Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Waar ik in de vorige FM versies altijd de ene na de andere prijs aan elkaar reeg, gaat het dit jaar continu net mis. Verloren finales en cruciale tegengoals in de blessuretijd. De beker en Europa League gingen weer totaal tegen de verhouding in verloren. Nu een nieuwe kans om de eerste prijs te pakken. Als het niet lukt voel ik een FM-dip aankomen.

image.thumb.png.d4ab8d2ba37471847b91fd7b3a79a0e3.png

En ohja, wij spelen tegen PSV ;) 

13 minuten geleden zei Brozai:

Waar ik in de vorige FM versies altijd de ene na de andere prijs aan elkaar reeg, gaat het dit jaar continu net mis. Verloren finales en cruciale tegengoals in de blessuretijd. De beker en Europa League gingen weer totaal tegen de verhouding in verloren. Nu een nieuwe kans om de eerste prijs te pakken. Als het niet lukt voel ik een FM-dip aankomen.

En ohja, wij spelen tegen PSV ;) 

Spannend hoor! Hoe dan ook knap dat je zo'n seizoen draait, hoe het ook afloopt. 89 punten is voor Feyenoord nog steeds bijzonder netjes. 

sUMa2pf.png

Dit is toch wel een hele bizarre manier om de halve finale van de Champions League te halen. We worden voor rust behoorlijk weggespeeld en na de 3-1 in Rotterdam staat het virtueel 3-3. Tot Erik Botheim uit het niets de ban breekt. Wat een fenomeen. 

ONGELOFELIJK!!! Xavi Simons die bij een 2-1 voorsprong een ongelofelijk onnodige overtreding maakt. Deed hij ook al in de Europa League. Een xG van 3. HET ZIT NIET MEE :( 

image.thumb.png.ccc5fa4b42a82b037d9a56c9eacb5edf.png

Vanaf minuut 80 de ingevallen Sesko 1 op 1 de paal nog geraakt... Twee VAR momenten waar geen penalty uit kwam....

Edited by Brozai

Lukaku zit op 400K per week is 28 en is in laatste uren van 4.5 CA naar 5 CA gegaan. Maar man wat is ie geweldig hij knat ze er van  alle hoeken en gaten erin. Heel af en toe tegen de ''mindere'' goden bank ik hem voor geval we iets moeten forceren maar buiten de selectie laten gaat voorlopig nooit worden iig.

20211130211738_1.jpg

54 minuten geleden zei glennix:

@KyrillLukaku is echt een beest, hij kan fysisch zelfs goed mee tot zijn 35-36ste in FM. :checkit:

Thnx vriend, fijn om te horen!

Gaat op persconferentie alleen maar over de refeering en de referee....

Nee Crystal Palace is gewoon ordinaire schopploeg geen kick & rush maar gewoon kick... 2 rode kaarten en 35 fouls en onwijs veel gele kaarten haha wat een afgang voor hun zeg. Niet zozeer score maar kom op zeg 35 fouls doe normaal, gelukkig weet Puli het af te maken 2x :)

20211130234026_1.jpg

Twee zwaluwen maakt nog geen zomer, en zijn 2 thuisduels. En heb deze maand nog Arsenal de nummer 1 uit, United nummer 3 uit en Liverpool nummer 2 thuis. Maar begin is goed @mdt @Arezo @Nummerke10 @Nom de Guerre.

Helaas kan ik vrijwel niemand eerder terug halen van on loan... Maar Dybala, Luis Diaz, Sule en Belotti zijn er bij gekomen.  Dat verlicht de druk op Lukaku en Havertz ook en maakt de concurrentie strijd voor Pulisic, CHOI en Fati steviger.

20211202113427_1.jpg

20211202113451_1.jpg

1 uur geleden zei Kyrill:

Twee zwaluwen maakt nog geen zomer, en zijn 2 thuisduels. En heb deze maand nog Arsenal de nummer 1 uit, United nummer 3 uit en Liverpool nummer 2 thuis. Maar begin is goed @mdt @Arezo @Nummerke10 @Nom de Guerre.

Helaas kan ik vrijwel niemand eerder terug halen van on loan... Maar Dybala, Luis Diaz, Sule en Belotti zijn er bij gekomen.  Dat verlicht de druk op Lukaku en Havertz ook en maakt de concurrentie strijd voor Pulisic, CHOI en Fati steviger.

20211202113427_1.jpg

20211202113451_1.jpg

Lekker, origineel idee wel Dybala op rechts. Qua opstelling vind ik het persoonlijk nu wat logischer staan allemaal. Ga zo door & niet opgeven hè! Ik ben in FM 22 tot nu toe 6(!) save's gestart maar kom er nog niet lekker in.

Zojuist zei Arezo:

Lekker, origineel idee wel Dybala op rechts. Qua opstelling vind ik het persoonlijk nu wat logischer staan allemaal. Ga zo door & niet opgeven hè! Ik ben in FM 22 tot nu toe 6(!) save's gestart maar kom er nog niet lekker in.

Thnx bro thnx!!

Helaas verloren bij de nummer 1! Voor 2e keer dit seizoen van ze verloren maar aangezien die club liefde van mijn leven is en mijn favoriete en enige club 100% alles van kijk kan ik er mee leven!

20211202131419_1.jpg

50 minuten geleden zei Urbeto:

Dit had ik niet verwacht tegen een doorgaans erg sterk Ajax, maar ik klaag niet! Tot de zeventigste minuut heeft Ajax überhaupt geen enkel schot gelost. Dominantie. 

YrMNZI5.png

Lekkere uitslag. Wat heb je in het eerste seizoen gekocht? 

38 minuten geleden zei SLeePo:

Lekkere uitslag. Wat heb je in het eerste seizoen gekocht? 

Uit m'n hoofd: Erik Botheim (€2,1m), Tim Handwerker (425k) en Ransford Yeboah-Königsdörffer (750k oid). Laatstgenoemde was erg matig, maar Botheim en Handwerker erg goed. Botheim schoot ons direct naar de titel en Conference League winst, terwijl Handwerker een zeer degelijke back-up voor Malacia bleek. Als je Botheim kan halen, zeker doen!