Jump to content

[FM22] Back to Glory

delichris
 Share

Recommended Posts

618ab5e8b66cc-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2023 - 2024

Het seizoen gaat nu echt beginnen. Uiteraard eerst met een voorbereiding. Deze begint tegen lokale ploegen. Daarna vertrekken wij naar China voor een toer. Als we terug komen spelen wij tegen AA Gent, FC Porto, Real Sociedad en Bayern München. Om de Community Shield spelen wij tegen Manchester City, De tegenstander om de Europese Super Cup is Internationale. En in de Premier League spelen wij tegen Newcastle. Norwich en Crystal Palace.

Voorbereiding

61af99227809c-voorbereiding.png

Community Shield

61af996aa878f-communityshield.png

61af997cb52fa-communitywinst.png

Europese Super Cup

61af998e0303a-esc.png

Augustus

61af9cb531908-augustus.png

Stand Premier League

61af9cc5d13b8-stnad.png

Overzicht manager

61af9cd68988e-overzicht.png

Financiën

61af9ce75a6c6-financien.png

Antwoorden op posts voor users

@Marius Ik denk dat wij een sterkere selectie hebben dan vorig jaar. En dat moet zich nu gaan bewijzen dit seizoen.

@MNie Ik hoop het want ik kan het wel gebruiken.

@ElMarcos Twee hele goede talenten zijn dit. Matthijs mag ik so wie so geen talent meer noemen.

@Thymen Ik hoop het, want een derde titel op rij zo heel lekker zijn voor ons.

@Titan Inderdaad eens zien of wij alle grote prijzen weer kunnen winnen.

@DGremlin Ik heb niets te klagen op dit moment.

@mattihamstra Het scheelt veel geld en dat is voor ons wel lekker. Nu nog even knallen.

@Kyrill @RubenS2 @Nummerke10 @xJordinosaur @DavyPeeters  @rich ruzzian @r4vje @Glenn08 @FlyD @jefri @Rossi  @Fantasy @Milton @Daniell @jorik7 @chrisje1993 @MisterX @KayDeManaager @kmk

Seizoen 2023 - 2024

We gaan heel snel verder met de maand september, want we zijn erg in vorm. In de Premier League spelen wij tegen Aston Villa, West Ham, Leicester en Liverpool. In de Champions League spelen wij tegen Monaco. En in de League Cup is Fulham onze tegenstander. Ik heb ook een samenwerkingsverband afgesloten met Barnsley. Zo kan ik in januari talenten daar heen sturen.

Samenwerkingsverband Barnsley

61b0ee3a4102f-samenwerkingbarnsley.png

Manchester United - Monaco Champions LEague

61b0ee59b0eeb-unitedmonaco.png

Liverpool - Manchester United Premier League

61b0ee6daf479-liverpoolunited.png

September

61b0ee90bc9b9-september.png

Stand Premier League

61b0eea593e2c-stand.png

Stand Champions League

61b0eebeec2ff-standcl.png

Overzicht manager

61b0eef6cd54a-overzicht.png

Financiën

61b0ef2e7a4e6-financien.png

@MNie Correct of niet. Groen was het zeker.

@NJ10 Tof dat ik je geïnspireerd heb.

@Titan Dit zijn ook niet de belangrijkste prijzen die wij kunnen winnen. Ik heb liever die in mei.

@Marius Liever nu nog wat fouten dan aan het einde van volgend seizoen.

@DGremlin Ik win ook liever van City dan van Inter moet ik zeggen. En nu kijken of we nog meer zilverwerk kunnen pakken.

@timpy00 De selectie is heel sterk en nu kijken wat we nog meer kunnen winnen.

@Kyrill Ik heb niets te klagen gehad.

@ElMarcos @Thymen @mattihamstra @RubenS2 @Nummerke10 @xJordinosaur @DavyPeeters  @rich ruzzian @r4vje @Glenn08 @FlyD @jefri @Rossi  @Fantasy @Milton @Daniell @jorik7 @chrisje1993 @MisterX @KayDeManaager @kmk

Seizoen 2023 - 2024

Verliezen van Liverpool doet zeer en dat wilt ik niet weer laten gebeuren. Vanaf heden eis ik ook van iedereen scherpte en dat geldt ook voor mijzelf. En het lijkt te werken. Nederlagen accepteer ik niet meer. Iedereen is het met met eens gelukkig. En daarom gaan we weer met alle neuzen vooruit naar de maand oktober.

Deze maand spelen wij tegen Manchester City, Fulham en Sheffield United. In de Champions League spelen wij tegen AS Roma en FC Porto. Swansea City is onze tegenstander in de League Cup

Manchester United - AS Roma Champions LEague

61b23dcacf22a-unitedroma.png

Manchester City - Manchester United Premier League

61b23dd65c1af-unitedcity.png

FC Porto - Manchester United Champions League

61b23de9b98af-portounited.png

Oktober

61b23e039fca9-oktober.png

Stand Premier League

61b23e16d5c58-standprem.png

Stand Champions League

61b23e2a955e7-standcl.png

Overzicht manager

61b23e41487b6-overzicht.png

Financiën

61b23e4d8effa-financien.png

@Kyrill Het was gewoon een domper om te verliezen van Liverpool, maar verder doen wij het goed.

@timpy00 Tuurlijk is er niets aan de hand, maar verliezen van Liverpool is echt niet leuk.

@Marius Het lijkt een titanenstrijd te gaan worden dus ons en Liverpool.

@mattihamstra Verliezen van je aartsrivaal is gewoon niet fijn en daarom de focus snel op de volgende wedstrijden.

@MNie Totaal niet inderdaad, maar die nederlaag was niet fijn.

@Thymen We doen goed ondanks die nederlagen.

@Titan Het seizoen is nog land en ik weet uit ervaring dat wij heel sterk zijn in het tweede deel van het seizoen.

@DGremlin Dit moeten wij snel veranderen. Want ik haat het dat ze bovenaan staan.

@ElMarcos We kunnen niet alles winnen. Daar is deze competitie te sterk voor op dit moment.

@NJ10 @RubenS2 @Nummerke10 @xJordinosaur @DavyPeeters  @rich ruzzian @r4vje @Glenn08 @FlyD @jefri @Rossi  @Fantasy @Milton @Daniell @jorik7 @chrisje1993 @MisterX @KayDeManaager @kmk