Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

33 minuten geleden zei Fantasy:

Hoe doen jullie dat zonder je te irriteren; spelen zonder logo’s :-D:sorry:

2 minuten geleden zei JordiW.:

Haha echt hé, eerste wat ik al tijd doe. Logopack en facepacks downloaden :D

Ik wilde gewoon gelijk spelen en dus nog niet de tijd genomen om alles netjes over te zetten. Ga dat zeker nog doen maar voor de feel van de nieuwe game had ik dat niet perse nodig. Snap wel dat mensen zich eraan kunnen storen, doe dat stiekem ook wel een beetje ;) 

We hebben weer een ronde overleefd overigens! :D Mooi ook dat Nelson de enige goal maakt...

image.thumb.png.7334ba90637e2d4c2809cf8d0adb20aa.png

Volgende op het programma is Ajax, die móeten we winnen!

Edited by Daniell

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

In beta zijn face- en logopacks toch gewoon bijzaak? Dan wil je een beetje voeling krijgen met de engine. Na de full release, helemaal eens, dan moet alles gewoon kloppen.

Nee, ik kan echt niet spelen als er Man UFC en Zebre in het spel staan, Nederland geen internationale heeft en er geen logo’s beschikbaar zijn. Dan kan die hele ME me gestolen worden ook ;c Eerst alles goed zetten en dan pas op ontdekkingstocht. 

11 minuten geleden zei Fantasy:

Nee, ik kan echt niet spelen als er Man UFC en Zebre in het spel staan, Nederland geen internationale heeft en er geen logo’s beschikbaar zijn. Dan kan die hele ME me gestolen worden ook ;c Eerst alles goed zetten en dan pas op ontdekkingstocht. 

Ik ben nu lekker aan het klooien met het spel, kijken wat ik allemaal kapot kan maken. Gewoon geen restricties aan mezelf opleggen.