Jump to content

[FM22] Back to Glory

delichris
 Share

Recommended Posts

61753cefdd3d4-fm22manchesterunited.png

Seizoen 2021 -2022

Zoals velen van jullie ben ik een fan van Manchester United en ik kan het gewoon niet aanzien dat men geen prijzen meer pakt. Tuurlijk pakten Louis van Gaal de FA Cup en Jose Mourinho de Europa League. Maar een landstitel is sinds 2013 niet meer gepakt. Een Champions League is voor het laatst gewonnen in 2008. En Ole pakt al paar jaar helemaal geen prijs. Vaak dichtbij geweest, maar is veel gestrand in een halve finale of finale. En daarom ga ik het overnemen. Ik wil laten zien dat je met deze selectie wel degelijk prijzen kan pakken. 

Ik zal vermoedelijk geen inkomende transfers gaan doen omdat er toch een goede selectie staat. Uitgaande transfers zullen er vast wel komen, want Phil Jones, Jesse Lingard, Eric Bailly, Nemanja Matic mogen zeker vertrekken. En dan lopen er nog spelers in het tweede rond die ook definitief mogen vertrekken. Ook zal ik nog wat spelers laten verhuren, want ik ben van mening dat talenten veel minuten moeten gaan maken. 

Maar voordat het zover is zal ik wachten tot dat ik FM22 heb en dat zal rond 9 november zijn. Ik open maar alvast een topic, want dat scheelt gewoon tijd. Tot november.

617eb6f4de1ac-fm22manchesterunited.png

Credits voor @Rossi voor het maken van de banner.

Seizoen 2021 - 2022

Toch nog even een update van mijn kant. Ik wil jullie even de selectie voorstellen zoals het nu is voordat ik het spel heb. Er zullen uiteraard wat veranderingen komen in de selectie. Ik stel iedereen even voor per linie. We beginnen met de keepers dan de verdedigers, middenvelders en we eindigen met de aanvaller.

Keepers

617eb77d3e2b3-keepers.png

Grant mag gewoon weg. Is vierde keeper en ik heb hem niet nodig. Henderson en De Gea zullen gaan uitmaken wie de eerste keeper gaat worden. Heaton wordt hoe dan ook mijn derde keeper.

Verdedigers

617eb7ce9933b-verdedigers.png

Jones en Bailly mogen zeker kijken naar een nieuwe club. Ik zal vast een leuk talent naar de A selectie kunnen gaan halen. 

Middenvelders

617eb80fe8f98-middenvelders.png

Matic mag zeker vertrekken en dat zelfde geldt ook voor Lingard. Mata mag eventueel weg als hij elders meer speeltijd kan krijgen.

Aanvallers

617eb85842ec2-aanvallers.png

Martial mag vertrekken. Ik zie in hem geen echte Mancunian. Diallo mag zich bewijzen in de eerste seizoenshelft of er moet als nog een leuke verhuurclub voor hem komen.

Opstelling

Zo wil ik ongeveer gaan spelen. Martial staat er tussen, maar ik was Greenwood vergeten.

617eb8cf709e6-opstelling.png

Antwoorden op posts van users

@MisterX Ik volg ze wel, maar geen echte fan.

@Fantasy Ik kon het niet laten nu het nog steeds slecht gaat.

@Daniell Dankje.

@mattihamstra Het is de mooiste club van de wereld.

@KayDeManaager Je bedoelt vast de mooiste club van de wereld.

@MNie Ik ga zeker mijn best doen om het langer vol te gaan houden.

@Rossi Dankje.

@Kyrill Ik denk het niet, want daar zijn we nog niet goed genoeg voor.

@Marius Het is geen Man U hoor :P. Ik wil toch weer laten zien dat het zeker mogelijk is om prijzen te gaan pakken met deze selectie.

@ElMarcos Dat zal ik ook zeker doen.

@jefri Dankje.

@DGremlin en @chrisje1993 Beiden bedankt.

@Thymen Ik ben niet bezig met Liverpool hoor.

Wat een selectie heb je al staan. Snap de keuzes die je gaat maken. Met Martial heb ik altijd eenzelfde gevoel, maar als hij er 20+ in legt hoor je daar niand over. Blijft een uitstekende voetballer. Cavani zal minder zijn denk ik. Hopelijk evenaar je minimaal ene Sir Alex zn prestaties. De basis staat als een huis in ieder geval.