delichris Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Seizoen 2021 -2022 Zoals velen van jullie ben ik een fan van Manchester United en ik kan het gewoon niet aanzien dat men geen prijzen meer pakt. Tuurlijk pakten Louis van Gaal de FA Cup en Jose Mourinho de Europa League. Maar een landstitel is sinds 2013 niet meer gepakt. Een Champions League is voor het laatst gewonnen in 2008. En Ole pakt al paar jaar helemaal geen prijs. Vaak dichtbij geweest, maar is veel gestrand in een halve finale of finale. En daarom ga ik het overnemen. Ik wil laten zien dat je met deze selectie wel degelijk prijzen kan pakken. Ik zal vermoedelijk geen inkomende transfers gaan doen omdat er toch een goede selectie staat. Uitgaande transfers zullen er vast wel komen, want Phil Jones, Jesse Lingard, Eric Bailly, Nemanja Matic mogen zeker vertrekken. En dan lopen er nog spelers in het tweede rond die ook definitief mogen vertrekken. Ook zal ik nog wat spelers laten verhuren, want ik ben van mening dat talenten veel minuten moeten gaan maken. Maar voordat het zover is zal ik wachten tot dat ik FM22 heb en dat zal rond 9 november zijn. Ik open maar alvast een topic, want dat scheelt gewoon tijd. Tot november. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Succes! Geen fan van FC United of Manchester dus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Nice, delichris met een United-verhaal Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 24, 2021 Author Share Gepost October 24, 2021 4 minuten geleden zei MisterX: Succes! Geen fan van FC United of Manchester dus? Ik volg ze wel op facebook. Ik wil wel een keer een wedstrijd van ze bezoeken als ik in Manchester ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Succes, ik ga je volgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Succes met in mijn ogen nog steeds de mooiste club van de grote 2 in de stad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Succes met in mijn ogen ook de mooiste club in Engeland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Hopelijk gaat het deze keer iets minder snel dan die van vorig jaar anders wordt het weer een korte novelle. Succes met deze mooie club en doe de tijden onder Ferguson weer herleven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Veel plezier. Verwacht CL winst in seizoen 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Een traditie ondertussen natuurlijk: een verhaal over Man U van jouw hand. Succes in ieder geval! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 Je mag mij taggen in je volgers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefri Gepost October 24, 2021 Share Gepost October 24, 2021 succes bij Manchester United!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 Succes in Manchester! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Succes met de Reds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 31, 2021 Author Share Gepost October 31, 2021 Credits voor @Rossi voor het maken van de banner. Seizoen 2021 - 2022 Toch nog even een update van mijn kant. Ik wil jullie even de selectie voorstellen zoals het nu is voordat ik het spel heb. Er zullen uiteraard wat veranderingen komen in de selectie. Ik stel iedereen even voor per linie. We beginnen met de keepers dan de verdedigers, middenvelders en we eindigen met de aanvaller. Keepers Grant mag gewoon weg. Is vierde keeper en ik heb hem niet nodig. Henderson en De Gea zullen gaan uitmaken wie de eerste keeper gaat worden. Heaton wordt hoe dan ook mijn derde keeper. Verdedigers Jones en Bailly mogen zeker kijken naar een nieuwe club. Ik zal vast een leuk talent naar de A selectie kunnen gaan halen. Middenvelders Matic mag zeker vertrekken en dat zelfde geldt ook voor Lingard. Mata mag eventueel weg als hij elders meer speeltijd kan krijgen. Aanvallers Martial mag vertrekken. Ik zie in hem geen echte Mancunian. Diallo mag zich bewijzen in de eerste seizoenshelft of er moet als nog een leuke verhuurclub voor hem komen. Opstelling Zo wil ik ongeveer gaan spelen. Martial staat er tussen, maar ik was Greenwood vergeten. Antwoorden op posts van users @MisterX Ik volg ze wel, maar geen echte fan. @Fantasy Ik kon het niet laten nu het nog steeds slecht gaat. @Daniell Dankje. @mattihamstra Het is de mooiste club van de wereld. @KayDeManaager Je bedoelt vast de mooiste club van de wereld. @MNie Ik ga zeker mijn best doen om het langer vol te gaan houden. @Rossi Dankje. @Kyrill Ik denk het niet, want daar zijn we nog niet goed genoeg voor. @Marius Het is geen Man U hoor . Ik wil toch weer laten zien dat het zeker mogelijk is om prijzen te gaan pakken met deze selectie. @ElMarcos Dat zal ik ook zeker doen. @jefri Dankje. @DGremlin en @chrisje1993 Beiden bedankt. @Thymen Ik ben niet bezig met Liverpool hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Op zich al een prima selectie. Zou mooi zijn als je hem nog wat kan aanvullen met wat jong talent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Eigenlijk toch een heel aardige selectie als je deze namen zo bij mekaar ziet. Vooral in de aanval heb je keuze te over en zal je regelmatig spelers moeten teleur stellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Prima selectie. Ben benieuwd wat je op de transfermarkt gaat doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Je hebt bij United een prima selectie staan. Links en rechts moet er misschien wat bij, maar de basis om successen te boeken is direct aanwezig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xJordinosaur Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Veel succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Wat een selectie heb je al staan. Snap de keuzes die je gaat maken. Met Martial heb ik altijd eenzelfde gevoel, maar als hij er 20+ in legt hoor je daar niand over. Blijft een uitstekende voetballer. Cavani zal minder zijn denk ik. Hopelijk evenaar je minimaal ene Sir Alex zn prestaties. De basis staat als een huis in ieder geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattihamstra Gepost November 1, 2021 Share Gepost November 1, 2021 Heerlijke selectie! Elke positie dubbel bezet en in mijn ogen word je met een 2e keus er niet bepaald zwakker op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 1, 2021 Share Gepost November 1, 2021 Qua namen een uitstekende selectie, het grootste probleem is er één geheel van maken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts