Willem Gepost April 7 Share Gepost April 7 Terecht door naar de finale denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost April 7 Share Gepost April 7 3 uur geleden zei Nummerke10: Terecht door naar de finale denk ik Hoe heb je Moukoko ooit naar Eindhoven gekregen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost April 7 Share Gepost April 7 @Michiel RAFC Op deze manier. Haaland bleef tot 2024 in Dortmund en ging daarna transfervrij naar PSG. Daarna kreeg Malen de voorkeur boven Moukoko dus hij kwam eigenlijk amper aan spelen toe. Kreeg ook maar 2,5 sterren van mijn scout en had zich niet super ontwikkeld maar ik dacht als ik hem speelminuten geef groeit hij vrij snel naar topniveau toe. Ik had gelijk 52 miljoen is best veel voor een speler zonder ervaring op het hoogste niveau maar het blijft natuurlijk Moukoko, waardoor het bedrag ineens misschien juist meevalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 7 Share Gepost April 7 2 uur geleden zei Michiel RAFC: Hoe heb je Moukoko ooit naar Eindhoven gekregen? Hoe niet mensen hebben hem hier ook met Feyenoord? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost April 7 Share Gepost April 7 22 uur geleden zei Tim': In de 85e minuut op 4-7 komen en dan nog penalty's nodig hebben. Misschien heb ik iets te vroeg gewisseld waardoor mijn kneuzen uit Anguilla, Dominica, Guyana, Mozambique en Bermuda allemaal speelden Gelukkig had je wel nog wat sterren op het veld om de penalties te nemen. Hoewel Philip Glensworth misschien wel een van die exoten is?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost April 7 Share Gepost April 7 1 uur geleden zei FlyD: Hoewel Philip Glensworth misschien wel een van die exoten is?! Sterker nog: meneer heet Glensworth Phillip (zijn ouders gaven hem per ongeluk een achternaam als voornaam denk ik) maar hij is zeker mijn kneus namens Dominica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost April 7 Share Gepost April 7 (edited) Brenner is al 2,5 seizoen gigantisch aan het bazen bij mijn Antwerp! Edit. Oke foto doet het niet. Dus dan maar zo: Seizoen 1: 11 duels, 10 goals Seizoen 2: 40 duels, 43 goals Seizoen 3: 27 duels, 40 goals Edited April 7 by dvsermelo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost April 8 Share Gepost April 8 Zwaar begin.... hold my beer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicchio Gepost April 8 Share Gepost April 8 Het heeft even geduurd, maar ik denk dat ik eindelijk een save te pakken heb die plezier brengt. Begonnen met Maidstone United FC in de National League South. Doel is het halen van de play-offs voor promotie en de hoofdfase van de FA Cup. Gaat best aardig, dacht ik zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 9 Share Gepost April 9 @MNie @Nummerke10 hier had ik geen rekening meer mee gehouden bij rust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost April 9 Share Gepost April 9 Meteen een van de doelstellingen te pakken in FM! Ook nog extra zuur dat Madueke scoort tegen zijn oude club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost April 10 Share Gepost April 10 Wat een penaltyreeks ook.., Nu in halve finale tegen Liverpool, toch een wat hoger niveau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost April 10 Share Gepost April 10 Had even een game nodig om het FM-plezier te hervinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 10 Share Gepost April 10 19 uur geleden zei Nummerke10: Meteen een van de doelstellingen te pakken in FM! Ook nog extra zuur dat Madueke scoort tegen zijn oude club. Welke doelstelling bedoel je? En bij mij staat idd Madueke in 2017/2018 bij Spurs speelde alleen wel 0 duels. Maar deze match 2-3 winst uit bij Spurs assiste ie alleen, geen goal hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost April 10 Share Gepost April 10 @Kyrill zag het idd verkeerd. Madueke komt uit de jeugd van Tottenham maar ging naar PSV voor speeltijd. Dit is de doelstelling trouwens: In de halve finale Liverpool weggevaagd in het thuisduel dankzij Moukoko, uit gecontroleerd 3-1 verloren. In de finale wacht nu Manchester United met Mbappe, Moriba, Kulusevski en De Ligt als belangrijkste spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 10 Share Gepost April 10 Zojuist zei Nummerke10: @Kyrill zag het idd verkeerd. Madueke komt uit de jeugd van Tottenham maar ging naar PSV voor speeltijd. Dit is de doelstelling trouwens: In de halve finale Liverpool weggevaagd in het thuisduel dankzij Moukoko, uit gecontroleerd 3-1 verloren. In de finale wacht nu Manchester United met Mbappe, Moriba, Kulusevski en De Ligt als belangrijkste spelers. Thnx. Wat heerlijke zege van jouw PSV op Liverpool!! Gefeliciteerd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicchio Gepost April 11 Share Gepost April 11 Oké, het is maar een oefenduel, maar Rangers FC met 3-0 verslaan is toch netjes voor de kampioen van de Vanarama National League South. Rangers is de kampioen van Schotland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost April 11 Share Gepost April 11 (edited) Na de 2-2 uit de heenwedstrijd, had ik de hoop eigenlijk al opgegeven, tot het bericht kwam dat Mbappé de halve moest missen. Ik maak in de 90e minuut de beslissende goal, maar Bayern komt gelijk in minuut 90+5. In de verlenging kom ik ook op voorsprong, maar maakt Bayern opnieuw gelijk in minuut 111. Om dan uiteindelijk met penalties te verliezen. Ongelooflijk zuur, veel dichter kan je niet bij een CL-finale geraken. EDIT: Nemen we toch gewoon revanche op de laatste speeldag van de Bundesliga?? Edited April 11 by Michiel RAFC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost April 13 Share Gepost April 13 Op 7-4-2022 om 23:52 zei dvsermelo: Brenner is al 2,5 seizoen gigantisch aan het bazen bij mijn Antwerp! Edit. Oke foto doet het niet. Dus dan maar zo: Seizoen 1: 11 duels, 10 goals Seizoen 2: 40 duels, 43 goals Seizoen 3: 27 duels, 40 goals Update.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost April 14 Share Gepost April 14 @dvsermelo Hoe heb je hem nog kunnen houden?! Weinig interesse of weiger je gewoon alles? Om het on-topic te houden: Een zure onterechte nederlaag maar dat gaan we thuis nog wel rechtzetten, achtste finale CL in 2029 intussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost April 14 Share Gepost April 14 9 uur geleden zei Nummerke10: @dvsermelo Hoe heb je hem nog kunnen houden?! Weinig interesse of weiger je gewoon alles? Om het on-topic te houden: Een zure onterechte nederlaag maar dat gaan we thuis nog wel rechtzetten, achtste finale CL in 2029 intussen. Ik wil voor zo'n speler wel echt cash zien. Ik vraag rond de 100 miljoen voor hem. Dat willen clubs nog niet betalen, dus dan blijft hij nog weer seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost April 14 Share Gepost April 14 De interesse is er opzich wel @Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost April 15 Share Gepost April 15 Na 4 jaar Fiorentina was het tijd voor iets anders. Nadat ik opstapte werd Rose (toen nog trainer van Dortmund) de coach van Fiorentina. Ik bewandelde uiteindelijk de andere weg. Openingswedstrijd van de Bundesliga, terwijl wij in de Super Cup nog met 7-3 klop kregen van Bayern. Dit is dan wel weer lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost April 15 Share Gepost April 15 Eerste prijs van seizoen 3 is binnen. Met dank aan wat tactische tips van @Nom de Guerre deden de spelers behoorlijk goed wat ik hoopte dat ze gingen doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost April 15 Share Gepost April 15 Met 5-0 de rust in tegen Sevilla Jammer dat het scoren in de competitie nog niet zo vlotjes gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts