142-winst2.png

61bcc63e3fbb8-winst3.png

Mei

61bcc64fd4ec4-mei.png

Stand Premier League

61bcc662aa597-stand.png

Affiche Champions League finale

61bcc673f0953-afficheclfinale.png

Antwoorden op posts voor users

@Kyrill We zijn sterk bezig en nu moeten wij het afmaken.

@MNie Ik hoop het en de game gaat op pauze.

@Nummerke10 We hebben wel even uitgehaald qua doelpunten in april.

@ElMarcos Dit gaat een hele spannende maand worden voor ons.

@mattihamstra Het gaat een spannende maand voor ons worden en nu zien hoe we dit gaan volbrengen.

@Marius Wat er ook gaat gebeuren in de maand mei het was een goede maand voor ons en nu kijken wat er gaat gebeuren.

@timpy00 We hebben Wolves compleet afgemaakt en dat had ik van te voren niet verwacht. Nu moeten wij het gaan afmaken, want we zijn tenslotte de favoriet.

@DGremlin We weten wel te scoren dat is wel heel erg lekker.

@John Terry 2.0 @RubenS2 @timpy00 @Titan @Thymen @NJ10 @xJordinosaur @DavyPeeters  @rich ruzzian @r4vje @Glenn08 @FlyD @jefri @Rossi  @Fantasy @Milton @Daniell @jorik7 @chrisje1993 @MisterX @KayDeManaager @kmk

Seizoen 2023 - 2024

Nog één wedstrijd en dan zit het seizoen erop en ook deze novelle wordt op pauze gezet. We spelen de Champions League finale op Wembley. Sir Matt Busby pakte daar ooit de eerste Champions League finale toendertijd nog de Europa Cup 1 voor Manchester United. Sir Alex Ferguson verloor er een finale van de Champions League. En nu ben ik de derde manager die Manchester United in een finale leidt. Wat zou het mooi zijn om die finale te winnen en dan de tweede manager in de geschiedenis van Manchester United te zijn die voor de tweede keer een Champions League wint. Maar om dat alles te doen moet ik Real Madrid verslaan. En het is een weerzien met Pogba en Telles. Maar aan sentimenten in deze finale hebben wij niets.

Aankondiging Champions League finale

61bdbb921b8d8-aankondigingclfinale.png

Road to the final Manchester United

https://www.imgdumper.nl/uploads9/61bdbb9e43567/61bdbb9e3f25a-roadtothefinalunited.png

Road to the final Real Madid

61bdbbb60fc3c-roadtothefinalrealmadrid.p

Team nieuws

61bdbbcb7dfd4-teamnieuws.png

Finale Champions League

61bdbbe5a0f13-finale.png

61bdbbf7b3341-winst1.png

61bdbc1a6b3b5-winst2.png

61bdbc340e04a-winst3.png

@Kyrill De titel is binnen en nu kijken hoe we Real Madrid moeten gaan verslaan.

@MNie Voor nu wel ja en nu ook kijken hoe we die door gaan komen.

@mattihamstra Het was ook een zware strijd voor de titel. Nu moeten wij ons nog één keer opladen voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.

@DGremlin Het was tot op heden een heel mooi seizoen en die kunnen wij nog mooier gaan maken. Maar daarvoor moeten wij wel Real Madrid zien te verslaan.

@Nummerke10 @ElMarcos @Marius @timpy00 @John Terry 2.0 @RubenS2 @Titan @Thymen @NJ10 @xJordinosaur @DavyPeeters  @rich ruzzian @r4vje @Glenn08 @FlyD @jefri @Rossi  @Fantasy @Milton @Daniell @jorik7 @chrisje1993 @MisterX @KayDeManaager @kmk

Seizoen 2023 - 2024

Dit wordt dus tijdelijk de laatste update. Iedereen bedankt voor het lezen, reageren, liken. Nu nog een update qua feiten, statistieken en prijzen. En @Fantasy kijk eens welke club de meeste vooruitgang gemaakt heeft.

Ranglijst clubs en competities

61bf17a6b46b4-ranglijstcompetitie.png

61bf17b23852e-ranglijstclubs.png

Terugblik

61bf17c8b0b51-terugblik.png

Commercieel overzicht

61bf18110b761-commercieeloverzciht.png

Statistieken

61bf1821d1f78-statistieken.png

Individuele prijzen

61bf18338517d-spelersprijzen1.png

61bf1843e9e71-spelersprijzen2.png

61bf185183991-prijzencl.png

61bf186ad5b30-talentvanhetjaar.png

61bf187f4b861-managervanhetjaar.png

@Kyrill We hebben een hele mooie prijs gewonnen.

@MNie Dit was een mooie tijdelijke afsluiter van een wedstrijd.

@Glenn08 Dat ik zo snel al groot ben had ik niet verwacht. Nu maar even deze op pauze en een nieuwe game starten.

@ElMarcos Dat wij zo snel alles al konden winnen had ik niet verwacht, maar wie weet pakken wij later alles weer en gaan we verder met overheersing.

@Marius United is terug en nu is het tijd voor een andere game en zien wat ik daarmee kan.

@mattihamstra @DGremlin @Nummerke10 @timpy00 @John Terry 2.0 @RubenS2 @Titan @Thymen @NJ10 @xJordinosaur @DavyPeeters  @rich ruzzian @r4vje @Glenn08 @FlyD @jefri @Rossi  @Fantasy @Milton @Daniell @jorik7 @chrisje1993 @MisterX @KayDeManaager @kmk