FlyD Gepost December 6, 2021 Share Gepost December 6, 2021 Zo'n wedstrijden zitter er helaas ook nog tussen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-Traxx Gepost December 6, 2021 Share Gepost December 6, 2021 59 minuten geleden zei FlyD: Zo'n wedstrijden zitter er helaas ook nog tussen 10 corners en geen doelpunt met Mercier als aangever ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 6, 2021 Share Gepost December 6, 2021 13 minuten geleden zei V-Traxx: 10 corners en geen doelpunt met Mercier als aangever ? Ik speelde met een aangepaste verdediging waardoor ik mijn grootste mensen miste bij de corners. Nu was het richting Patris ipv Chakla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-Traxx Gepost December 6, 2021 Share Gepost December 6, 2021 2 minuten geleden zei FlyD: Ik speelde met een aangepaste verdediging waardoor ik mijn grootste mensen miste bij de corners. Nu was het richting Patris ipv Chakla. Die heeft wel de agressiviteit, maar niet de sprongkracht inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 Beetje geflatteerd, maar niet minder lekker te noemen. NA de verkoop van Linsen een nieuwe sterkhouder voorin gevonden met Erik Botheim, wat een debuut. Ook Kokcu was aardig op dreef, wat een geweldenaar is dat zeg Overigens moet ik wel zeggen dat die pegel van Vroegh er lekker in lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 Haaland keek toe 90 minuten vanaf de bank. Hij heeft gezien dat Lukaku zijn A-Game kan brengen en hij dat ook moet gaan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Eenrichtingsvoetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Altijd lekker om, met welk team dan ook, Ajax in de eigen Arena te vernederen. Na de loting voor de kwart finale beker had ik er een hard hoofd in, maar deze uitslag is wel ontzettend fijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utrecht030 Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Die Botheim is wel lekker bezig bij je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 1-4 voor na 20 minuten en dan nog bijna verliezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 3 uur geleden zei Utrecht030: Die Botheim is wel lekker bezig bij je Die gaat vrij aardig ja. 18 wedstrijden 17 doeldoelpunten. In de eredivisie loopt hij 1 op 2, dus 1 wedstrijden tegen 2 goals. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 (edited) Dybala vermoordt zijn oud werkgever 2 goals en 2 assists. We hebben vorig seizoen 36M voor hem betaald, tip kan jij hem ook krijgen Dybala voor 45M of minder, ik raad hem zeer aan! Hij is perfect als AMR maar ook erg goed als CAM. En leukste/grappigste Haaland en Lukaku scoren bij mij dit seizoen vooral als invallers Ja zijn beide goals wel penalty's maar hij gaat nu eind september al met meer rendement dan heel vorig seizoen zowat Edited December 8, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 8 uur geleden zei SLeePo: Altijd lekker om, met welk team dan ook, Ajax in de eigen Arena te vernederen. Na de loting voor de kwart finale beker had ik er een hard hoofd in, maar deze uitslag is wel ontzettend fijn. Blind in de Rotterdamse selectie lekker realistisch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Tweede ronde, here we come We verloren van Duitsland (1-2, had hoger uit kunnen vallen), maar de Duitsers verliezen de laatste wedstrijd tegen het al uitgeschakelde Marokko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Op 7-12-2021 om 13:47 zei SLeePo: Beetje geflatteerd, maar niet minder lekker te noemen. NA de verkoop van Linsen een nieuwe sterkhouder voorin gevonden met Erik Botheim, wat een debuut. Ook Kokcu was aardig op dreef, wat een geweldenaar is dat zeg Overigens moet ik wel zeggen dat die pegel van Vroegh er lekker in lag. Twee man die de assist gaven bij de goal van Vroegh? @Titan : Fantastische prestatie met Suriname. Ben benieuwd of je nog verder kunt verrassen. Is dat Mitchell Donald trouwens? Was hem al vergeten, maar die voetbalt dus ook nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 8 minuten geleden zei FlyD: @Titan : Fantastische prestatie met Suriname. Ben benieuwd of je nog verder kunt verrassen. Is dat Mitchell Donald trouwens? Was hem al vergeten, maar die voetbalt dus ook nog Zeker, speelt zijn wedstrijdjes bij Austin FC in de MLS. Wel een fijne breker op het middenveld, helaas wat traag, maar veel anders is er ook niet op dit moment Het WK is afgelopen (Italië pakt de eindwinst tegen Engeland). De tweede ronde kwamen me met ziekelijk veel geluk door, ook al kreeg Colombia niet bijzonder grote kansen. Het doelpunt was een vrije trap van James. Daarna Kroatië, redelijk gelijk opgaand. Ik denk dat de meest gelukkige daar won. Italië was simpelweg veel te goed voor ons. In de troostfinale leek verlenging er in te zitten, totdat Ronaldo in 90+6 nog kon binnentikken Al met al een prima campagne, op naar de Gold Cup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 1e tegen doelpunt pas na 7 duels op rij de 0 gehouden te hebben. Hebben nu 4 PL duels en 4 CL duels op rij gewonnen met 22 goals mee en 1 tegen Hierna heb ik zo mijn grote liefde Arsenal thuis. Ik hoop dat we het ''rustiger'' aan doen maar wel winnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 (edited) We waren sowieso al door na 4 duels en na Monaco thuis spelen we 3 dagen later al uit bij City de nummer 5 wij staan 3e... Dus besloot ik ons schaduw en beperkte team op te stellen en 8-9 1e keuzes buiten de basis te laten. Ook wou ik liever dat ik As Monaco meeneem als nummer 2 dan Juventus. Dat kan nu gebeuren als Monaco op speeldag 6 thuis winst van Juventus. Nu puntje ipv 3 punten maar dit duel ging voor ons nergens meer om. Nu heb ik lekker genoeg frisse krachten voor uit in Manchester Edited December 9, 2021 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 hoe goed is gilmour in deze game? ik haalde hem altijd in FM18 op huur in alle engelse lagere divisies en dan kon je hem vaak gratis ophalen na een aantal seizoenen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Zojuist zei Azpi: hoe goed is gilmour in deze game? ik haalde hem altijd in FM18 op huur in alle engelse lagere divisies en dan kon je hem vaak gratis ophalen na een aantal seizoenen Oordeel zelf vriendje: Maar ik gebruik Conor Callagher vaker: Mijn oordeel behoorlijk wat potentie maar nu bijna op de helft van seizoen 2 geef ik voor als nog voorkeur op CAM aan Havertz of Dybala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 beetje underrated zeker Conor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 22 uur geleden zei Copywriter: Blind in de Rotterdamse selectie lekker realistisch Was een eigen goal, dus dat scheelt dan weer :D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts