Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Was ik al rond met Al-Sadd voor Lacazette voor 0 euro omdat ie 215K per week verdiend. Ben ik effe blij hij dat zelf niet wou en wil wachten op Westham. nu van transferlijst gehaald Lacazette en vraagprijs op 35M gezet. Wat een performance. Sowieso wat een wedstrijd dit. ''Stoppen'' op hoogte punt als rechterijtje team 4-1 van nummer 2 winnen hihi. Ga nu lekker rest van de dag laptop op tv aan sluiten en voetbal kijken ipv op de achtergrond :)

20211024144801_1.jpg

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

e5fddfaaf0a5bb98f8992215dc37bc0a.png

Ajax in de poeperd gepakt door ze te blitzen. xG geeft overigens een vertekend beeld, namelijk dat Ajax soort van gelijkwaardig was.

fc33b12546b67ae7771aa02a7e615c3d.png

Één kans telt voor de helft van de xG die ze bij elkaar hebben gebald, verder waren het afstandsschoten of schoten uit kansloze posities vanaf de vleugel.

Was G. Cox man of match benoemd? Wat was zijn cijfer 8,5 of 9,0?

25 minuten geleden zei Nom de Guerre:

e5fddfaaf0a5bb98f8992215dc37bc0a.png

Ajax in de poeperd gepakt door ze te blitzen. xG geeft overigens een vertekend beeld, namelijk dat Ajax soort van gelijkwaardig was.

fc33b12546b67ae7771aa02a7e615c3d.png

Één kans telt voor de helft van de xG die ze bij elkaar hebben gebald, verder waren het afstandsschoten of schoten uit kansloze posities vanaf de vleugel.

Wil je eens showen hoe je tactisch staat en speelt G? Mag ook in DM. Vanavond tijdens de F1 ga ik eens sleutelen. 

image.png.b654dcd87b8d70d3c0adfbb75c8fd838.png

Eerste nederlaag van het seizoen en meteen een dikke nederlaag: 4-1. In eigen huis gelukkig met 3-0 gewonnen, waardoor ik toch door mag naar de finale. Vorig jaar hadden we een Nederlands onderonsje in de finale. Dit jaar wordt het een Rotterdams onderonsje in Rome.

edit:

Bij de persco voor de volgende wedstrijd, krijg ik de volgende vraag:

image.png.95d6eb8181ef3ec3b54e3c43e04efbef.png

Ik heb geen idee hoe je een 4-1 nederlaag 'erg goed' kunt noemen?! ;e

Edited by MisterX

13 minuten geleden zei MisterX:

Ik heb geen idee hoe je een 4-1 nederlaag 'erg goed' kunt noemen?! ;e

Als de tegenstander een veel hogere reputatie heeft, wordt een uitslag die geen complete slachtpartij is, toch gezien als een goed resultaat. Ik weet niet hoe de verhoudingen liggen op dat vlak in je save, maar het kan een verklaring bieden.

8 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Als de tegenstander een veel hogere reputatie heeft, wordt een uitslag die geen complete slachtpartij is, toch gezien als een goed resultaat. Ik weet niet hoe de verhoudingen liggen op dat vlak in je save, maar het kan een verklaring bieden.

Ik weet heel zeker dat dat niet de verklaring is :D

Wat FM volgens mij doet, is kijken naar het totaalresultaat en dan zien ze mij als winnaar en dus spreken ze me aan als winnaar, terwijl ik de wedstrijd zelf dik verloren heb. Ik heb dit soort vreemde vragen wel vaker in zo'n situatie. Ik hoop dat dit dus in FM22 eindelijk er uit is gehaald. 

edit:

image.png.c0da7baf43afd941c97377012fb1657d.png

Dit is het voorproefje voor de CL finale en tevens de seizoensafsluiting van de Eredivise, Nog even de CL finale en het WK voor clubs spelen en daarna houd ik deze save (denk ik) voor gezien. 

Edited by MisterX

42 minuten geleden zei MisterX:

image.png.c0da7baf43afd941c97377012fb1657d.png

Dit is het voorproefje voor de CL finale en tevens de seizoensafsluiting van de Eredivise, Nog even de CL finale en het WK voor clubs spelen en daarna houd ik deze save (denk ik) voor gezien. 

En nu de daadwerkelijke finale: 

image.png.51ff61e734e65e90da0640b2b860e4f6.png

Easy :D

Weer een CL in the pocket :D 

Edited by MisterX