roeliho Gepost February 14 Share Gepost February 14 Met de nieuwe update weer eens een nieuwe carrière begonnen. Volgens mij zijn we de competitie goed begonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 15 Author Share Gepost February 15 Soms heb je van die potjes dat gewoon elke bal erin vliegt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 15 Share Gepost February 15 27 minuten geleden zei Fantasy: Soms heb je van die potjes dat gewoon elke bal erin vliegt Mag hopen Klingenberg met 4 goals een een assist iig publieks wissel kreeg? Zelf net dit: 0-1 van Fiorentina helaas verloren thuis waren te sterk maar had al 2-3 bij CSKA gewonnen gelukkig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost February 15 Share Gepost February 15 Hoppa, Spanje over de knie gelegd! Next stop wederom Engeland waar we in de groepsfase ook tegen gespeeld hebben en blijkbaar als één van de beste nummers drie doorgegaan is... Deze wedstrijd eindigde in een 2-2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicardoKaka8 Gepost February 16 Share Gepost February 16 (edited) Na een 3-1 overwinning in de heenwedstrijd dacht ik dat het wel goed zou komen. Liep even anders, toch een jaartje Europa League. Edited February 16 by RicardoKaka8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost February 16 Share Gepost February 16 Had even een klein dipje, maar dit was weer als vanouds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost February 16 Share Gepost February 16 17 uur geleden zei Fantasy: Soms heb je van die potjes dat gewoon elke bal erin vliegt Deze eerste helft was ook redelijk efficiënt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost February 16 Share Gepost February 16 Friendly or not, dit is lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 16 Share Gepost February 16 Best een prima start met Swansea. Tegen Stoke hebben we de overwinning wel laten liggen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost February 16 Share Gepost February 16 Halve finale! Volgende tegenstander is PSG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 18 Share Gepost February 18 Net NIET gewonnen. Maar gezien hoe snel we rood kregen ben ik tevreden. En we kregen op geven moment vrijetrap waarvan ik zou zweren penalty had moeten zijn,.. Maar goed kan prima mee leven wij staan 4e met 25 punten en United 11 met 15 punten na 12 duels... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost February 18 Author Share Gepost February 18 Altijd fijn; interlands tijdens de bekerfinale Geen probleem verder gelukkig overigens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 18 Share Gepost February 18 1e op onderling resultaat in poule met Lyon, Olympiakos en dus Atalanta Bergamo met 13 punten na 6 duels en goal difference van +13. Alleen de loting kan pittig worden oa Barcelona, Juventus en Atletico Madrid zijn iig 2e geworden in hun poule ipv 1... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost February 21 Share Gepost February 21 In de CL met Fiorentina meteen thuis tegen Dortmund, de moeilijkste van de 3. Verdedigend niet onze beste wedstrijd, maar we winnen wel. Kop is er af, Komende 3 wedstrijd ook winnen en we onverwinteren, wat niet geheel onmogelijk gelet op deze uitslag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost February 21 Share Gepost February 21 Wonnen uiteindelijk met 7-0, had wel wat beter gemogen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost February 22 Share Gepost February 22 De overtuiging waarmee deze wedstrijd werd gewonnen, toont aan hoe goed we wel niet zijn. Met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik met 10 punten bovenaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 23 Share Gepost February 23 Southampton manager zei in de media dat wij neit direct genoeg speelde.... Ik heb hem effe lesje geleerd passing zo direct mogelijk... Ik heb zelden tot nooit op dit duel na xG van 6.0 of hoger gehad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost February 26 Share Gepost February 26 Dit is een zure appel om doorheen te bijten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost February 26 Share Gepost February 26 Wat een gouden wissel was dit, 78ste in het veld gebracht en hij zet de wedstrijd even op zijn kop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost February 28 Share Gepost February 28 Nadat ik in Duitsland als met 1-0 had gewonnen, wordt de wedstrijd in de thuiswedstrijd al binnen het kwartier beslist. Op deze 15 minuten na, was het verder een niet erg hoogstaande wedstrijd. Leipzig wilde wel, maar was niet bij machten om verder nog iets te proberen. Op naar de kwartfinale, wie dat had ooit gedacht. Vlahovic scoorde overigens zijn 35e van het seizoen en staat alleen aan kop als Fiorentina's topscoorder allertijden daar hij nu Luca Toni reeds is gepasseerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vreven Gepost March 1 Share Gepost March 1 De grote rivaal is ook verslagen. Wel vreemd dat ze de eerste plaats teleurstellend vinden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 1 Share Gepost March 1 (edited) Oefenduel, ik liet mijn eerste elftal reserves spelen voor match sharpness, 25-0 is volgens mij de grootste winst ooit voor mij. De MVP was Linker middenvelder Maurizo Pasotti, 5 goals en 12 assist voor een speler die sinds het eerste seizoen bij ons was toen we nog in de 7e tier speelden. Nu in de Serie A hij heeft de eerste 3 seizoenen gespeeld maar nu reserve linker middenvelder maar nogsteeds verdomd goed. Edited March 1 by bobjuh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurricane Gepost March 2 Share Gepost March 2 Wtf gebeurde er hier bijna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
broeckie84 Gepost March 2 Share Gepost March 2 Op 1-3-2022 om 15:22 zei bobjuh: Oefenduel, ik liet mijn eerste elftal reserves spelen voor match sharpness, 25-0 is volgens mij de grootste winst ooit voor mij. De MVP was Linker middenvelder Maurizo Pasotti, 5 goals en 12 assist voor een speler die sinds het eerste seizoen bij ons was toen we nog in de 7e tier speelden. Nu in de Serie A hij heeft de eerste 3 seizoenen gespeeld maar nu reserve linker middenvelder maar nogsteeds verdomd goed. Ook nog nooit gezien , zo een score . Dit zijn wel de leukste saves , met een compleet onbekende ploeg . Op welk niveau start Sciacca ? En in welk seizoen zit je nu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobjuh Gepost March 2 Share Gepost March 2 4 uur geleden zei broeckie84: Ook nog nooit gezien , zo een score . Dit zijn wel de leukste saves , met een compleet onbekende ploeg . Op welk niveau start Sciacca ? En in welk seizoen zit je nu ? Duel daarna met mijn reserves tegen een soortgelijk team won ik met 21-0 We begonnen in 7e tier de Prima Categoria Sicilia en nu dus in de serie A, zit nu 12e seizoen bij de club. Hiervoor zat ik 21 jaar bij Schaan FC in Liechtenstein, zit in 2051/2052 seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts