Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Heerlijk dit. Laatste moment besloten met Gabi Martinelli in de spits te beginnen ipv Moukoko. Omdat Gabi er ook 2 maakte uit bij 1-2 zege op Everton. Maakt Gabi de winnende ook hier, heerlijk. Nu effe pauze honden uitlaten voor mijn moeder die ziek is. En dan erna Chelsea thuis als we die winnen staan in punten gelijk met hun de nummer 4 alleen doelsaldo is voor hun veel beter +15 wij +6.

20211108140226_1.jpg

DE uitwedstrijden liepen vorig seizoen voor geen meter, dan is deze galavoorstelling wel erg welkom. Is welliswaar pas de eerste uitwedstrijd dit seizoen, maar toch. De aankopen doen het toch maar. Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken. NA 3 wedstrijden nu 11 voor en 0 tegen, 3 gewonnen. 

image.png.6e1b0d14a4e625f1792830e4f4d5c950.png

Tja onbegonnen werk..... 1e wedstrijd 14e  minuut al direct rood.. 2e duel ook al  behoorlijk snel rood... Ben trots op jongen uberhaupt mircauleuze wijze Monaco hebben uitegschakeld, de return ansich hebben gewonnen ondanks 10 man. Dan maar EL :)

20211110133507_1.jpg

20211110135425_1.jpg

Edited by Kyrill

16 uur geleden zei Nom de Guerre:

59a36e85640a77923909cce5fac95d5a.png 

Kan je het spel uitspelen? :o 

Vind je het misschien een leuk idee om eens een podcast/artikel te wijden aan wedstrijdbenadering? Hoe werk je naar een wedstrijd toe en hoe pas je je tijdens wedstrijden aan? Tactisch maar ook qua toespraken en wissels bijvoorbeeld?

3 uur geleden zei Brozai:

Kan je het spel uitspelen? :o 

Vind je het misschien een leuk idee om eens een podcast/artikel te wijden aan wedstrijdbenadering? Hoe werk je naar een wedstrijd toe en hoe pas je je tijdens wedstrijden aan? Tactisch maar ook qua toespraken en wissels bijvoorbeeld?

Kan wel, denk ik... Lijkt me wel iets waar @FlyD ook wat mee kan :)