Jump to content

Great [klein land] challenge

Titan
 Share

Recommended Posts

Cordero was een recordverkoop. Met nadruk op was....

8515579a74cab7667771a696e0eace2f.png

Wat een werelddeal. €50 miljoen!! + 20% doorverkoop en hij heeft de potentie om naar een topclub te gaan! Dus daar kunnen nog flink wat miljoentjes naar toe. Ook kan ik hem 1 jaar terug huren dus ik heb alle tijd om op zoek te gaan naar een vervanger

029c4bc3b86a481f73088e0ed948ef88.png

Daarnaast ook nog eens de groepsfase van de CL gehaald

Financiën

df5c0314fed96c5d51308f7b62b973dc.png

Dat maakt dit nu de financiën :D 

d4124c425527d29cc687845eba67e074.png

En misschien blijft het daar niet bij, ik krijg 20% van de winst van deze speler (verkocht voor €15 miljoen) en hij staat al in de belangstelling van enkele grote clubs

Edited by Thomassje123

Seizoen 3 met Kosovo / FC Prishtina:

Kosovo

Gewoon kut. Na eerder voor EK gekwalificeerd te zijn en daar de 2e ronde te halen, had ik eigenlijk wel een goed gevoel bij de WK-kwalificatie. Maar uiteindelijk werden we laatste :D. In de wedstrijden waren we zeker niet heel slecht en hadden we ook pech door goals in de laatste minuten. Momenteel 94e op de ranglijst.

image.thumb.png.406e252d42d303ae7dfca0c0b02da521.png

FC Prishtina

Kampioenschap en beker gewonnen, wel met meer moeite dan vooraf verwacht. Speel vrijwel alles met instant replay en heb het idee dat dit ten koste gaat van wat punten.

Voor het eerst mee mogen doen in de CL. In de poulefase wel redelijk kansloos. Niet iedere wedstrijd kansloos verloren, maar wel nul punten. 

Verder met veel transfers bezig geweest. Komen wat talentjes naar ons toe, maar de meesten pas als ze 18 zijn. Heb straks wel te veel buitenlanders in mijn selectie, dus even kijken hoe de zomer eruit komt te zien.

image.thumb.png.ba367bd6f1f84039b6121f70e0b1fcab.png

image.thumb.png.2108cdf3990b4f3bc5863dc3452d6bbd.png

image.thumb.png.1097d7d671a5e84cc23710180e19d9e3.png

Weer even een update over mijn avontuur in Brunei. Het is een tijdje geleden, maar door werk weinig aan spelen toegekomen helaas. Maar we zijn weer een stukje verder gekomen. 

Ik zie langzaam lichte progressie ontstaan, de regens worden al iets beter, waardoor er enigszins perspectief is voor de toekomst. Al zal het een weg van de lange adem zijn.

Voor het eerst deed Brunei mee aan de SEA CUP. Elke wedstrijd hadden we de bovenhand en we wisten het Indonesië zelfs enigszins moeilijk te maken. Tegen Cambodja verloren we helaas in de allerlaatste minuut, nadat we de hele wedstrijd volledige controle hadden. Maar met een 4e plaats en 4 puntjes ben ik optimistisch voor de toekomst.

image.thumb.jpeg.44cf45501c5013067ef26d5abf2eef65.jpegimage.thumb.jpeg.af5a52a10b39286934495f0710a2b792.jpeg

image.thumb.jpeg.f421ed3cc8d2ac84a60812f6e08ed4f4.jpeg

Vanaf het begin ben ik ook begonnen in de Bruneise competitie met Indera. Waar het eerste jaar DPMM nog oppermachtig was, hebben wij in 3e seizoenen compleet de overhand genomen. DPMM speelde de jaren daarvoor in de Maleisische Super League en de Singaporese League, maar is nu weer teruggekeerd in Brunei. Dus het niveau lag direct al een stuk hoger dan die van ons.

Het laatste seizoen hebben we zelfs ongeslagen afgesloten. Om het nog een beetje interessant en uitdagend te houden heb ik besloten om voor het aankomende seizoen vooral jeugdspelers te gebruiken. Kijken of ik nog potentiële spelers voor het nationale team kan ontwikkelen.image.thumb.jpeg.8d05b169f4adf3ba3138cf8ac2160933.jpeg

1 uur geleden zei Vitesse2012:

@Chiemel Voor zover ik gezien en gemerkt heb zijn er geen restricties. Het enige jammere is dat we niet meedoen aan de Champions League in Azië, dus na 3 seizoenen heb je eigenlijk alles wel gewonnen wat er te winnen valt.

Waarom doet Brunei daar niet aan mee? Fout in de database of real life zijn ze ook uitgesloten van deelname?

30 minuten geleden zei Vitesse2012:

@Mordurette Geen idee eigenlijk. Volgens mij heeft het met de ranking van de competitie te maken. Die is behoorlijk laag en daar zit ook niet echt verandering in. Dus ik ben bang dat het zo zal blijven.

Wel vreemd want zelfs de clubs in bijvoorbeeld Gibraltar en San Marino hebben tickets voor Europees voetbal terwijl die ranking ook heel laag is. 

1 uur geleden zei Mordurette:

Wel vreemd want zelfs de clubs in bijvoorbeeld Gibraltar en San Marino hebben tickets voor Europees voetbal terwijl die ranking ook heel laag is. 

Misschien dat de regels toch verschillen met Europa, al zou dat wel vreemd zijn natuurlijk. Ik kan er ook niet echt duidelijke informatie over vinden op internet.

Misschien heeft iemand een idee hoe dit zit?

Zijn er mensen die het interessant lijkt om een build a nation in San Marino te doen? Als er interesse is wil ik mijn save wel een keer uploaden.

- Folgore - de club waar ik mee speel - heeft €200 miljoen op de bank dus er zijn veel mogelijkheden

- ALLE andere clubs zijn professioneel, om een idee te geven Libertas heeft €5,2 miljoen op de bank kan ik in de editor zien. Ook genoeg mogelijkheden dus bij de andere clubs.

- De San Marinese competitie staat 36e op de competitieranglijst, Hiermee staan we boven Kazachstan, Hongarije en Finland

- De competitie staat op plek 21e als het gaat om de coëfficiënten. Dit betekent dat 3 clubs in de tweede kwalificatieronde van de Conference League starten. De kampioen start in de 1e kwalificatieronde van de Champions League

- San Marino staat op plek 21, bij plek 17 stroomt de kampioen in de tweede kwalificatieronde in

- Het nationale team zit in de Nations League divisie C, ik ga zo nog eerst 2 wedstrijden tegen Kazachstan afwerken. Het kan betekenen dat San Marino nog degradeert.

- San Marino heeft al aardige spelers, onder andere spelers met een CA van 134, 132 en 132 (dit zijn 3 centrale middenvelders)

- Faciliteiten van Folgore zijn bijna gemaxt, de faciliteiten van andere clubs laat nog wel wat te wensen over

On 4/18/2022 at 3:52 PM, Thomassje123 said:

Zijn er mensen die het interessant lijkt om een build a nation in San Marino te doen? Als er interesse is wil ik mijn save wel een keer uploaden.

- Folgore - de club waar ik mee speel - heeft €200 miljoen op de bank dus er zijn veel mogelijkheden

- ALLE andere clubs zijn professioneel, om een idee te geven Libertas heeft €5,2 miljoen op de bank kan ik in de editor zien. Ook genoeg mogelijkheden dus bij de andere clubs.

- De San Marinese competitie staat 36e op de competitieranglijst, Hiermee staan we boven Kazachstan, Hongarije en Finland

- De competitie staat op plek 21e als het gaat om de coëfficiënten. Dit betekent dat 3 clubs in de tweede kwalificatieronde van de Conference League starten. De kampioen start in de 1e kwalificatieronde van de Champions League

- San Marino staat op plek 21, bij plek 17 stroomt de kampioen in de tweede kwalificatieronde in

- Het nationale team zit in de Nations League divisie C, ik ga zo nog eerst 2 wedstrijden tegen Kazachstan afwerken. Het kan betekenen dat San Marino nog degradeert.

- San Marino heeft al aardige spelers, onder andere spelers met een CA van 134, 132 en 132 (dit zijn 3 centrale middenvelders)

- Faciliteiten van Folgore zijn bijna gemaxt, de faciliteiten van andere clubs laat nog wel wat te wensen over

Kun je hem een keer uploaden? Dan ga ik er een keer naar kijken, lijkt me leuk! Zeker na die domme crash van mij van eerder haha.

Met het Kosovaanse FC Prishtina weer gekwalificeerd voor de CL, na oa Shakthar en Olympiakos met wat mazzel uit te schakelen. In een poule met Dortmund, Milan en Sporting. Tegen de eerste twee al 2x met 3-0 verloren. Wellicht moet ik toch wel met een andere tactiek spelen, wat spelen jullie tegen sterkere teams (dit is FM20..)? Heb ook wel veel blessures, waardoor ik sowieso niet met mijn target man kon spelen. 

Edited by Chiemel

Speelde in 21 altijd aanvallend. Verdedigender spelen werkte averechts bij mij. Ga je vaak op je bakkes, maar soms niet. Na verloop van tijd merk je wel de toename in kwaliteit.

Op 20-4-2022 om 13:23 zei Thomassje123:

https://easyupload.io/sovk39

@Titan Misschien een ideetje voor de uitdaging van de week, stoot Folgore van de troon en wordt kampioen (Kwaliteitsverschil is vrij groot)

Misschien dat ik hem ook nog wel een keer download. Wellicht een andere club overnemen dat dat net de stap kan zijn om die youth rating omhoog te krijgen.

Op 18-4-2022 om 15:52 zei Thomassje123:

Dutch lower leagues:

https://easyupload.io/m48hh5

Italie tier 4 en 5:

https://easyupload.io/7q81dn

San Marino competitie:

https://easyupload.io/2z47p5

Bovenstaande databases moet je er ook bij downloaden anders doet ie het niet. Link is maar 30 geldig, kon niet langer. Mochten ze het niet doen @ me dan even :) 

7 hours ago, Thomassje123 said:

Dutch lower leagues:

https://easyupload.io/m48hh5

Italie tier 4 en 5:

https://easyupload.io/7q81dn

San Marino competitie:

https://easyupload.io/2z47p5

Bovenstaande databases moet je er ook bij downloaden anders doet ie het niet. Link is maar 30 geldig, kon niet langer. Mochten ze het niet doen @ me dan even :) 

Alles gedownload maar kan spel niet laden helaas. Iemand een idee hoe dat kan?

Heb je als land nog iets aan die promoties? Reputatie boost? Ik promoveer met Kosovo naar A, maar daar zal ik meer gaan verliezen. 

Nu halverwege het 4e seizoen. Gaat zoals vorig seizoen; CL-groepsfase gehaald met Prishtina, maar alles verloren. In de competitie zullen we vast uiteindelijk kampioen worden, beker zijn we met een B-elftal wel uitgeschakeld. Kleine oeps.