Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Helaas pindakaas, PSG was 2x te sterk voor ons... Zo eindigt deze CL campagne in de halve finale voor ons. Volgend seizoen een nieuwe poging doen met Milan om de beker met de grote oren proberen te winnen. Maar de Scudetto is gelukkig wel al binnen. :classic_smile:

4b3f9d0d906fe6346712fcc987d0ab11.jpg

Dit is het 3e jaar dat we groep halen, 1x conference en 2x Europa League. Tot nu toe hebben we altijd alle wedstrijden verloren Dit was de eerste keer dat we niet verloren in een wedstrijd in de group stage en dat tegen Lille.  Het was wel meer geluk dan wijsheid en we zullen nogsteeds laatste in de groep worden en dat zal niet de komende jaren veranderen helaas

image.png.fc87d17895a1d9462e51d24ce2d53a3d.png

Uit 1-1 geworden, dus naar de finale :D Maakt niet uit dat City met een half B-team speelde, dat elftal is alsnog net zo goed als dat van mijn (als het niet nog steeds beter is ;c). Finale is tegen Leeds die in de Championship spelen, dus dit zou eigenlijk gewoon een prijs voor ons moeten worden.

9cb71f28812d2c05f052cd01a0266cfc.png

De tweede seizoenshelft zit erop en dit zijn de wedstrijden die Crystal Palace onder mijn bewind heeft gespeeld. Erg wisselend en genoeg te verbeteren nog, maar ik heb he-le-maal niets aan de selectie kunnen doen, behalve wat jeugdspelers te kans gegeven.

image.thumb.png.181c9dcd937d5f7c40bcf06bdc21ba98.png

Dan wacht ons nog een laatste wedstrijd en wat voor een wedstrijd is dat. Nadat wij Manchester City uitgeschakeld hebben in de halve finale mogen wij het opnemen tegen Liverpool in de finale van de FA Cup. Gaan wij voor een stunt zorgen? Jazeker!

image.thumb.png.a92aeb1ff9a16ed0bd7432b77d44768a.png

62c591c4a5eb8-fm_screen.png

EK winnaar, Olympisch kampioen en WK winnaar. Het enige dat met Nederland nog ontbreekt is de Nations League. Het gaat een moeilijke keuze worden om daar voor te blijven wachten omdat er met Argentinië, Nigeria en Iran toch leuke landen vrij komen om elders voor de prijzen te gaan

Gepost (edited)

image.png.21c76f24a2750660f218b6b6bf9b7c9f.png

Bij winst was ik op 6 punten gekomen met nog 12 wedstrijden te gaan. Nu staan we weer gelijk en gaat het nog erg spannend worden. Het was mijn eerste verlies in de Ligue 1 dit seizoen.

Edited by Vreven