Jump to content

Great [klein land] challenge

Titan
 Share

Recommended Posts

10 uur geleden zei capelle1212:

Top dank je! En voor Kaapverdië? 

Je kunt een jaar simuleren en hopen dat Africanos Braganca promoveert naar de laagst speelbare divisie in Portugal. Misschien is er ook al wel een uitbreiding voor de Portugese competitie, maar dat weet ik niet.

1 uur geleden zei FlyD:

Je kunt een jaar simuleren en hopen dat Africanos Braganca promoveert naar de laagst speelbare divisie in Portugal. Misschien is er ook al wel een uitbreiding voor de Portugese competitie, maar dat weet ik niet.

Oke, top dankje! Ik zal eens kijken. 

Braganca is wel een pittige uitdaging de eerste paar seizoenen op het laagste niveau vanwege de registratieregels. Maar het is tof om met spelers uit Kaapverdië de Liga NOS te bereiken en met het land goed te presteren tijdens de African Cup of Nations.

53 minuten geleden zei Nom de Guerre:

eb4ade3e1e5a09b8524179e6f09aa723.png

Portugal werd aan de kant geschoven.

c8ce0a9f7188d44ec2036d89107c2b0e.png

We begonnen goed, kwamen op voorsprong, maar uiteindelijk deed de individuele klasse van Oranje ons de das om.

Balen! maar toch een mooi WK gespeeld. Jasper ter Heide man van het toernooi? :D 

38 minuten geleden zei FlyD:

Balen! maar toch een mooi WK gespeeld. Jasper ter Heide man van het toernooi? :D 

Rudi Ardianto is zelfs uitgeroepen tot speler van het toernooi door de FIFA, ik denk niet dat ik die kan passeren :D 

28 minuten geleden zei Tim':

Potverdorie, wat een heerlijk toernooi voor Indonesië. Volgend WK pak je hem (y) 

Mwah, ik heb wel gemazzeld met de loting hoor. Een deel van mijn Oranjebrigade zwaait af of raakt op leeftijd. Van Leer is al met pensioen, Haye is 35, Ter Heide is de dertig gepasseerd, Huizing is bijna dertig. Die gaan het volgende WK niet meer halen. Dan heb ik op zich het geluk dat Hilgers en Baggott nu halverwege de twintig zijn, die halen het volgende WK wel. Roeffen wordt langzaam voorbij gestreefd door newgens. Enfin, de kwaliteit van de selectie wordt niet heel veel beter op deze manier, dus dat is wel een dingetje. 

In feite heb ik de WK-finale gehaald met een elftal vol met gemankeerde Eredivisiespelers, subtoppers uit de KKD, lokale talenten en slechts twee spelers die op topniveau actief zijn. Tenzij er echt een paar hele goeie newgens doorkomen, blijft het behelpen :D 

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Mwah, ik heb wel gemazzeld met de loting hoor. Een deel van mijn Oranjebrigade zwaait af of raakt op leeftijd. Van Leer is al met pensioen, Haye is 35, Ter Heide is de dertig gepasseerd, Huizing is bijna dertig. Die gaan het volgende WK niet meer halen. Dan heb ik op zich het geluk dat Hilgers en Baggott nu halverwege de twintig zijn, die halen het volgende WK wel. Roeffen wordt langzaam voorbij gestreefd door newgens. Enfin, de kwaliteit van de selectie wordt niet heel veel beter op deze manier, dus dat is wel een dingetje. 

Herkenbaar van mijn Suriname-game. Als de bekende namen stoppen, is het niet direct veel soeps qau opvolging. Desalniettemin een wereldprestatie met Indonesië. Merk je al iets van de dynamic youth rating? Of werkt dat nog altijd niet..?

4 uur geleden zei Titan:

Herkenbaar van mijn Suriname-game. Als de bekende namen stoppen, is het niet direct veel soeps qau opvolging. Desalniettemin een wereldprestatie met Indonesië. Merk je al iets van de dynamic youth rating? Of werkt dat nog altijd niet..?

Ik heb een vervanger voor Haye in de vorm van Ivar Jenner, maar verder is de spoeling dun inderdaad. Die twee centraal achterin zijn vooralsnog onvervangbaar.

3 uur geleden zei Arezo:

HEEUJ WE ZIJN WERELDKAMPIOEN ;c Balen man, desalniettemin een wereldprestatie. Hoe schaal je zelf deze prestatie in je CM/FM 'carrière' in? 

Ik heb heel even getwijfeld over reloaden, maar dat zou afbreuk doen aan de ervaring. Qua prestatie is dit een prima prestatie, ik heb geen idee hoe ik het zou ranken though. Elke situatie heeft zijn eigen uitdagingen en moeilijkheden.

4 uur geleden zei Titan:

Nog steeds niet gefixt