Kyrill Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 Deze hadden jullie nog te goed @Mark Hughes @MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Deze hadden jullie nog te goed @Mark Hughes @MNie Lekkere overwinning Karel. Het is mij met Newcastle niet gelukt van Liverpool te winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 25 minuten geleden zei MNie: Lekkere overwinning Karel. Het is mij met Newcastle niet gelukt van Liverpool te winnen. Thx maat thx. Heb je al eens 442 counter geprobeerd? Dees uit bij de #1 is ook wel lekker: 18 jarige Charlie Patino 1,5 ster CA scoort effe zijn 1e goal voor de club als invaller uit op Old Trafford Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 3 minuten geleden zei Kyrill: Thx maat thx. Heb je al eens 442 counter geprobeerd? Dees uit bij de #1 is ook wel lekker: 18 jarige Charlie Patino 1,5 ster CA scoort effe zijn 1e goal voor de club als invaller uit op Old Trafford Nee ik blijf meestal trouw aan me eigen tactiek. We zijn vierde geworden met nog 1 wedstrijd te gaan, dus seizoen is meer dan goed te noemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 Zojuist zei MNie: Nee ik blijf meestal trouw aan me eigen tactiek. We zijn vierde geworden met nog 1 wedstrijd te gaan, dus seizoen is meer dan goed te noemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost October 25, 2021 Share Gepost October 25, 2021 Seizoensbegin mag er wel wezen hoor! Alleen op PSG verloren, de vier overige wedstrijden gewonnen met als toppunt deze zege op Lyon dat op dat moment eerste stond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost October 28, 2021 Share Gepost October 28, 2021 Cupfighters Als de jongens bij thuiskomst maar iets doelgerichter zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost October 29, 2021 Share Gepost October 29, 2021 Gestolen overwinningen tellen ook. Ik merk wel dat de klad erin komt en dat ik de ploeg niet meer fatsoenlijk fit krijg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost October 30, 2021 Share Gepost October 30, 2021 Prima eerste seizoen (kampioen met veel geluk), beker met vechtvoetbal en dit als afsluiter: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost October 30, 2021 Share Gepost October 30, 2021 Dankzij supersub Ajorque houden we een reeks van 7 ongeslagen wedstrijden gaande en - nog belangrijker - houden we AS Monaco achter ons op de derde plaats. Wat een eerste helft van het seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weslinho Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Lekker begin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 31, 2021 Author Share Gepost October 31, 2021 9 minuten geleden zei Weslinho: Lekker begin Nice! Wat voor tactiek en formatie speel je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weslinho Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 20 minuten geleden zei Fantasy: Nice! Wat voor tactiek en formatie speel je? Ben zo aan het seizoen begonnen. Geef achterin nog wel iets te veel weg maar ben dan ook geen tactisch meesterbrein. Sta dus zeker open voor tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 31, 2021 Author Share Gepost October 31, 2021 Een ouderwetse 4-2-3-1 gegenpress Merk je niet dat de ploeg na 60/75 minuten nauwelijks meer fit is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weslinho Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 38 minuten geleden zei Fantasy: Een ouderwetse 4-2-3-1 gegenpress Merk je niet dat de ploeg na 60/75 minuten nauwelijks meer fit is? Tot nu toe nog niet opgevallen. Heb pas een paar wedstrijden gespeeld en het scheelt dat je 5 wissels hebt natuurlijk. Wel een goede tip om hier rekening mee te houden en gedurende de wedstrijd wat gas terug te nemen misschien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost October 31, 2021 Share Gepost October 31, 2021 Een godswonder dat we dit nog wonnen. Na 75 minuten had iedereen de benen al vol. In 90+4 een highlight met een corner voor United, dan weet je het al CR7 schiet z'n pingels ook nog altijd vrolijk binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost November 1, 2021 Share Gepost November 1, 2021 Een zure nederlaag, extra zuur dat uitgerekend Kane mist in de serie. In de 110e minuut kwamen we nog op voorsprong maar in minuut 113 scoort Tosun even met een schot van 25 meter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost November 1, 2021 Share Gepost November 1, 2021 Lekker potje hier in Bergamo, de buren uit Milaan zonder punten naar huis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiW. Gepost November 2, 2021 Share Gepost November 2, 2021 Lekkerrrr, na lang met tien man te hebben gestaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Kampioen worden in het hol van de leeuw: check Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 Te lui voor sexy SS. Het is een understatement om te zeggen dat ik de boel nog niet aan de praat heb. Weg CL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 9 uur geleden zei Titan: Kampioen worden in het hol van de leeuw: check Hahaha nice. Jij bent wel lekker aan het hoppen zeg Nu al Vitesse, Leeds en Lazio. En misschien nog paar gemis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost November 3, 2021 Share Gepost November 3, 2021 18 minuten geleden zei Kyrill: Hahaha nice. Jij bent wel lekker aan het hoppen zeg Nu al Vitesse, Leeds en Lazio. En misschien nog paar gemis Nee, dat zijn ze en dat blijven ze voor de beta Wil nog wel kijken of Lazio iets kan maken ik de CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 Shutdown Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 4, 2021 Author Share Gepost November 4, 2021 Hoe veel tikkies breed gaf Vitesse wel niet tussen de twee centrale verdedigers dan 48% balbezit en dan 0 kansen creëren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts