Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden zei Urbeto:

Uit m'n hoofd: Erik Botheim (€2,1m), Tim Handwerker (425k) en Ransford Yeboah-Königsdörffer (750k oid). Laatstgenoemde was erg matig, maar Botheim en Handwerker erg goed. Botheim schoot ons direct naar de titel en Conference League winst, terwijl Handwerker een zeer degelijke back-up voor Malacia bleek. Als je Botheim kan halen, zeker doen! 

Botheim heb ik gescout, er is alleen geen geld om deze gast te halen. Met 900k kom je niet ver. 

Blij dat ik de lastigste wedstrijd in europa ook winnend afsluit. Verbazend, want thuis speelde ik nog 3-3. 

image.png.1e2597d1c3d7aaf57e1e3bf99e123117.png

Edited by SLeePo
Toevoeging

Op 28-11-2021 om 21:33 zei Brozai:

ONGELOFELIJK!!! Xavi Simons die bij een 2-1 voorsprong een ongelofelijk onnodige overtreding maakt. Deed hij ook al in de Europa League. Een xG van 3. HET ZIT NIET MEE :( 

image.thumb.png.ccc5fa4b42a82b037d9a56c9eacb5edf.png

Vanaf minuut 80 de ingevallen Sesko 1 op 1 de paal nog geraakt... Twee VAR momenten waar geen penalty uit kwam....

Woensdagavond de game weer opgepakt en beloond!! In 2025 dan eindelijk de eerste prijzen binnenhalen. Zit ook nog in de Champions League, laatste 16 vs Benfica. En dat terwijl ik vooral jeugd doorgeselecteerd heb. 

image.png.296a4bc1570cb20f7f20d16bd52bba55.png

Ik post dit trouwens na deze wedstrijd. Lijkt wel binnen :) 

image.png.77f6a9841ae0694632f935b9cec19cae.png

image.thumb.png.5c54c8a4cb1eead80eabd871cb3e8bb4.pngDe magische tempel die we De Kuip noemen!!!!!

EDIT: Na een 5-3 thuisoverwinning komen we uit op 2-0 achterstand... op weg naar de verlenging. Maar in de 90+3e minuut is daar de legendarische Lorenzo Lucca met zijn 40e van het seizoen!!!

We gaan nu op naar de finale vs Bayern Munchen die 5-0 wonnen van Man City! @Urbeto

Edited by Brozai

WE DID IT!! @Urbetoimage.thumb.png.8b311cb2dd6b53aec886f1474dce0ac5.png

Kijk die Xavi Simons eens pronken met die Cup. Nadat hij eerder al onnodige penalty's veroorzaakte kreeg hij nu in de 20e minuut een rode kaart op de helft van de tegenstander, Lorenzo Lucca scoorde in de 1e minuut!

3 jaar geen prijs gewonnen en nu de treble! Zelfde tactiek, bijna dezelfde spelers. Apart, maar top. 

Mijn doel is om Nederland bovenaan te krijgen op de coëfficienten lijst. Denk dat ik nu voor een complete leegverkoop ga. Al is Lorenzo Lucca toch wel erg belangrijk :P 

Zie onderstaand de kampioenen. Emegha, 't Zand en Milambo waren ook belangrijke spelers dit seizoen. Grote man in de Finale Justin Janitzek (tegen Bayern notabene). Sesko eraf gehaald en Janitzek erbij als CV met rugdekking taak. Heb nog nooit iemand zoveel zien wegewerken :) 

image.png.3a57ec542979f3947ac04e68d6c8ea43.png

En hier volgens het jaaroverzicht: Speel twee afwisselende tactieken

image.png.a6347ada722caf348521a22d021b810d.png

Spelers die nergens bij staat maar wel veel zijn gebruikt: Jaden Slory en Pedersen (veel geblesseerd).

Belangstelling voor de spelers wakkert ook gelijk aan Montóia werd aan het begin van het seizoen constant benaderd voor 2.5 miljoen. Is nu 40 miljoen waard en staat in de belangstelling van de gehele Europese top (voorbeeld). 

Edited by Brozai

6 minuten geleden zei rich ruzzian:

Lekker @Kyrill.  Komend seizoen zal het dan nog weer beter gaan. Niet te gek doen qua transfers en je ploeg zal nog sterker zijn want nog meer gewend aan de spel wijze

Thnx maat thnx. Nee ben niet van plan te gek te doen met transfers. Havertz en Dybala vooral zijn in vorm van hun leven op CAM en AMR. En Fati begint ook heerlijk te spelen laatste spelmaanden. Voor spits Lukaku >Belotti>Havertz en Dybala en Werner komt terug van on loan van Westham komende zomer met zoveel spelers. Ik wil eigenlijk alleen verdedigers halen komende zomer Silva en Rüdiger niet meer heb en standaard met Pavard en Sule speel. Maar ik wil betere backups voor CV dan Chalobah en Malang Sarr. Misschien een extra CM en LB en dan ben ik eigenlijk al wel klaar. Thnx voor je advies! Nu Dortmund - Bayern en dan naar werk toe. Fijne avond. Edit Retsos zijn work permit is door gekomen laatst. Hij kan komende zomer ook worden ingeschreven :)

Edited by Kyrill

1 uur geleden zei Kyrill:

arlo mag ik je nu wel bedanken/creditten voor  de hulp met de instructies, formatie en taktiek :)?:classic_cool:

Tuurlijk, graag gedaan :)

Ik hoop dat je naast dit opgevolgd te hebben ook inspiratie hebt opgedaan om zelf weer meer het initiatief en de touwtjes in handen te nemen en er ook op vertrouwen dat het dan ook goedkomt (y) 

4 minuten geleden zei Karlo:

Tuurlijk, graag gedaan :)

Ik hoop dat je naast dit opgevolgd te hebben ook inspiratie hebt opgedaan om zelf weer meer het initiatief en de touwtjes in handen te nemen en er ook op vertrouwen dat het dan ook goedkomt (y) 

Jaa ik heb die inspiratie zeker op gedaan!! Thnx!!! Maar goed dit is misschien 1,5e keer of minder in 9 jaar of langer met FM of langer, dat ik niet met iets speel zelf gemaakt heb. Dus keertje ietsjes minder touwen in handen hebben kan wel voor zeldzame keer ooit. Langzaam aan komend seizoen weer eigen taktiek en formatie in bouwen met minimaal weinig instructies en 0 formatie aanpassingen (y)

Edited by Kyrill

11 minuten geleden zei Kyrill:

Langzaam aan komend seizoen weer eigen taktiek en formatie in bouwen met minimaal weinig instructies en 0 formatie aanpassingen (y)

Zo strikt hoeft het echt niet te zijn ;c zolang je de ideeën erachter maar een beetje begrijpt. Vergeet niet dat elke speler in principe elke rol kan spelen, maar zijn attributen en traits vertellen je in welke mate hij er geschikt voor is.

En qua instructies.. hou het inderdaad simpel, maar het moet vooral kloppen. Dus goed bedenken hoe je wilt spelen, of je spelers er geschikt voor zijn en of het past bij de club (reputatie en expected finish).

En wees dan ook niet bang om aanpassingen te doen tijdens wedstrijden, dat mag heus wel, maar begin eerst eens met één of twee dingen aan- of uit te zetten, in plaats van een compleet ander strijdplan uit de kast te trekken. Succes!

Edited by Karlo

15 uur geleden zei Nummerke10:

@Kyrill Dat je penalty's nodig had was wel verrassend want je veegde United wel echt van de mat. Volgend jaar lekker Tomori terughalen of Fofana, Gvardiol of De Ligt ofzo halen en de rest is kansloos :D

Hahaha je hebt helemaal gelijk vriend. Ik ga over nadenken ja! Hihi 

Ben voor nu iig bezig met Ruben Neves voor 27M ipv 75 omdat Wolves gedegradeerd is hihi

We did it! Na Arsenal, United, Liverpool en Leeds gaan ook wij Chelsea de CL in en City gaat lekker ECL of EC in don't care haha

20211205134325_1.jpg