Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Beetje geflatteerd, maar niet minder lekker te noemen. 

NA de verkoop van Linsen een nieuwe sterkhouder voorin gevonden met Erik Botheim, wat een debuut. 

Ook Kokcu was aardig op dreef, wat een geweldenaar is dat zeg _O_

Overigens moet ik wel zeggen dat die pegel van Vroegh er lekker in lag. 

image.png.c32ca91498fbcf805f97cff282aa9695.png

Dybala vermoordt zijn oud werkgever 2 goals en 2 assists. We hebben vorig seizoen 36M voor hem betaald, tip kan jij hem ook krijgen Dybala voor 45M of minder, ik raad hem zeer aan! Hij is perfect als AMR maar ook erg goed als CAM.

En leukste/grappigste Haaland en Lukaku scoren bij mij dit seizoen vooral als invallers :chief::-D

Ja zijn beide goals wel penalty's maar hij gaat nu eind september al met meer rendement dan heel vorig seizoen zowat :) 

20211208155507_1.jpg

Edited by Kyrill

Op 7-12-2021 om 13:47 zei SLeePo:

Beetje geflatteerd, maar niet minder lekker te noemen. 

NA de verkoop van Linsen een nieuwe sterkhouder voorin gevonden met Erik Botheim, wat een debuut. 

Ook Kokcu was aardig op dreef, wat een geweldenaar is dat zeg _O_

Overigens moet ik wel zeggen dat die pegel van Vroegh er lekker in lag. 

image.png.c32ca91498fbcf805f97cff282aa9695.png

Twee man die de assist gaven bij de goal van Vroegh? :D

@Titan : Fantastische prestatie met Suriname. Ben benieuwd of je nog verder kunt verrassen.

Is dat Mitchell Donald trouwens? Was hem al vergeten, maar die voetbalt dus ook nog :) 

8 minuten geleden zei FlyD:

@Titan : Fantastische prestatie met Suriname. Ben benieuwd of je nog verder kunt verrassen.

Is dat Mitchell Donald trouwens? Was hem al vergeten, maar die voetbalt dus ook nog :) 

Zeker, speelt zijn wedstrijdjes bij Austin FC in de MLS. Wel een fijne breker op het middenveld, helaas wat traag, maar veel anders is er ook niet op dit moment :D 

Het WK is afgelopen (Italië pakt de eindwinst tegen Engeland). De tweede ronde kwamen me met ziekelijk veel geluk door, ook al kreeg Colombia niet bijzonder grote kansen. Het doelpunt was een vrije trap van James. Daarna Kroatië, redelijk gelijk opgaand. Ik denk dat de meest gelukkige daar won. Italië was simpelweg veel te goed voor ons. In de troostfinale leek verlenging er in te zitten, totdat Ronaldo in 90+6 nog kon binnentikken ;c 

Al met al een prima campagne, op naar de Gold Cup.

image.thumb.png.5cd51f1b7656dc836c369db1ddf2fec3.png

1e tegen doelpunt pas na 7 duels op rij de  0 gehouden te hebben. Hebben nu 4 PL duels en 4 CL duels op rij gewonnen met 22 goals mee en  1 tegen   :classic_ninja:_O_:classic_love:

Hierna heb ik zo mijn grote liefde Arsenal thuis. Ik hoop dat we het ''rustiger'' aan doen maar wel winnen :)

20211209114945_1.jpg

20211209151053_1.thumb.jpg.094834f8f3aab86c6a7a4a89a3d186e7.jpgWe waren sowieso al door na 4 duels en na Monaco thuis spelen we 3 dagen later al uit bij City de nummer 5 wij staan 3e...

Dus besloot ik  ons schaduw en beperkte team op te stellen en 8-9 1e keuzes buiten de basis te laten. Ook wou ik liever dat ik As Monaco meeneem als nummer 2 dan Juventus. Dat kan nu gebeuren als Monaco op speeldag 6 thuis winst van Juventus. Nu puntje ipv 3 punten maar dit duel ging voor ons nergens meer om. Nu heb ik lekker genoeg frisse krachten voor uit in Manchester :)

20211209121540_1.jpg

20211209150503_1.jpg

20211209151053_1.jpg

Edited by Kyrill

Zojuist zei Azpi:

hoe goed is gilmour in deze game? ik haalde hem altijd in FM18 op huur in alle engelse lagere divisies en dan kon je hem vaak gratis ophalen na een aantal seizoenen

Oordeel zelf vriendje:

Maar ik gebruik Conor Callagher vaker:

Mijn oordeel behoorlijk wat potentie maar nu bijna op de helft van seizoen 2 geef ik voor als nog voorkeur op CAM aan Havertz of Dybala.

20211209151757_1.jpg

20211209151835_1.jpg

20211209151841_1.jpg