Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Lekker om de wedstrijd tegen de directe concurrent (die wel in het spoor kan blijven) zeer overtuigend te winnen. Denk dat kampioenschap 3 nu toch wel bijna binnen is met nog 14 wedstrijden te gaan. Ben tot nu toe nog steeds ongeslagen, pas 2 keer gelijk gespeeld. Blij om Dusan toch maar niet te verkopen in de winterstop. Als bondscoach van Nederland ben ik ook niet echt te spreken over de prestatie van Stefan de Vrij. 

image.png.71e21f15981d9268ec4c4a62885263b7.png

Zo, het EK is voor ons ook begonnen en hoe. Weet alleen niet goed wat ik hiervan moet denken: 

1. Het gemak waarmee we Portugal hebben opgerold

2. Het gemakt waarmee er 2 tegengoals zijn gevallen in een verder eenvoudige wedstrijd

3. Het feit dat Portugal zonder C. Ronaldo niet veel voorstelt. 

Eerste overwinning is binnen. 

image.png.051e20086f59b0afb3e97b1bee15479c.png

3 uur geleden zei Nummerke10:

@SLeePo De kansen die je tegenkrijgt zijn qua xG wel vrij groot met 0,2. Dan is de kans ook groter dat ze erin vliegen. Voor de rest vooral heel lekker toch zo'n overwinning met zoveel overmacht?

Ben zeker blij met de overwinning.  De wedstrijd erna tegen Slovenië werd met moeite op 1-1 gehouden. Noorwegen wonnen we met moeite met 2-1. Kroatië in de 1e ronde ging met 4-1 gewonnen, waarna deze in de kwart finale natuurlijk wel weer lekker. Die tegenstanders van het Iberisch schiereiland liggen mij schijnbaar wel. 

image.png.c0e93d7035aaa27d677696c4b0c750b1.png

Deze gele onderzeer wisten we ook onderwater kapot te maken, heerlijk avondje EL in Londen. Newgen Bob Martinez had er zin in met 4 goals en 1 assists voor ik hem eraf haalde voor wel verdiende publiekswissel.

20220319232338_1.jpg