Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

7 minuten geleden zei Arezo:

Zo, dat is veel sneller dan verwacht. Good busy! Nu de andere 24 bekers in Hong Kong nog?

Die heb ik. Nog een jaartje of zo dan heb ik de poke ook af. Dan gaan we naar Afrika of Zuid-Amerika. 

Even wat anders om de tijd te doden. Bij Zuid-Afrika beetje aanklooien met een nieuwe tactiek. Teleurstellend met 1-1 begonnen bij Zimbabwe (alhoewel dat een alleraardigst team is), terwijl Ghana de honger stilde tegen Ethiopië (10-1). Dan is dit wel een fijne zege. 

image.thumb.png.49c7e5f839ec3d64fa1241259e880ff9.png

1 minuut geleden zei Fantasy:

image.thumb.png.94de8073605139894170a4415e21071c.png

image.thumb.png.3336bd004b6106ef2bd300fd05449a5a.png

Die Ijslander al maar die Turk kan helemaal in Best Newgens/Regens topic ooit...

Die Turk moet je minstens 80 miljoen of meer voor vangen als je hem al ooit weg doet... Wat een beast voor Ijsland, mijn hemeltje :classic_love::<

Zojuist zei Kyrill:

Die Ijslander al maar die Turk kan helemaal in Best Newgens/Regens topic ooit...

Die Turk moet je minstens 80 miljoen of meer voor vangen als je hem al ooit weg doet... Wat een beast voor Ijsland, mijn hemeltje 

Maak daar maar 180 miljoen van ipv 80 :mrgy: Die gaat nooit meer weg als het aan mij ligt. 

3 minuten geleden zei Fantasy:

Maak daar maar 180 miljoen van ipv 80  Die gaat nooit meer weg als het aan mij ligt. 

Wat heb je ooit voor hem betaald? Ja snap ik wel hahaha misschien wel meer nog haha

1 minuut geleden zei Kyrill:

Wat heb je ooit voor hem betaald? Ja snap ik wel hahaha misschien wel meer nog haha

Voor 17,5 miljoen van Galatasaray gekocht in 2038, de steal van de eeuw dus :mmm: