Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Fantasy:

Vooral jammer dat je geen logopack hebt :moop:

Heb ik wel, maar er blijft iets foutgaan daarmee in FM. De kleine icoontjes doen het wel allemaal, maar wat ik met de grote logo's ook probeer, dit blijft :moop:

CL-finale 2029: Mis zes internationals omdat Nederland tegen Argentinië speelt in een of andere cup tussen de beide continenten. Geen eerste keeper dus, mijn centrale middenvelders ontbreken en Van Duiven, de man met 54 goals en 13 assists in 42 duels is er ook niet bij. PSG kan wel beschikken over Leão, Moukoko en Haaland voorin ;c Genoeg excuses gevonden dus om vrede te hebben met een 0-2 nederlaag.

image.png.16390aedfd98e17680d13e5103f07fbb.png

image.png.12342b57cabe56e53533c05bc53b8ddc.png

@Kyrill Is een nieuw toernooi, deze zomer tussen Argentinië en Italië op Wembley. 

image.png.9530346044d67a66e61cdb3cb341309a.png

In FM is deze net als hier in het jaar nadat het EK en Copa America worden gespeeld. Ook nu is ie maar 3 dagen na de CL-finale dus wat dat betreft is het wel realistisch... Net pech dat Nederland het EK heeft gewonnen in mijn save.

27 minuten geleden zei Nummerke10:

@Kyrill Is een nieuw toernooi, deze zomer tussen Argentinië en Italië op Wembley. 

In FM is deze net als hier in het jaar nadat het EK en Copa America worden gespeeld. Ook nu is ie maar 3 dagen na de CL-finale dus wat dat betreft is het wel realistisch... Net pech dat Nederland het EK heeft gewonnen in mijn save.

Wtf ik zit in 2033 en heb dit nog geen 1x langs zien komen........

Alsof er nog niet genoeg belasting is voor de spelers....... Je hebt niet getroffen maat, zuur zeg...

56 minuten geleden zei Nummerke10:

Is een oud 'toernooi' dat opnieuw in gebruik wordt genomen, soort supercup waar Afrikanen en Aziaten niet aan mogen deelnemen. :cab: Is in het verleden geloof ik al gewonnen door Frankrijk en Spanje.

image.png.0cdfe9934fd6539dfbde852b57e24f8a.png

Vierde wedstrijd terug in de Bundesliga en we laten al aardige dingen zien. Het geluk gehad dat Hlozek nog niet opgehaald was en ik m dus kon halen. Staat inmiddels op zeven goals na vier wedstrijden en dat vanaf de linkerkant. :D 

Soms word je geïnspireerd door iets. Gisteravond zag ik Sassuolo tegen Juventus. Ik was, zoals wel vaker, onder de indruk van Sassuolo. Helaas verloren ze wel lelijk met 2-1 van Juve, maar ik besloot toch een save met deze ploeg te starten. De eerste competitiewedstrijd: tegen Juve. En direct met een heerlijk resultaat.

uZMqhvI.png