Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

393155977721383503ed5c423c831d2a.png

Ik had er geen vertrouwen meer in dat we de achterstand van de heenwedstrijden zouden kunnen wegpoetsen met 10 man omdat wederom een speler direct rood pakt tegen Tottenham. Mijn spelers bewijzen dat het toch mogelijk is. Ook nog een gemiste penalty van mijn spits, maar daarna maakt hij het nog goed door de 2-0 binnen te schieten.

Kante missen we en die gaat na zijn langdurige blessure ons transfervrij verlaten. Haaland was nog niet fit, Lukaku enigzins maar gezien zijn 6,3 lang niet fit genoeg. Jammer dat we niet wonnen ondanks de rode kaart van Jota maar goed nu wel 9 PL duels op rij ongeslagen. Hopelijk wat minder gelijke spelen voortaan.

20211210110517_1.jpg

12 uur geleden zei glennix:

Wat een prestatie van mijn spelers tegen RB Salzburg in de 1e KO ronde van de Conference League! Als we dit nog uit handen geven in de uitwedstrijd dan weet ik het niet meer! :P

8ba470ba5f373bd7d6acc216b18d805a.jpg

_O_

Dit is de Haaland die ik wil zien! Gaat nu met 1 pot tegen Cardiff geen hoogvlieger ''toch'' de nummer 15 van 3 naar 7 goals in de PL :) Maar Erling weet dat als ie ook maar even verslapt, tank Lukaku staat te wachten om te spelen in zijn plaats.

20211211155405_1.jpg

Onze 1e competitie nederlaag sinds augustus en het  is eind januari. En onze 4e competitie nederlaag in totaal pas. Ze stonden 1-0 voor met  1 schot op doel en 2-0 met hun 2e schot op doel vlak voor tijd. Ik baal hier enorm van we hadden zkr gellijkspel verdiend. Maar uit bij United gelden dingen als wetten en gravity niet meer....

20211211224314_1.jpg

Edited by Kyrill

Ok was begonnen met Telstar, eigen tactiek... faalde hard dus opnieuw... nu met een gedownloade tactiek die deels eigen gemaakt. Daarnaast begonnen met eigen club. Was van plan om ff snel 2/3 seizoenen te spelen voordat ik echt begin en wou kijken hoe deze modus in deze versie is.

Heb niks geks gedaan, Volendam overgenomen want die zijn in het water verzopen. Selectie verwijderd en automatisch aan laten vullen en daarmee begonnen. Doelstelling is middenmoot en momenteel staan we 10e na 30 wedstrijden.

Maar moet zeggen dat ik dus verdomd vaak dit soort wedstrijden heb, en voordat je begint over maar dat zijn allemaal schoten van ver... Nee dus niet.. letterlijk zodra mijn aanvallers voor t doel komen lijken ze niks meer te kunnen op 1 of andere manier en dan vliegen ze er aan de andere kant met een gemakkelijke schuivertje er zo in... Frusterend soms... dat heb ik niet gemist haha :P

20211212063002_1.jpg

Edited by DutchDoofus

12 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hoeveelste sta jij nu? @Kyrill

4e en paar puntjes 2 of 3 achter Liverpool. Ik werk nu op locatie tot 17:30 vanavond ga ik weer spelen. Moet eerst volgende pot Liverpool uit. Als we winnen evenveel punten als hun alleen minder doelsaldo. Alleen Spurs gaat wel heel erg goed, niet normaal. Wij hebben nu 15 winst 4 gelijk en 4 verlies veel beter dan vorig seizoen tot nu toe. Laatste 16 CL hebben we Benfica moet goed komen. 

4e6c9e19c8bf107d2447cee7901f0b85.png

Wat een afgrijselijke zeikpot was dit, zeg... De hele eerste helft gedomineerd, ook kansen gekregen, maar allemaal van die net-niet balletjes. Enfin, wel alle vertrouwen in naar de tweede helft toe. Dan krijg je halverwege de tweede helft de welbekende vloek van de oud-speler. Antyukh, die we net verkocht hebben aan Metalist, scoorde uiteraard tegen zijn oude club met zo'n beetje hun eerste fatsoenlijke aanval. Dan moet je wat doen... De veldbezetting stond op zich wel, maar we kwamen niet tot fatsoenlijke kansen. Uiteindelijk besloten om de hele voorhoede te wisselen en iets meer voorzetten te gaan geven, waarna we in de slotfase d'r op en d'r over gaan, maar fucking hell, wat een kutpot.

1e seizoen 10e geeindigd en pardoes zonder dat ik het door had nog een plaatsje in de playoffs door een 3e periodetitel te pakken. Daarin gelijk uitgeschakeld door de Graafschap.

0.5M om mee te spelen, plus een zooi uitgaande en inkomende transfers is dit gelijk een lekkere start van het seizoen :D Doel is nog steeds middenmoot met het oog op linkerrijtje/playoffs waarvan ik denk dat dat moet lukken met deze selectie.

20211213013123_1.jpg