Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

9 minuten geleden zei Kyrill:

Graag gedaan. Ja snap ik ja ik geeef zelf ook nooit veel om supercups zowel binnenlands als Europees.

Ik ben/was er nog ongeslagen mee en nu laatste  3 seizoenen thuis in de PL iig 30 duels op rij ongeslagen. Maar uit 0-0 bij Villa thuis en 0-0 thuis tegen Arsenal besloot me 4231 te spelen uit bij Dortmund:

Ik heb screen toegevoegd van hoe mijn 4312 staat. Alleen we hebben dus net 4231 gespeeld dus Dybala staat nu op de verkeerde positie maar prima. Zo heb ik nu ongeveer.

20211218124024_1.jpg

20211218124243_1.jpg

Aan de resultaten te zien ben je tevreden? Mijn handen jeuken wel als ik dit zie, maar ik zal me inhouden ;c

28 minuten geleden zei Karlo:

Aan de resultaten te zien ben je tevreden? Mijn handen jeuken wel als ik dit zie, maar ik zal me inhouden ;c

Tevreden genoeg. Vorig seizoen ongeslagen CL ermee gewonnen. Maar hielp ook toen daarvoor High Bonusses gaf twv 26M voor hele selectie. En hadden 16 punten in poule met Juventus, Monaco en Zenit.. Daarna behoorlijk gunstig geloot Benfica, Dortmund, Porto en Arsenal in finale. Maar ik ben niet blij genoeg zoals al zei met die 4 punten verlies en we moeten nu Liverpool voor laten gaan op plek 1 met beter doelsaldo. Voor nu focus even op 4231. Maar zal je later vandaag of morgen een 4312 laten zien waarbij je handen denk ik minder jeuken(wil het zelf ook, geen zorgen) ;c

Op 9-12-2021 om 10:20 zei Titan:

Tweede ronde, here we come :D 

image.thumb.png.95fc1a40446e43955c6c52bc99ad2bef.png

We verloren van Duitsland (1-2, had hoger uit kunnen vallen), maar de Duitsers verliezen de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Marokko ;e 

image.thumb.png.494d25331174dd6ef2bcc8cc8dd84838.png

Heb je heel knap gedaan, hoe heb je het aangepakt om van Suriname zo’n ploeg te maken

Zojuist zei RubenS2:

Zo, dat vind ik niet lief van jou :classic_sad: Wacht maar tot ik tegen Arsenal moet... ;c

Ik heb van te voren nog Haaland en Dybala aangesproken om ze te rusten. Maar Haaland vond zelfs voor het einde gewisseld worden onaccetable dus helaas. En Lukaku zit met een blessure van 2 maanden. To be fair de andere deelnemers in deze poule zijn AS Roma en Borussia Dortmund dus Club mag al blij zijn met alles beter dan plek 4 waar ze nu ook op staan na 3 duels :) Doe vooral hoor! Geen enkel probleem maar post het dan ook mocht je verliezen of gelijk spelen.

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb van te voren nog Haaland en Dybala aangesproken om ze te rusten. Maar Haaland vond zelfs voor het einde gewisseld worden onaccetable dus helaas. En Lukaku zit met een blessure van 2 maanden. To be fair de andere deelnemers in deze poule zijn AS Roma en Borussia Dortmund dus Club mag al blij zijn met alles beter dan plek 4 waar ze nu ook op staan na 3 duels :) Doe vooral hoor! Geen enkel probleem maar post het dan ook mocht je verliezen of gelijk spelen.

Haha ik plaag je maar terug hoor, no hard feelings, het is een grapje van me ;) Knappe prestatie van je! Een erg zware poule inderdaad.

Nog voor ik een woord gezegd had maakte Roberto Mancini de manager van Spurs de nummer 11 in de PL, mij met de grond gelijk. In de persconferentie erna heb ik ook alleen maar negatieve antwoorden over hem gegeven. En na de wedstrijd ging het maar door een door, heerlijk zo'n vete. Dat we dik verdiend 1-0 winnen en hij zegt dat onverdiend was is al helemaal hilarisch. Winst is winst maar vind het toch jammer we niet 3-0 of 5-0 wonnen maar goed je kan niet alles hebben, en City won net 3-2 van Liverpool dus we zijn nog uitgelopen ook :)

20211219194549_1.jpg

20211219200546_1.jpg

@Mordurette @glennix @RubenS2 VandeVoordt is terug gehaald van on loan bij Genk.En nu 6 weken tot 2 maanden geblesseerd Meret nog licht geblesseerd en Mendy is uitgeschreven omdat in zomer gratis naar Napoli gaat en nu ook 6 weken geblesseerd. Een zwaluw maakt nog geen zomer maar voor Karius vind ik dit PL debuut bij Chelsea de trotse koploper in de PL met 51 punten nu  na 22 duels :)

20211220125426_1.jpg

27 minuten geleden zei rich ruzzian:

Haaland is inmiddels los of niet @Kyrill

Hee maat. Jaa al tijdje niet normaal. World Football Player of the Year gewonnen. En hij loopt iig 1op1 in de CL en over 1.0 goal of meer per 90 minuten. En ook totaal aantal duels en goals voor ons is bijna gelijk. En hij is ook topscorer PL gedeeltelijk met iemand samen geen idee wie, gok Mbappe. Zal vanavond checken. En 1e in player of the match awards tot nu toe 6 evenveel als KDB. En hij leidt ook average highest rating van heel de PL met een 7,71 of 7,81

En er is onlangs 47,5M naar Dortmund over gemaakt omdat Haaland 40 of 50 treffers voor ons gemaakt heeft 😅

Edited by Kyrill