Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

4 minuten geleden zei glennix:

Phoe, een pak slaag gekregen van City of was het FC Haaland? @MNie De return wedstrijd zal ook nergens meer omgaan vermoed ik. Zo ga ik met Lyon waarschijnlijk weer stranden in de kwartfinale van de CL.

3c87c0de833df2b20a3136133d19f3e9.jpg

Zonde. Maar wat een namen ook bij City!

21 minuten geleden zei MNie:

Zonde. Maar wat een namen ook bij City!

Ja, aanvallend zijn ze enorm sterk. Thuis hebben we de eer kunnen redden maar helaas niet gekwalificeerd voor de halve finale.

574c651a1d444312597ab866282df88a.jpg

49 minuten geleden zei glennix:

Phoe, een pak slaag gekregen van City of was het FC Haaland? @MNie De return wedstrijd zal ook nergens meer omgaan vermoed ik. Zo ga ik met Lyon waarschijnlijk weer stranden in de kwartfinale van de CL.

3c87c0de833df2b20a3136133d19f3e9.jpg

Jij en veel andere hebben gewoon pech. In mijn save, tijdens mijn Chelsea en later Arsenal jaren, stelde City geen ene malle moer voor. Ik won vrij vaak van ze ook uit zelfs uit bij hun.... 

Allebei huurbasis. Nog niet zo veel geld. Henry voor 10 Mil naar Dinamo Moskou en een transfervrije Braziliaan die ik in het begin van het eerste seizoen had gehaald gaat voor 15 Mil naar Burnley. Dit seizoen wil ik vooral lenen en zover mogelijk komen in Europa om wat nieuwe fondsen binnen te brengen en de balans te stabiliseren.

Halve finale Europa League, heb nog niks te klagen als ik thuis vrij aanvallend speel. Vorige ronde Lyon verslagen 3-2 uit verlies 2-0 winst thuis. Uiteraard ook weer geluk:

geluk.png.fbcaf67e01240a78315a55f342ae9a4e.png

Rangers wat een stuk sterktere ploeg is, uitwedstrijd en 2 rode kaarten maar toch maar net verloren door een 88e minuut goal. Dit was ook niet echt verdiend van onze kant waarschijnlijk gaan we ten onder in de return van Champions League third qualifying round

image.png.c3934895926f73ca7c1d05e0f7b09b60.png

Edit:

Dit lag wel in de lijn der verwachtingen

image.png.39add8a75890e35e08fb4ae80357d605.png

Edited by bobjuh

Wat mij niet lukte met Lyon lukt mij nu wel bij met Milan: City verslaan in de kwart finale van de CL. :classic_cool: In de 1ste KO ronde hadden we Liverpool al verslagen. Nu wacht PSG in de halve finale. De Scudetto komt trouwens ook heel dichtbij met voorlopig een voorsprong van 12 punten op de nummer 2 met nog 7 competitie matchen te spelen.

b9ecdaf4060ec2aea7a9b1bc0ddf7619.jpg