Nom de Guerre Gepost January 10 Share Gepost January 10 Kroatië in de kwartfinales. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 10 Share Gepost January 10 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Kroatië in de kwartfinales. Haalbare kaart. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 10 Share Gepost January 10 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Kroatië in de kwartfinales. Ik ga hier voor opblijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 10 Share Gepost January 10 1 minuut geleden zei Mordurette: Haalbare kaart. Succes! Het had een stuk erger gekund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 10 Share Gepost January 10 12 minuten geleden zei Arezo: Ik ga hier voor opblijven. Daar blijft het bij, deze kerel moet werken morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 10 Share Gepost January 10 Lekker bezig man, tegen wie de halve finale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 11 Share Gepost January 11 6 uur geleden zei Tim': Lekker bezig man, tegen wie de halve finale? Nog niet bekend. Alles wat er nu nog inzit is ruk. Geen easy loting mogelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 11 Share Gepost January 11 8 uur geleden zei Nom de Guerre: Daar blijft het bij, deze kerel moet werken morgen Deze kerel zit alweer lekker op kantoor. Prima prestatie tot nu toe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 11 Share Gepost January 11 8 uur geleden zei Tim': Lekker bezig man, tegen wie de halve finale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 11 Share Gepost January 11 10 uur geleden zei capelle1212: Top dank je! En voor Kaapverdië? Je kunt een jaar simuleren en hopen dat Africanos Braganca promoveert naar de laagst speelbare divisie in Portugal. Misschien is er ook al wel een uitbreiding voor de Portugese competitie, maar dat weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 11 Share Gepost January 11 25 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een finale tegen Nederland zou natuurlijk prachtig zijn voor de meeste van jouw spelers, maar eerst 'even' Portugal verslaan 🙃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 11 Share Gepost January 11 11 minuten geleden zei Mordurette: Een finale tegen Nederland zou natuurlijk prachtig zijn voor de meeste van jouw spelers, maar eerst 'even' Portugal verslaan 🙃 #Hollywood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capelle1212 Gepost January 11 Share Gepost January 11 1 uur geleden zei FlyD: Je kunt een jaar simuleren en hopen dat Africanos Braganca promoveert naar de laagst speelbare divisie in Portugal. Misschien is er ook al wel een uitbreiding voor de Portugese competitie, maar dat weet ik niet. Oke, top dankje! Ik zal eens kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 11 Share Gepost January 11 Braganca is wel een pittige uitdaging de eerste paar seizoenen op het laagste niveau vanwege de registratieregels. Maar het is tof om met spelers uit Kaapverdië de Liga NOS te bereiken en met het land goed te presteren tijdens de African Cup of Nations. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 11 Share Gepost January 11 56 minuten geleden zei Nom de Guerre: #Hollywood Succes man! Zou een heerlijke finale worden als je het gaat redden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost January 11 Share Gepost January 11 spannend hoor, legendarische prestatie wat er ook gebeurd verder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 12 Share Gepost January 12 Portugal werd aan de kant geschoven. We begonnen goed, kwamen op voorsprong, maar uiteindelijk deed de individuele klasse van Oranje ons de das om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 12 Share Gepost January 12 53 minuten geleden zei Nom de Guerre: Portugal werd aan de kant geschoven. We begonnen goed, kwamen op voorsprong, maar uiteindelijk deed de individuele klasse van Oranje ons de das om. Balen! maar toch een mooi WK gespeeld. Jasper ter Heide man van het toernooi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 12 Share Gepost January 12 Potverdorie, wat een heerlijk toernooi voor Indonesië. Volgend WK pak je hem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 12 Share Gepost January 12 38 minuten geleden zei FlyD: Balen! maar toch een mooi WK gespeeld. Jasper ter Heide man van het toernooi? Rudi Ardianto is zelfs uitgeroepen tot speler van het toernooi door de FIFA, ik denk niet dat ik die kan passeren 28 minuten geleden zei Tim': Potverdorie, wat een heerlijk toernooi voor Indonesië. Volgend WK pak je hem Mwah, ik heb wel gemazzeld met de loting hoor. Een deel van mijn Oranjebrigade zwaait af of raakt op leeftijd. Van Leer is al met pensioen, Haye is 35, Ter Heide is de dertig gepasseerd, Huizing is bijna dertig. Die gaan het volgende WK niet meer halen. Dan heb ik op zich het geluk dat Hilgers en Baggott nu halverwege de twintig zijn, die halen het volgende WK wel. Roeffen wordt langzaam voorbij gestreefd door newgens. Enfin, de kwaliteit van de selectie wordt niet heel veel beter op deze manier, dus dat is wel een dingetje. In feite heb ik de WK-finale gehaald met een elftal vol met gemankeerde Eredivisiespelers, subtoppers uit de KKD, lokale talenten en slechts twee spelers die op topniveau actief zijn. Tenzij er echt een paar hele goeie newgens doorkomen, blijft het behelpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost January 12 Author Share Gepost January 12 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Mwah, ik heb wel gemazzeld met de loting hoor. Een deel van mijn Oranjebrigade zwaait af of raakt op leeftijd. Van Leer is al met pensioen, Haye is 35, Ter Heide is de dertig gepasseerd, Huizing is bijna dertig. Die gaan het volgende WK niet meer halen. Dan heb ik op zich het geluk dat Hilgers en Baggott nu halverwege de twintig zijn, die halen het volgende WK wel. Roeffen wordt langzaam voorbij gestreefd door newgens. Enfin, de kwaliteit van de selectie wordt niet heel veel beter op deze manier, dus dat is wel een dingetje. Herkenbaar van mijn Suriname-game. Als de bekende namen stoppen, is het niet direct veel soeps qau opvolging. Desalniettemin een wereldprestatie met Indonesië. Merk je al iets van de dynamic youth rating? Of werkt dat nog altijd niet..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 12 Share Gepost January 12 HEEUJ WE ZIJN WERELDKAMPIOEN Balen man, desalniettemin een wereldprestatie. Hoe schaal je zelf deze prestatie in je CM/FM 'carrière' in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 12 Share Gepost January 12 4 uur geleden zei Titan: Herkenbaar van mijn Suriname-game. Als de bekende namen stoppen, is het niet direct veel soeps qau opvolging. Desalniettemin een wereldprestatie met Indonesië. Merk je al iets van de dynamic youth rating? Of werkt dat nog altijd niet..? Ik heb een vervanger voor Haye in de vorm van Ivar Jenner, maar verder is de spoeling dun inderdaad. Die twee centraal achterin zijn vooralsnog onvervangbaar. 3 uur geleden zei Arezo: HEEUJ WE ZIJN WERELDKAMPIOEN Balen man, desalniettemin een wereldprestatie. Hoe schaal je zelf deze prestatie in je CM/FM 'carrière' in? Ik heb heel even getwijfeld over reloaden, maar dat zou afbreuk doen aan de ervaring. Qua prestatie is dit een prima prestatie, ik heb geen idee hoe ik het zou ranken though. Elke situatie heeft zijn eigen uitdagingen en moeilijkheden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 12 Share Gepost January 12 4 uur geleden zei Titan: Herkenbaar van mijn Suriname-game. Als de bekende namen stoppen, is het niet direct veel soeps qau opvolging. Desalniettemin een wereldprestatie met Indonesië. Merk je al iets van de dynamic youth rating? Of werkt dat nog altijd niet..? Nog steeds niet gefixt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 12 Share Gepost January 12 Ik heb nog geen stijging gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts