Spring naar bijdragen

Novelle van het Jaar 2021 22 leden hebben gestemd

1. 1. Wat was jullie favoriete verhaal om volgen in 2021?

• [FM21] Bodø/Glimt Førr Evig van Marius
      5
    • [FM20] SSD Palermo | De roze feniks van RubenS2
      1
    • [FM21] Knokke voor de winst van Fantasy
      8
    • [FM21] De Gouden Knuppel. van Titan
      2
    • [FM21] Taking the World by Storm: A Newgen Story van Daniell
      5
    • [FM21] Hertha BSC | Die Zukunft Gehört Berlin van Nummerke10
      1

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

Peiling gesloten op 25-10-21 om 18:00

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is zo ver! Zes gladiatoren nemen het in de finale tegen mekaar op om de felbegeerde titel van de Novelle van het Jaar 2021: @Marius @RubenS2 @Fantasy @Titan @Daniell @Nummerke10

Jullie kunnen stemmen tot aanstaande maandagavond 20u. De uitslag van de poll zal meetellen voor 50% en toegevoegd worden aan de beoordelingen van de jury.  D.w.z. dat de nummer 1 van de jury 6 punten krijgt, de nummer twee 5 enz. De winnaar van de poll krijgt eveneens 6 punten, de tweede 5 enz. De totaalscores bepalen de eindwinnaar. Bij een gelijkspel geeft de beoordeling van de jury de doorslag.

bewerkt door Marius

Geplaatst

Mijn stem gaat naar @Fantasy

Lang vol gehouden, alle CL's gewonnen, fijne schrijfstijl en het topic dat ik het meest heb gevolgd van deze rij. Aankomend jaar zal ik iedereen wat beter gaan volgen.

Sowieso een fijne verzameling verhalen en succes aan iedereen! 

Geplaatst

Ik heb gekozen voor @Marius. Met een lein cluppie uit Noorwegen zulke prestaties neerzetten is heel erg knap en ik vermoed dat er iemand van deze club ook de novelle in de gaten heeft gehouden, want gisteren wonnen ze van AS Roma.

Geplaatst

Alles behalve een makkelijke keuze, maar mijn stem gaat naar Knokke van @Fantasy. Hoe het verhaal zich ontwikkelde naar een nieuwe doelstelling (build a club naar pentagon) gaf het een unieke touch.

Geplaatst

Mijn stem is naar @Daniell gegaan vanwege zijn zeer originele insteek, uitstekende verhalen en updates en uiteraard ook vanwege de bijbehorende prestaties. Maar ik wil ook @Marius niet onbelicht laten. Niet alleen met zijn novelle, maar ook met zijn tomeloze inzet hier in dit board _O_ 

Oh; en een dankjewel voor alle novellemakers van afgelopen jaar: @MNie @Vlonkie @MisterX @germandutch @delichris @Kyrill @rich ruzzian @NicoHaak @ElMarcos @FMNOOB @Jotew @19CH98 @komodo25 @Thomassje123 @chrisje1993 @timpy00 @RubenS2 @Lupus. @Titan @Neel2210 @John Terry @DGremlin @Rob1981 @r4vje @Glenn08 @xPeejay @Lazy @Scoiattolo @Rossini' @Copywriter en vele anderen; jullie verhalen waren stuk voor stuk het volgen waard en hopelijk zien we jullie met FM22 weer terug met een nieuw verhaal. Laat ook gerust van jullie horen welke novelle júllie het beste vonden door je stem op de poll uit te brengen!

Geplaatst
7 minuten geleden zei Kyrill:

Ben verbaasd gedood verfde favoriet @Titanvorige ronde amper overleefde en nu ook niet best gaat... 

Volgens mij liep mijn novelle van vorig jaar vier keer zo lang als deze. Ik ben al verbaasd dat dit jaar überhaupt de finale is gehaald ;)

Geplaatst
13 uur geleden zei Titan:

Volgens mij liep mijn novelle van vorig jaar vier keer zo lang als deze. Ik ben al verbaasd dat dit jaar überhaupt de finale is gehaald ;)

Dit speelde ook mee in mijn stem. Ik zie je novelle eerder als een novelle van vorig jaar dan als een novelle van dit jaar :classic_ninja:

Geplaatst
  • Auteur

Voor de twijfelaars of de late beslissers: vanavond sluit de poll!